1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3
    26-03-2004

    Hammam voor vrouwen

    Kent er iemand een goede hamma? Alleen voor vrouwen en waar ze goed masseren? Het liefst in A'dam.........

    Hoop zo snel mogelijk iets te horen.....

    p.s. ik ken die van de Zaanstraat in west al......
    I Thing Ur Truly Sumthin Special, Just What My Dreams Are Really Made Of...Lets Stay 2Gether Just U And Me Boy...There's No1 Like U Around Oh Baby!! I Really Like What What Uve Done 2Me...I Cant Really Explain It...Im So In2 You...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.127
    03-04-2004

    zaanstraat in west
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    58
    29-09-2002

    Re: Hammam voor vrouwen

    Ja die ken ik ook...

    Ken geen andere in Amsterdam....
    In Utrecht hebben ze er een in de Groeneweg.. weet niet of ze daar goed kunnen masseren..
    De service is daar wel waardeloos!

    gegroet,
    Nadyaz

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    249
    06-05-2003

    Salaaaam ailikom,

    Is die in west niet goed dan??? Ik ben er nog nooit geweest maar zou het wel een keer willen proberen??

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    dat is haram!!! je mag de aura niet laten zien onder elkaar ook niet alleen vrouwen!!
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    186
    18-03-2004

    in den haag zit er ook een
    Enjoy each day as it is your last day

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door oem_ismael
    dat is haram!!! je mag de aura niet laten zien onder elkaar ook niet alleen vrouwen!!
    wie zegt dat ze hun poes gaan laten zien

  8. #8
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    aura is voor een vrouw haar hele lichaam behalve haar gezicht en handen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door salwa23
    aura is voor een vrouw haar hele lichaam behalve haar gezicht en handen
    echt niettt, van borsten tot knieën

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    193
    14-01-2003

    nu ik di epreek heb gelezen van sword_of_deen weet ik wat ik later voor mijn vrouw ga kopen....ik koop een barbeque met kolen....plaats 'm in de badkamer, zet de kolen aan, en strooi er wat water in en dan gaan we lekker samen stomen in de badkamer...en al zwetend zal ik haar aura eens goed onder handen nemen....
    je bent leuk genoeg zo ...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door appiegogogo
    nu ik di epreek heb gelezen van sword_of_deen weet ik wat ik later voor mijn vrouw ga kopen....ik koop een barbeque met kolen....plaats 'm in de badkamer, zet de kolen aan, en strooi er wat water in en dan gaan we lekker samen stomen in de badkamer...en al zwetend zal ik haar aura eens goed onder handen nemen....
    HAHHAHAHAHAHA

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.744
    28-03-2003

    Origineel gepost door appiegogogo
    nu ik di epreek heb gelezen van sword_of_deen weet ik wat ik later voor mijn vrouw ga kopen....ik koop een barbeque met kolen....plaats 'm in de badkamer, zet de kolen aan, en strooi er wat water in en dan gaan we lekker samen stomen in de badkamer...en al zwetend zal ik haar aura eens goed onder handen nemen....
    salaam alikoemm...

    dan word je een lieve man inshalah...

    walikoem salaam
    Hope, Faith, Love....

  13. #13
    *~Islamicgirl3~*

    Reacties
    1.733
    31-07-2003

    Origineel gepost door Masriya
    echt niettt, van borsten tot knieën

    Salaam aleikom,

    Een hijaab dient de lichaamsdelen van het lichaam te bedekken, die tot de 'awrah behoren. Het woord 'awrah betekent: de lichaamsdelen die niet getoond mogen worden. Allah zegt in de Qor-aan: "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig". [Al Ahzaab 33:59]


    Hier uit kunnen we opmaken dat de aurah de hele lichaam van de vrouw is, behalve haar gezicht en handen. Als het van de borsten tot de knieen zou zijn, zou je op straat allemaal vrouwen zien met een hijaab, waarvan de nek, hals en de benen te zien zou zijn!

    Ma3a Salama
    [GLOW=purple]But don’t you see? That I’m truly free..
    This piece of scarf on me, I wear so proudly..To preserve my dignity...My modesty...My integrity. So let me be, She says with a smile. I’m the one who’s free!

    [/GLOW]

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.127
    03-04-2004

    Origineel gepost door islamicgirl3
    Salaam aleikom,

    Een hijaab dient de lichaamsdelen van het lichaam te bedekken, die tot de 'awrah behoren. Het woord 'awrah betekent: de lichaamsdelen die niet getoond mogen worden. Allah zegt in de Qor-aan: "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig". [Al Ahzaab 33:59]


    Hier uit kunnen we opmaken dat de aurah de hele lichaam van de vrouw is, behalve haar gezicht en handen. Als het van de borsten tot de knieen zou zijn, zou je op straat allemaal vrouwen zien met een hijaab, waarvan de nek, hals en de benen te zien zou zijn!

    Ma3a Salama
    ja maar dat is op straat het gaat nu over vrouwen onder elkaar

    als je gaat zwemmen met alleen moslima`s is het dan niet van de knieen tot de ellebogen? Allah Oe Alem

    xxx Aminaatje
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  15. #15
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    volgens mij zit er eentje ergens in utrecht...
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.