1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    groenteburger

    hhhhhhhhhh in mac he van marokko, zegt me zus tegen die man die daar werkt, 3tieni 2 menu djeli el7oet mca lma

    en toen dacht me zus ik heb zin in groente burger, zegt ze oe 3tieni 1 gobz djel godra die man keek haar van uh , en toen lachen lachen lachennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. #2
    So Adorable

    Reacties
    395
    02-04-2004

    Heb gehoord dat de mac groenteburger uit menu heeft gehaald ... ? Verkopen ze blijkbaar niet meer ..
    AutomaticSupersonicHypnoticFunkyFresh

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    134
    12-04-2004

    Ja.. sta ik gister bij de mac... zin in een heerlijke groenteburger, want dat is het lekkerste wat ze daar hebben (en de mcflury), hebben ze die niet meer... flink balen dus. Hebben ze nu van die zalm nukkets. Euwww. Zien er niet eens uit als zalm, zo onnatuurlijk roze. Ikke dus niet meer naar de mac.
    Ik mis de liefde van jou, mijn samira mijn roos.
    Ik zou willen dat ik niet van je hou, mijn samira mijn roos.
    Alleen mijn hart spreekt jou naam, mijn samira mijn roos.

    waarom zo onbereikbaar, mijn roos

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    48
    18-06-2004

    ewa mensen een vis burger is toch ook heerlijk maar goed voor die mensen die het niet lusten ewa jah ga staken dan daarzo moet je zeggen dat er dan anders niemand komt en dat ze zo geen geld kunnen verdienen en dat je het aan iedereen gaat doorvertellen en zo hahaha krijgen ze zeker wahd hartaanval.

    he sammy ex_macy vreter laat mina op ze afgaan je weet wel zij weet wel hoe ze dat moet doen volgens mij gaan ze gelijk ergens een groenteburger vandaan halen ik zie het al voor me haha.

    waga beslama ahlikom koeloem
    xx-hafida-xx

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    125
    05-12-2003

    gobz de godra hahahaha meskina..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Jah die sukkels hebben de Mc Salad Shakers er ook uitgehaald

    Oufff nu hebben ze die vieze salades er voor in de plaats gedaan

  7. #7
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    we zouden moeten demonstreren omdat ze die groenteburger eruit hebben gehaald....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    10
    02-07-2004

    Origineel gepost door Farkoessa
    we zouden moeten demonstreren omdat ze die groenteburger eruit hebben gehaald....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    10
    02-07-2004

    Origineel gepost door maestro_nador


    Sorry hoor. Je ziet er met je 7iezeb eruit als een echt gelovig meisje en dan wil je demonstreren om een groenteburger terug te halen zodat een jodd meer geld kan verdienen. Je moest eens weten waar een deel van dat geld heen gaat..........
    Je moet ze juist boycotten inplaats van ernaar toe gaan.

  10. #10
    Laila is Oelala....

    Reacties
    9.871
    30-11-2003

    Origineel gepost door maestro_nador
    Sorry hoor. Je ziet er met je 7iezeb eruit als een echt gelovig meisje en dan wil je demonstreren om een groenteburger terug te halen zodat een jodd meer geld kan verdienen. Je moest eens weten waar een deel van dat geld heen gaat..........
    Je moet ze juist boycotten inplaats van ernaar toe gaan.

    Wollahila

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    89
    23-04-2004

    Een Mc Chicken is toch ook lekker of niet

  12. #12
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Origineel gepost door Berkane_chicka
    Een Mc Chicken is toch ook lekker of niet
    Geen idee, als moslim eet ik geen niet-halal geslacht vlees.

  13. #13
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    Origineel gepost door maestro_nador
    Sorry hoor. Je ziet er met je 7iezeb eruit als een echt gelovig meisje en dan wil je demonstreren om een groenteburger terug te halen zodat een jodd meer geld kan verdienen. Je moest eens weten waar een deel van dat geld heen gaat..........
    Je moet ze juist boycotten inplaats van ernaar toe gaan.
    wejoooow mensen voelen zich echt aangevoelen.. zie je die smilie niet... dat betekend een geintje

  14. #14
    whatever Lola want..

    Reacties
    2.471
    20-01-2003

    Origineel gepost door nadoria_zinador
    Wollahila

    en alhamdoelillah wa soukroelillah BEN ik een gelovig meisje... en alleen Allah mag daarover oordelen...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    89
    23-04-2004

    Origineel gepost door Najib26
    Geen idee, als moslim eet ik geen niet-halal geslacht vlees.
    ewa ja je hebt wel gelijk