1. #1
    soebhaanallaah

    Reacties
    1.474
    18-01-2005

    Angry marokko kan niet tegen zijn verlies

    ik irriteer me soms ontzettend aan onze volk. zoals dinsdag 28 juni toen marokko had veloren waarom moesten ze weer alles vernielen. daarom hebben we een slecht naam als marokkanen. als we winnen dan vernielen we alles wat om ons heen is als we verliezen daan gaan we helemaal over de rooien.

    mijn vraag is waarom????

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15
    06-02-2004

    ewa jah, het zit in onze bloed en dat is hoe et moet, je kan ons hate om de moed, maar onthou onze naam

    fa2
    wellah ik weet ook nie waarom, echt hiyenas

  3. #3
    Just a mocrogirl

    Reacties
    2.579
    24-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Wajooooooooow en die man die het veld op rende wajooooow voor schut ff de keeper een klap geven zehma hesmaaaaaaaaa

  4. #4
    tralalalalaalla!!

    Reacties
    196
    08-03-2004

    whahahahahhahahahahahhahah ewa jah, het zit in onze bloed en dat is hoe et moet, je kan ons hate om de moed, maar onthou onze naam... Die Was goed...

    neej serieus ik denk egt dat het in onze bloed zit wollah..!!
    EINDE MAROKKO.NL TIJDEN !!!

  5. #5
    " ॡ » Én

    Reacties
    586
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door miss_la_maroc
    whahahahahhahahahahahhahah ewa jah, het zit in onze bloed en dat is hoe et moet, je kan ons hate om de moed, maar onthou onze naam... Die Was goed...

    neej serieus ik denk egt dat het in onze bloed zit wollah..!!
    Dat slaat nergens op, Je hoeft iemands volk of afkomst niet de schuld te geven van diegenes agressiviteit. Als een persoon agressief is dan ligt het aan de persoon zelf.

    » Ligt op 't puntje van m'n vingertop


  6. #6
    wagha

    Reacties
    77
    07-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miss_la_maroc
    whahahahahhahahahahahhahah ewa jah, het zit in onze bloed en dat is hoe et moet, je kan ons hate om de moed, maar onthou onze naam... Die Was goed...

    neej serieus ik denk egt dat het in onze bloed zit wollah..!!


    opvoeding!!!!! Aandacht te kort!!! Dat is de probleem.

    Maja we moeten ermee leren leven zeker,he.

  7. #7
    Gerecycled Lid

    Reacties
    225
    01-07-2005

    Citaat Geplaatst door Beauty-MaruecOs
    Dat slaat nergens op, Je hoeft iemands volk of afkomst niet de schuld te geven van diegenes agressiviteit. Als een persoon agressief is dan ligt het aan de persoon zelf.
    Ja wallahila...

    Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat je als marokkaan altijd boos wordt wanneer men in de media of ergens anders beweert dat alle marokkaantjes hetzelfde zijn (crimineel en al die bla bla bullshit).... Maar nu geven jullie het zelf toe... ik shnap niet

    لا اله الا الله

    Schoonheid, ook al ben je hier niet meer, je zult altijd in mijn blijven

    [glow=red]

    1 oktober definitief weg inshaAllah

    [/glow]

  8. #8
    de enige egte gap

    Reacties
    461
    23-01-2005

    Citaat Geplaatst door moslimmagirl
    ik irriteer me soms ontzettend aan onze volk. zoals dinsdag 28 juni toen marokko had veloren waarom moesten ze weer alles vernielen. daarom hebben we een slecht naam als marokkanen. als we winnen dan vernielen we alles wat om ons heen is als we verliezen daan gaan we helemaal over de rooien.

    mijn vraag is waarom????
    ooit gehoord van znjoen helemaal paranoia aah teeef weet marokanen zijn para ****

  9. #9
    " ॡ » Én

    Reacties
    586
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door Straatschoffie
    ooit gehoord van znjoen helemaal paranoia aah teeef weet marokanen zijn para ****
    Je bewijst nu echt het tegendeel

    » Ligt op 't puntje van m'n vingertop


  10. #10
    " ॡ » Én

    Reacties
    586
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door Spipo7
    Ja wallahila...

    Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat je als marokkaan altijd boos wordt wanneer men in de media of ergens anders beweert dat alle marokkaantjes hetzelfde zijn (crimineel en al die bla bla bullshit).... Maar nu geven jullie het zelf toe... ik shnap niet

    Ik snap wel dat de meeste van ons daar geïntimineerd van raken. Het is natuurlijk niet fijn om aan te horen dat je "soort" niet deugt. & de media kennende weet vele mensen daarin te geloven.

