1. #20881
    MVC Lid

    Reacties
    7.511
    16-05-2009

    Citaat Geplaatst door Maanvis Bekijk reactie
    Waarom bekritiseren jullie Hanan zo erg? Ja ik heb haar ook weleens gepest om dr te jennen en uit de tent te lokken maar reacties als ''Geen jeugd gehad'' vind ik wel heel ver gaan. Kennen jullie haar leven dat je zoiets kan roepen? Moet zij pércé met poppen spelen op haar 14e? Mag ze even zelf weten hoe ze haar leventje wil inrichten? Dolletjes en grapjes ok, maar zulke zware beledegingen zijn nergens voor nodig. Èn dan wil ze straks trouwen op haar 18e, so what?!
    Oh dat maakt mij niet uit. Zulke reacties vind ik juist geweldig en humoristisch.
    De leukste leden van marokko.nl land

    Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -


  2. #20882
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Citaat Geplaatst door Mercy. Bekijk reactie
    Ik had twee levens

    Op marokko.nl leerde ik alles over ontwikkelen, koken, baren and whatever. In het echte leven speelde ik nog voetbal met de jongens uit de buurt en skeeleren.


    Serieus, als jullie mij in het echt zien...dan denken jullie: IS DIT HANANE_13, ISLAMIAWOMAN, MERCY.

    2 levens,, Skoen Bhalek! Heb me handen vol aan 1!
    Ach doe je ding ..

    "Moroccan Next Top H’robia"


  3. #20883
    Bijna Lid

    Reacties
    705
    02-06-2009

    2 levens klinkt niet gezond, hoe noem je ook alweer da ziekte?

  4. #20884
    Summer!

    Reacties
    16.679
    11-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mercy. Bekijk reactie
    Ik had twee levens

    Op marokko.nl leerde ik alles over ontwikkelen, koken, baren and whatever. In het echte leven speelde ik nog voetbal met de jongens uit de buurt en skeeleren.


    Serieus, als jullie mij in het echt zien...dan denken jullie: IS DIT HANANE_13, ISLAMIAWOMAN, MERCY.


    Oooh hoe bedoel je dan, dit word scaryyyy...

  5. #20885
    Onbereikbaar.

    Reacties
    666
    28-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maanvis Bekijk reactie
    Waarom bekritiseren jullie Hanan zo erg? Ja ik heb haar ook weleens gepest om dr te jennen en uit de tent te lokken maar reacties als ''Geen jeugd gehad'' vind ik wel heel ver gaan. Kennen jullie haar leven dat je zoiets kan roepen? Moet zij pércé met poppen spelen op haar 14e? Mag ze even zelf weten hoe ze haar leventje wil inrichten? Dolletjes en grapjes ok, maar zulke zware beledegingen zijn nergens voor nodig. Èn dan wil ze straks trouwen op haar 18e, so what?!

    I agree.
    Het lijkt wel of ze haar altijd als dertienjarige willen zien.
    *...Praat Niet Over Jezelf Want Dat Gebeurt Wel Als Je Weg Bent!!...*

  6. #20886
    MVC Lid

    Reacties
    7.511
    16-05-2009

    Citaat Geplaatst door Miss_Magrebia Bekijk reactie
    2 levens,, Skoen Bhalek! Heb me handen vol aan 1!
    Ach doe je ding ..

    De leukste leden van marokko.nl land

    Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -


  7. #20887
    **The One And Only**

    Reacties
    15.098
    22-12-2003

    Kan iemand mij een kotsbakje geven, ik word een beetje misselijk

    In the desert of Arabia he was born. His name is Mohammad. Peace be upon him. He is the blessed one. The one whom billions now follow. His name means highly praised. He is the greatest mind among all great minds. To me, he means more than all the Kings in the world. I love him.


  8. #20888
    Summer!

    Reacties
    16.679
    11-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    En ik dan die thuis zat bij haar, moest me lach echt vaak inhouden hahaha


    HHHHH ik zou stuk gaan van het lachen

    Maar ik vond het wel zielig om haar zo te zien lijden, mskiena..

  9. #20889
    pannenbrigade

    Reacties
    13.679
    08-12-2004

    Citaat Geplaatst door BosseBol Bekijk reactie
    AbdelLatif
    abdellatif en fatima zijn van utrecht toch...deze woont in amsterdam noord...
    Maar op deze Dag zullen de gelovigen de ongelovigen uitlachen.’ Wanneer zij door de bestraffing van alle kanten worden omgeven en het lachen hen is ontgaan.

    Terwijl de gelovigen in uiterste rust en kalmte verkeren. ‘Op rustbanken kijken zij toe’ naar het Aangezicht van Allah en datgene wat Hij aan genietingen voor hen heeft klaargemaakt.

  10. #20890
    MVC Lid

    Reacties
    4.599
    15-04-2002

    Dames uit Osdorp! Hoe heet die BABYzaak naast de praxis?! Weet iemand dat toevallig?

  11. #20891
    MVC Lid

    Reacties
    7.511
    16-05-2009

    Citaat Geplaatst door latifa_soussia Bekijk reactie
    Oooh hoe bedoel je dan, dit word scaryyyy...
    Organiseer een meeting , dan kom je er zelf achter.
    De leukste leden van marokko.nl land

    Halallove -bruidsjurken maatje-, femmela, flipper, Comet, paris, Rach__, sweetrose, Mnyrtella, Giftig, Nadia2007, Studente, Belle1 (L), Chadia79, Missy1979 -I miss you hbiba!-, LadyH, Mystyqalia, ART, Maaltje, respectvol25, Tangia - kleding plaatsen maatje -


  12. #20892
    Summer!

    Reacties
    16.679
    11-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Hanane hebben we gehad, wie hebben we nog meer




    Waar is Semia de toetjesmonster, lang niet meer gespot hierzo..

  13. #20893
    pannenbrigade

    Reacties
    13.679
    08-12-2004

    Citaat Geplaatst door houdaatje Bekijk reactie
    Haha meskhouta dat nog NET niet!

    Wie bedoel je fotograaf? Die uit lelystad of adam?!


    Shouf hadi Ntinaaa lie 3adeltiloum tri9 daarnet !!
    amsterdam ken je die....
    Maar op deze Dag zullen de gelovigen de ongelovigen uitlachen.’ Wanneer zij door de bestraffing van alle kanten worden omgeven en het lachen hen is ontgaan.

    Terwijl de gelovigen in uiterste rust en kalmte verkeren. ‘Op rustbanken kijken zij toe’ naar het Aangezicht van Allah en datgene wat Hij aan genietingen voor hen heeft klaargemaakt.

  14. #20894
    MVC Lid

    Reacties
    4.599
    15-04-2002

    Citaat Geplaatst door trisinti Bekijk reactie
    abdellatif en fatima zijn van utrecht toch...deze woont in amsterdam noord...
    Jij bedoelt Najoua!

    ana 9otlek diek nhar ik ken iemand die precies dezelfde werk levert en stukken goedkoper! De man van najoua onwikkelt en zet alles voor haar in elkaar !

  15. #20895
    Onbereikbaar.

    Reacties
    666
    28-02-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door PoetsFreak Bekijk reactie

    *...Praat Niet Over Jezelf Want Dat Gebeurt Wel Als Je Weg Bent!!...*