1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    Talking WanNeer lag je voor het laatst heeeelemaal in een deuk

    wanneer lag jij voor het laatst heeeeeeeeeelemaal in een deuk?

    en waarom?


    Mijne was pas dagje of drie geleden..:
    Me vriendin esma had weer is een dag en de directeur van de sgol zeg maar is een marokaanse vrouw...
    Esma die zegt altijd al dat ik en mevrouw A.. Het zelfde stem hebben
    dus mevrouw kwam de klas binnen lopen en liep haar richting op en zij..
    wie is er hier nou zo zoooogenaaamd hard aan het werk?
    en zij (ze dacht dat ik dat zei) EN WIE IS HIER NOU DE GROOTSTE NEUK FOUT!?!?
    WHHAHAHHAAH ik heb nog nooit zoooo hard gelachen..whauahua

    je had haar gezicht moeten zien:melig:

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    whaaaaaaaaahahaha wooow...dan wil je egt door de grond zakken man, als dat je gebeurt! hahaha....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    whahahhaha zeker.... alleen ze is ALSNOG over...:melig:

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    595
    10-07-2003

    Re: WanNeer lag je voor het laatst heeeelemaal in een deuk

    Mijn blunders stellen hierbij gelukkig niets voor.

    Hoe reageerde die vrouw eigenlijk op die opmerking?
    Beslama!!!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    whahahhahaa hoe denk je...



    ze werd boooooooooooooooos whahhahahaha maar we wezen bijde naar een nederlandse meisje die tegenover mij zit...oooooo natasha DAT ZEG JE TOG NIET MAN ONBESCHOFT ze liep toen de klas uit...volgens mij heeft natash moeilijk op dr kop gekregen whahahhaa

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    maaaaaaaaar zoya vertel nou maaaaaaaaaaaaar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    ahhhhhhhhhhh whahahhahahahahaha
    zo van sara....JIJ MAG NOOIT MEER IETS MAKEN:melig:

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    79
    11-04-2004

    ik liep laatst met mijn nicht in de stad, maareh mijn hakken bleven telkens tussen die tegels zitten (heeft nogal dunne hakken), dus op een gegeven moment struikelde ik bijna over mijn eigen benen midden in de stad, echt een voorschutting......mijn nicht keihard lachen en ik kon wel de grond inzakken

  9. #9
    arm maar o zo rijk

    Reacties
    1.083
    22-01-2004

    We waren 1 keertje in de supermarkt, en ik zag een jongen van m'n school, ik zei 'oh, ik d8 dat dat Gert-Jan was..' en m'n vriendin vroeg zo kei hard: WIE IS GERT-JAN OFZO???

    Ineens keek ik voor me en aan de vleesafdeling stond dus de echte GERT-JAN!!! Die jongen bekeek ons kei verlegen, ik schaamde me rot, maar ik lach echt plat van het lachen, m'n arme vriendin had niets door, want ze wist niet dat die jongen Gert-Jan heette

    Snappen joellie

    Alhamdoulillaah.


  10. #10
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    wuhah zieeeeeeek
    " Vrienden zijn Speciaaal

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    02-10-2003

    Gisteren.. Mijn broer en ik zaten DHC - 180 cc mee te zingen, dus steeds haalde ik woorden door elkaar enzo, en ik kreeg op sommige momenten echt weinig adem. Dus ik kijk hem aan en hy my. Opeens zitten we daarzo te lachenn..
    Psychisch. :maf3:

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.476
    11-12-2002

    Vandaag ben ik in de drukste straat van mijn wijk gevallen. Ik gleed eerst naar voren en toen viel ik op mijn knie en deed ik snel alsof ik mijn veters was aan het strikken, terwijl ik geen veters aan mn schoenen had. I feel so ashamed.

    Maar heb me wel kapot gelachen met mn vriendin. Ik gooide snel mijn haar voor mijn gezicht en rende snel weg, zodat niemand me meer zag.
    Qalbi fayed b leklam, fine howa marsoul leghram?

  13. #13
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Afgelopen maandag in sixflags. Een jongen achter me die irriteerde me echt in de achtbaan, dus ik werd egt parra op hem omdat ik bang was voor die rit. En toen die rit begon waren we nog bezig met bekvechten ik was mn angst helemaal vergeten aan t einde van die rit gingen mn vriendin en ik helemaal dood van het lachen. Want ik was zooo bang voor die achtbaan, ik wou na al dat wachten gewoon teruglopen door die angst. :$

    ยป Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    70
    27-05-2004

    Weet je wat pas een echte blunder was dit is dan ook de blunder der blunders
    Ik ging vorige keer naar een replay winkel met zo een meisje ik ga alllllllllllltijd naar die winkel..ben vaste klant daar door die SUPER HOTTTTTTTTTTTE mocroboy die is daar eigenaar en die loopt daar altijd rond...
    Dus altijd beetje ze3ma shanse en zo dus pas wou ik daar een jasje kopen maar mijn moeder d8 dat ik op sgolreis was(anders kwam ik t huis nooooooit uit) dus opeens belde ze en toen ron ik naar buiten dan zou ze het geloven weet je open lucht lawaai wind en zo opeens gaan die sirenes af...whahhaa aan 2 kanten was ik toen gepakt maar (anouar) heeft het goed opgevat en ik ging bij die winkel uit met..
    replayjasje
    replaybroek(kreeg ik van hem )
    en zn nummer

    hihi

    dus was best.... leuke blunder

    geloof mij ik heb toen ik die winkel uitliep nog nooittttt zo erg gelachen...me vriendin was m naartuurlijk allaaang gepeert...whahahha

  15. #15
    Karma is a Bitch

    Reacties
    3.229
    06-05-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Re: WanNeer lag je voor het laatst heeeelemaal in een deuk

    Origineel gepost door Senariffia
    wanneer lag jij voor het laatst heeeeeeeeeelemaal in een deuk?

    en waarom?


    Mijne was pas dagje of drie geleden..:
    Me vriendin esma had weer is een dag en de directeur van de sgol zeg maar is een marokaanse vrouw...
    Esma die zegt altijd al dat ik en mevrouw A.. Het zelfde stem hebben
    dus mevrouw kwam de klas binnen lopen en liep haar richting op en zij..
    wie is er hier nou zo zoooogenaaamd hard aan het werk?
    en zij (ze dacht dat ik dat zei) EN WIE IS HIER NOU DE GROOTSTE NEUK FOUT!?!?
    WHHAHAHHAAH ik heb nog nooit zoooo hard gelachen..whauahua

    je had haar gezicht moeten zien:melig:

    :melig: hihihih geen levU....maar wel lachU :melig:

    Ik heb vandaag wel heel erg gelachen met me lieve vriendin. maar dat we hebben geen blunder gemaakt ofzo........we hadden gewoon wahed slappe lach. We gingen boodschappen doen.......maar tja we konden niets vinden alles gingen we vragen aan die mensen die der werke

    Alhamdulillah