    & wat de meeste dan irriteerd is dat door die ene persoon die nou toevallig in de media is gebracht dat anderen daarop worden aangekeken.

    Maar als je je gewoon niks aantrekt van al deze beschuldigingen & gewoon je doel blijft bereiken dan is er helemaal niks aan de hand & zullen de Nederlanders er ook niks op ter zeggen hebben.

    » Ligt op 't puntje van m'n vingertop


  11. #11
    Gerecycled Lid

    Reacties
    225
    01-07-2005

    Citaat Geplaatst door Beauty-MaruecOs
    Ik snap wel dat de meeste van ons daar geïntimineerd van raken. Het is natuurlijk niet fijn om aan te horen dat je "soort" niet deugt. & de media kennende weet vele mensen daarin te geloven.

    & wat de meeste dan irriteerd is dat door die ene persoon die nou toevallig in de media is gebracht dat anderen daarop worden aangekeken.

    Maar als je je gewoon niks aantrekt van al deze beschuldigingen & gewoon je doel blijft bereiken dan is er helemaal niks aan de hand & zullen de Nederlanders er ook niks op ter zeggen hebben.
    En dat is precies het hele probleem... zoiets is makkelijker gezegd dan gedaan...
    لا اله الا الله

    Schoonheid, ook al ben je hier niet meer, je zult altijd in mijn blijven

    [glow=red]

    1 oktober definitief weg inshaAllah

    [/glow]

  12. #12
    Changed a lot.

    Reacties
    2.531
    20-06-2004

    Citaat Geplaatst door moslimmagirl
    ik irriteer me soms ontzettend aan onze volk. zoals dinsdag 28 juni toen marokko had veloren waarom moesten ze weer alles vernielen. daarom hebben we een slecht naam als marokkanen. als we winnen dan vernielen we alles wat om ons heen is als we verliezen daan gaan we helemaal over de rooien.

    mijn vraag is waarom????
    Ja dat is wel weer duidelijk geworden dat ze niet tegen hun verlies kunnen. Er niet tegen kunnen dat je verliest als je net zo veel moeite hebt gedaan om naar die wedstrijd te gaan enz kan ik me voorstellen. Maar hou je aub in zeg, jullie hebben het beeld van Marokkanen weer lekker nog positiever gemaakt dan het al was jongens!

    out!

  13. #13
    soebhaanallaah

    Reacties
    1.474
    18-01-2005

    [QUOTE=Straatschoffie]ooit gehoord van znjoen helemaal paranoia aah teeef weet marokanen zijn para ****[/QUOTE

    ik begrijp je woede niet???? was jij toevallig er ook een van die van alles en nog wat gingen vernielen???? dat je zo reageert

  14. #14
    " ॡ » Én

    Reacties
    586
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door Spipo7
    En dat is precies het hele probleem... zoiets is makkelijker gezegd dan gedaan...
    Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan, maar waar Marokko ook bekend om staat is zijn trots. Vroeger kreeg ik altijd dezelfde verwijtingen naar mijn hoofd toegegooid omdat ik toevallig een Marokkaanse was. Maar als een echte Marokkaan liep ik iedere dag met opgeheven hoofd door & liet al die beschuldigingen & verwijtingen omdat ik toevallig een Marokkaanse ben over me heen gaan. Want ik wist dat ik beter ben dan diegene die het zonodig vond om mij te benadelen omdat ik toevallig een Buitenlandse ben.

    En nu kan niemand mij meer iets maken omdat ze zien dat ik een volwaardige persoon ben die haar doelen aan het bereiken is & zich niks van alles had aangetrokken waardoor ze nu is wat ze is.

    Zo moeten meer volksgenoten denken, dan komt alles in orde. Het geldt natuurlijk niet alleen voor de Marokkanen maar natuurlijk ook voor de andere Buitenlandse zoals turken & dergelijke.

    » Ligt op 't puntje van m'n vingertop


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    155
    28-08-2004

    Citaat Geplaatst door moslimmagirl
    ik irriteer me soms ontzettend aan onze volk. zoals dinsdag 28 juni toen marokko had veloren waarom moesten ze weer alles vernielen. daarom hebben we een slecht naam als marokkanen. als we winnen dan vernielen we alles wat om ons heen is als we verliezen daan gaan we helemaal over de rooien.

    mijn vraag is waarom????
    Jaa precies.. maar zoals al is gezegd.. het zit in ons bloed!
    Maar wat ik zo raar vind is dat ze het raar vinden dat ze ons haten. Ik heb er namelijk alle begrip voor
    ** Doe je ogen dicht om te kunnen zien**