1. #22981
    Mijn lieve papa..mis

    Reacties
    7.733
    20-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Giftig Bekijk reactie
    Ik heb er eentje gezien, die met de prachtige goudblonde haartjes Hoeveel kindjes heb je, twee? Komt goed joh..
    Dat is de oudste.
    Ze lijkt op haar mama

    Ik heb 2 meiden alhamdoelilah.

    InshaAllah!
    Allah ra7mek lieve Aicha20/08/2011
    21-11-2009 inna lilahi wa inna ilayhi radj3oen Allah ra7mek oe wasa3liek lieve baba djalie, voor altijd in mijn gedachten en hart
    Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug

  2. #22982
    Relax

    Reacties
    2.129
    28-11-2008

    Jah collega's wilden ook el3ied met ons meevieren, wilde niet op mijn verjaardag trakteren, dus heb ik het verschoven naar el3ied. Denk dat het een schaal baklava van de Turk wordt of Marokkaanse koekjes.
    ***Meerdere gebruikers***

  3. #22983
    MVC Lid

    Reacties
    2.213
    14-03-2005

    Citaat Geplaatst door *Zonnestraal* Bekijk reactie


    Neeeeee...

    Ik ben notabene gewond..

    Kom me helpen of ik dump je!!
    Too late, ik dump jou al !
    Het is niet van mij.

  4. #22984
    MVC Lid

    Reacties
    651
    27-08-2009

    Jaaa ik wil ook ideetjes voor de Aid tafel!! Ik ga het deze x echt uitgebreid doen!!

    Galini tranquille


  5. #22985
    Mijn lieve papa..mis

    Reacties
    7.733
    20-03-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    hoe zit het met koekjes dames?

    ik neem dit keer niks mee naar mijn werk om uit te delen, zal ze leren
    Ik maak 3 soorten voor mijn moeder. Hier laat ik een paar.

    Zeg niks over collega's, nadat ik ontslagen was zeiden ze 'we gaan je koekjes missen'mshie grau daba *sorry dames*
    Allah ra7mek lieve Aicha20/08/2011
    21-11-2009 inna lilahi wa inna ilayhi radj3oen Allah ra7mek oe wasa3liek lieve baba djalie, voor altijd in mijn gedachten en hart
    Als Tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we met ze allen naar de hemel en brachten we je terug

  6. #22986
    MVC Lid

    Reacties
    2.213
    14-03-2005

    Citaat Geplaatst door Maanvis Bekijk reactie
    Ben je serieus gewond geraakt door aanrijding of is dit een grapje? Ik dacht enkel blikschade?
    Ze is erg van de oeh en aah .
    Het is niet van mij.

  7. #22987
    pannenbrigade

    Reacties
    13.679
    08-12-2004

    shel fikoem djel bla!

    waar is MV2...is niks voor haar om nu effe niet online te komen...
    Maar op deze Dag zullen de gelovigen de ongelovigen uitlachen.’ Wanneer zij door de bestraffing van alle kanten worden omgeven en het lachen hen is ontgaan.

    Terwijl de gelovigen in uiterste rust en kalmte verkeren. ‘Op rustbanken kijken zij toe’ naar het Aangezicht van Allah en datgene wat Hij aan genietingen voor hen heeft klaargemaakt.

  8. #22988
    Jargarat! © :-) SG25

    Reacties
    8.298
    04-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    *shhht.. ze heeft me nog niet gezien, in werkelijkheid mankeer ik niets*

    Ehum..safi sqa.. Ja ik ben nog steeds licht in m'n hoofd en heb een stijve nek, ik mag van de dokter geen maghreb-afwas doen, advies was "rusten en inschakelen van behulpzame beste vriendinnetje"

  9. #22989
    *Vrouw van Manvis*

    Reacties
    3.355
    31-03-2009

    Citaat Geplaatst door Oemuggs Bekijk reactie
    Jah collega's wilden ook el3ied met ons meevieren, wilde niet op mijn verjaardag trakteren, dus heb ik het verschoven naar el3ied. Denk dat het een schaal baklava van de Turk wordt of Marokkaanse koekjes.
    Alleen al hierom zou ik ontslag nemen, krijg het te snel benauwd als ik geclaimd word Ja gewoon langs een bakker ergens in Bos en Lommer ofzo.
    Vrouw van Manvis

  10. #22990
    MVC Lid

    Reacties
    2.213
    14-03-2005

    Citaat Geplaatst door DIE-HARD_RFKLID Bekijk reactie
    Jaaa ik wil ook ideetjes voor de Aid tafel!! Ik ga het deze x echt uitgebreid doen!!
    Ik dacht aan het idee van hapjesdame, maar dan iets uitgebreider. En gewoon lekker kleine kippetjes uit de oven. En 's avonds weet ik nog niet .
    Het is niet van mij.

  11. #22991
    pannenbrigade

    Reacties
    13.679
    08-12-2004

    Citaat Geplaatst door Oemuggs Bekijk reactie
    Jah collega's wilden ook el3ied met ons meevieren, wilde niet op mijn verjaardag trakteren, dus heb ik het verschoven naar el3ied. Denk dat het een schaal baklava van de Turk wordt of Marokkaanse koekjes.
    3wezza krijgen niks van mij....grootste roddelaars
    Maar op deze Dag zullen de gelovigen de ongelovigen uitlachen.’ Wanneer zij door de bestraffing van alle kanten worden omgeven en het lachen hen is ontgaan.

    Terwijl de gelovigen in uiterste rust en kalmte verkeren. ‘Op rustbanken kijken zij toe’ naar het Aangezicht van Allah en datgene wat Hij aan genietingen voor hen heeft klaargemaakt.

  12. #22992
    MVC Lid

    Reacties
    651
    27-08-2009

    Citaat Geplaatst door dikratoen Bekijk reactie
    Ik dacht aan het idee van hapjesdame, maar dan iets uitgebreider. En gewoon lekker kleine kippetjes uit de oven. En 's avonds weet ik nog niet .
    Als ochtendontbijt? Nice try

    Galini tranquille


  13. #22993
    Jargarat! © :-) SG25

    Reacties
    8.298
    04-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dikratoen Bekijk reactie
    Ze is erg van de oeh en aah .
    Bitch vuk joe.

  14. #22994
    MVC Lid

    Reacties
    2.213
    14-03-2005

    Citaat Geplaatst door *Zonnestraal* Bekijk reactie
    *shhht.. ze heeft me nog niet gezien, in werkelijkheid mankeer ik niets*

    Ehum..safi sqa.. Ja ik ben nog steeds licht in m'n hoofd en heb een stijve nek, ik mag van de dokter geen maghreb-afwas doen, advies was "rusten en inschakelen van behulpzame beste vriendinnetje"
    Try again .
    Het is niet van mij.

  15. #22995
    *Vrouw van Manvis*

    Reacties
    3.355
    31-03-2009

    Citaat Geplaatst door zonneschijn2006 Bekijk reactie
    Ik maak 3 soorten voor mijn moeder. Hier laat ik een paar.

    Zeg niks over collega's, nadat ik ontslagen was zeiden ze 'we gaan je koekjes missen'mshie grau daba *sorry dames*
    Tfoeeeeeeeeeeee gewoon. Billah ma ik zou uitdelen, plus gaan ze 3aad roddelen achter je rug om dat die turkekoek niet te vreten was
    Vrouw van Manvis