1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    vraag aan de geleerde dames ( bloedverlies)

    Citaat Geplaatst door chebbamaria
    vraag aan de geleerde dames ( bloedverlies)

    --------------------------------------------------------------------------------

    Salaam 3likom Dames,

    ik zit met de volgende probleem: heb sinds eergister slijmverlies met beetje bloed verlies gekregen. Ik weet dat ik ongesteld moet worden.

    de bloed met slijm verlies heb ik meestal in de ochtend uren en later in de middag is het dan weg. gister had ik wel gegeten omdat ik dacht ik wordt het vandaag. Maar vandaag ben ik gewoon aan het vasten.
    Maar ik weet niet of het dan geldig is.

    Wie kan me verder of ik mag vasten of moet gaan eten?

    wa salaam walikom
    .

  2. #2
    oja

    Reacties
    85
    25-04-2007

    ik heb dezelfde probleem iedere maand

  3. #3
    ditjes&datjes

    Reacties
    833
    09-05-2007

    ik heb dit problee, ook maar alleen aan het einde van mijn menstruatie?? dan zit i met de vraag of ik nou moet eten of gewoon vasten.




  4. #4
    Da'watus-Selefiyyah

    Reacties
    938
    03-04-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Assalamo alaikom warahmatullah
    Ik heb het volgende gevonden:


    Vraag:

    Een vrouw heeft gevast terwijl zij niet zeker wist of haar ongesteldheid over was?

    Antwoord:

    Haar vasten is niet geldig en zij moet die �ne dag inhalen, want zij mag slechts aanvangen met vasten als zij zeker is van haar reinheid.


    Sheich Mohammed ibnoe Saalih al-cOethaymien



    Vraag:

    Als een zwangere vrouw last heeft van vaginale bloeding, is haar vasten dan nog steeds geldig?


    Antwoord:
    Ongeacht de hoeveelheid bloed die naar buiten vloeit, zij dient haar vasten voort te zetten, want dit bloed is geen menstruatiebloed.

    Sheich cAbd ul-cAziez ibnoe Baaz


    Wa alaikomo salam warahmatullahi wa barakatoho.

    Weg, insha'Allaah.


    Qor'aan wa Sunnah 3ala fahmis-Selef
    Al-Haqq, only Al-Haqq & nothing else.


  5. #5
    27-11-2009

    Reacties
    927
    07-11-2008

    Citaat Geplaatst door N_isthename Bekijk reactie
    Assalamo alaikom warahmatullah
    Ik heb het volgende gevonden:


    Vraag:

    Een vrouw heeft gevast terwijl zij niet zeker wist of haar ongesteldheid over was?

    Antwoord:

    Haar vasten is niet geldig en zij moet die �ne dag inhalen, want zij mag slechts aanvangen met vasten als zij zeker is van haar reinheid.


    Sheich Mohammed ibnoe Saalih al-cOethaymien



    Vraag:

    Als een zwangere vrouw last heeft van vaginale bloeding, is haar vasten dan nog steeds geldig?


    Antwoord:
    Ongeacht de hoeveelheid bloed die naar buiten vloeit, zij dient haar vasten voort te zetten, want dit bloed is geen menstruatiebloed.

    Sheich cAbd ul-cAziez ibnoe Baaz


    Wa alaikomo salam warahmatullahi wa barakatoho.
    Ik heb zojuist een beetje bruinverlies gekregen..geld het ook voor dat, dat ik deze dag moet inhalen dus?

  6. #6
    love me or hate me

    Reacties
    2.686
    24-12-2008

    Ik heb hier ook last van! Maar ik denk niet dat ik ongesteld wordt, omdat ik het twee weken geleden nog was Maar ik heb er nu al twee dagen last van!


  7. #7
    27-11-2009

    Reacties
    927
    07-11-2008

    Citaat Geplaatst door Meryoema Bekijk reactie
    Ik heb hier ook last van! Maar ik denk niet dat ik ongesteld wordt, omdat ik het twee weken geleden nog was Maar ik heb er nu al twee dagen last van!
    Ik moet wel ongesteld worden, omdat ik 2 dagen de pil ben vergeten
    En ik heb de hele dag al gevast en pas 20 min geleden merk ik een bruine afscheiding.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    18-10-2001

    Ik heb het zelfde probleem als lina, alleen ik ben 4dgn mn pil vergeten.. Wil m zometeen alsnog in nemen om alsnog NIET voledig ongsteld te worden.. Tis iets als aafscheidng iets bruins maar niet ale TE een heel klein beetje