1. #1
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Ken Jij Zingen, Rappen Of Dansen? Klik Hier!

    Ik wil namelijk een R&B bandje oprichten. Ik maak zelf muziek en schrijf teksten. Ik ben op zoek naar mensen die kunnen zingen, rappen of dansen en een doorzettingsvermogen hebben. Let me know!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ik kan rappen maar ik doe het niet...hshouma voor een meid....ik meen het wel se
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    67
    01-05-2002

    dansen dat kan iedereen lijkt mij.... hihihi

  4. #4
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    mijn zusje kan keigoed rappenne enne ik heb op streetdance gezeten dus ik kan wel wat aan choreografie doen maarre ik vind t toch wel hsoema.......

  5. #5
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Re: zingen

    Origineel gepost door mocrochickie
    he als je serieus bent laat het me dan weten ik kan namelijk wel zingen maar waar woon je in noord-brabant dan want als de afstand groot is wordt het al moeilijker weet je. heb jij ook mee gedaan aan idols????? ik hoor wel van jou laat het me weten stuur mij effe een mailtje dan.
    ofcourse I'm serieus! Ik woon in Den-Bosch en ja ik heb meegedaan aan Idols in Eindhoven. Ik heb je een pm-tje gestuurd. Later.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-11-2002

    SELAAM!!!

    IK WIL EFFE ZEGGEN DAT IK KAN ZINGEN EN DAT LIJKT ME WEL LEUK, WANT EEN PAAR JAAR GELEDEN HAD IK EEN CONTRACT GEKREGEN,MAAR HAD HET NIET ONDERTEKEND, OMDAT MIJN MOEDER MIJ TE JONG VOND!!! WIL JE MEER WETEN STUUR DAN EEN PRIVE MAILTJE OKE???

  7. #7
    * Arabische Lid *

    Reacties
    1.197
    24-11-2002

    IK KEN WEL IEMAND DIE HEEEEEL GOED KAN ZINGEN
    EN NOG IEMAND DIE RAPPEN EN OOKAL TEKSTEN SCHRIJFT MAAR OF DIE IN EEN GROEP WILLEN ZITTEN......DENK T NIET
    !ONLY ALLAH KNOWS WHAT THE FUTURE WILL BRING.. ALLAH OE AKBAR! If You have faith In ALLAH, then everything will work out fine Insallah! Allah oe Akbar!

  8. #8
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Origineel gepost door delina
    SELAAM!!!

    IK WIL EFFE ZEGGEN DAT IK KAN ZINGEN EN DAT LIJKT ME WEL LEUK, WANT EEN PAAR JAAR GELEDEN HAD IK EEN CONTRACT GEKREGEN,MAAR HAD HET NIET ONDERTEKEND, OMDAT MIJN MOEDER MIJ TE JONG VOND!!! WIL JE MEER WETEN STUUR DAN EEN PRIVE MAILTJE OKE???
    Ik ben heel serieus bezig. Maar vindt je Rotterdam niet wat ver van Den-Bosch? Als de afstand geen probleem voor je is gaan we absoluut contact met elkaar opnemen! Bedankt alvast voor je reactie.

  9. #9
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Origineel gepost door blingblingfreek
    IK KEN WEL IEMAND DIE HEEEEEL GOED KAN ZINGEN
    EN NOG IEMAND DIE RAPPEN EN OOKAL TEKSTEN SCHRIJFT MAAR OF DIE IN EEN GROEP WILLEN ZITTEN......DENK T NIET
    Nou, laat het me via een pmtje even weten of ze interesse hebben. In ieders geval ook bedankt voor het reageren.

  10. #10
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ik kan rappen...schrijf eige teksten...heb streetdance gedaan...kan zingen....uh....buikdansen....breakdancen....en ik ga 21 december optreden incha'llah.....hihiih
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    111
    01-10-2002

    Origineel gepost door Missrapster
    ik kan rappen...schrijf eige teksten...heb streetdance gedaan...kan zingen....uh....buikdansen....breakdancen....en ik ga 21 december optreden incha'llah.....hihiih

    SUCCES MEID

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Zijn degene die meegedaan hebben aan IDOLS doorgelaten?

  13. #13
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Talking jip

    waar ben je nou op zoek naar??? wat voor band wil je oprichten? een zang band, dans band of rap band, of wil je alles er in hebben??
    ik ben een danser(breakdanser), zit al in en groep en we zijn best wel bekend in nl(zijn tweede geworden op spinnof finales(een soort nl kampieonschap) en we treden overal zo een beitje, als je een keer een groep nodig hebt kan je ma altijd even pmen of mailen. over dat band van jouw wil ik wat meer weten om te kunnen zeggen van jah ik wil mee doen of nee ik doet het niet snap je.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    04-10-2002

    ik heb nooit op dansen gezeten
    maar ben er alsnog heel goed in
    kan buikdansen bubbelingen
    heb het ook voor feesten en openingen gedaan
    en heb er goed mee verdient
    dus ik weet niet hoe serieus dit is
    maar ik heb er veel voor over
    dus laat me weten okayyy
    groetjes

  15. #15
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Origineel gepost door sherine
    ik heb nooit op dansen gezeten
    maar ben er alsnog heel goed in
    kan buikdansen bubbelingen
    heb het ook voor feesten en openingen gedaan
    en heb er goed mee verdient
    dus ik weet niet hoe serieus dit is
    maar ik heb er veel voor over
    dus laat me weten okayyy
    groetjes
    Hey Sherine, ik geloof best dat je er veel voor over hebt, maar wij komen uit omgeving Den-Bosch en Eindhoven. Ik bedoel dus dat de afstand best lang is en aangezien wij toch wel 2x per week oefenen het haast niet te doen is voor je! Of je moet natuurlijk wel heeeeel graag willen!