1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Jouw Gnoon-ervaringen (of die van een bekende)

    Citaat Geplaatst door GooGooDoll
    Djin bestaan, onmiskenbaar.

    Op een of andere manier is Marokko vergeven van de Djin. Iedere Marokkaan heeft hier wel eens ervaringen mee gehad, of kent iemand die hier ervaringen mee heeft.

    Zet daarom hier jouw ervaringen(gebeurtenissen) met/over Gnoon.

    Wie heeft ze weleens gezien of gehoord?
    .

  2. #2
    EMIEN

    Reacties
    52
    28-03-2004

    freaky shit

  3. #3
    Tus3ied

    Reacties
    128
    02-03-2004

    Ik wou dat ik ze kon zien.

  4. #4
    Married

    Reacties
    505
    31-05-2002

    Eng man, mijn nichtje in Marokko sliep een keer in de kamer met 3 andere meiden. In de nacht hoorde ze een soort gejank.. ze dacht waar komt het vandaan.. toen ze in al liggend in haar bed in de slaapkamer keek zag ze een vrouw met een witte 'sluier' voor haar hoofd in een hoek zitten die ze zelf nog nooit gezien had..

    Een ander verhaal.. een jongen lag in de woonkamer te slapen toen zijn 'vader' van de trap naar beneden kwam. Hij dacht al :'wat doet hij zo laat op?'.. Zijn 'vader' kwam naar hem toe en wilde hem wurgen Toen hij merkte dat 'het' alleen de gedaante van zn vader overnam begon hij met Quran lezen en verdween 'het'.

    En dit gebeurde dus in Marokko..

    Allah o A3lem wie of wat het was..



    ps Zulke verhalen moet je niet in de nacht aan je familieleden vertellen of zelf naar luisteren.. je bent dan verzekerd van een nacht zonder slaap
    'Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord'

  5. #5
    -

    Reacties
    384
    15-05-2004

    Ik ben bang voor die dingen..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Origineel gepost door Yasia
    Eng man, mijn nichtje in Marokko sliep een keer in de kamer met 3 andere meiden. In de nacht hoorde ze een soort gejank.. ze dacht waar komt het vandaan.. toen ze in al liggend in haar bed in de slaapkamer keek zag ze een vrouw met een witte 'sluier' voor haar hoofd in een hoek zitten die ze zelf nog nooit gezien had..

    Een ander verhaal.. een jongen lag in de woonkamer te slapen toen zijn 'vader' van de trap naar beneden kwam. Hij dacht al :'wat doet hij zo laat op?'.. Zijn 'vader' kwam naar hem toe en wilde hem wurgen Toen hij merkte dat 'het' alleen de gedaante van zn vader overnam begon hij met Quran lezen en verdween 'het'.

    En dit gebeurde dus in Marokko..

    Allah o A3lem wie of wat het was..



    ps Zulke verhalen moet je niet in de nacht aan je familieleden vertellen of zelf naar luisteren.. je bent dan verzekerd van een nacht zonder slaap
    jaaaaaaaaaa je kunt dan echt NIET meer slapen

  7. #7
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Jouw Gnoon-ervaringen (of die van een bekende)

    Origineel gepost door GooGooDoll
    Djin bestaan, onmiskenbaar.

    Op een of andere manier is Marokko vergeven van de Djin. Iedere Marokkaan heeft hier wel eens ervaringen mee gehad, of kent iemand die hier ervaringen mee heeft.

    Zet daarom hier jouw ervaringen(gebeurtenissen) met/over Gnoon.

    Wie heeft ze weleens gezien of gehoord?
    ik zit volgens horen zeggen vol van ze maar ik heb er zo geen last van en waarom zouden die er niet zijn de aarde is toch te groot om alleen door mensen te bezitten of zie ik dat verkeerd .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Re: Re: Jouw Gnoon-ervaringen (of die van een bekende)

    Genoeg ervaringen mee gehad.
    Of waren dat geen djin's maar arwa7 de bnedem??
    Wa Allah wa A3lam.
    Kreeg er wel een rotgevoel bij en heb weken niet goed kunnen slapen.




  9. #9
    So Adorable

    Reacties
    395
    02-04-2004

    Wie heeft die boek minnares van de duivel gelezen.... Echt gaat alleen over djnoen ..

    Tis zeker Freaky... Maar waarom zo veel eerder in Marokko dan hier in Nederland ?? Ik hoor nooit dat het hier gebeurd.....
    AutomaticSupersonicHypnoticFunkyFresh

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    3.020
    06-02-2003

    In Marokko als we s'avonds met zn allen op stah zaten werden er altijd zulke verhalen verteld ...
    Mijn neef wist ons altijd goed te laten schrikken ...

    De manier van hoe hij het vertelde deed je gewoon iets, het leek alsof je het meemaakte ..

    Een van de verhalen die hij vertelde ...

    Hij had vaag gehoord dat als je om 00.00 voor en spiegel gaat staan met kaarsen dat je dan geesten kan oproepen ...
    Mohiem hij was klein, ewa je weet nieuwsgierigheid ...
    Hij en zn vriendjes stonden om 00.00 met 2 kaarsen, een aan de linkerkant de andere aan de rechterkant voor een spiegel in de douche en zeiden iets ...
    Iets oproepen ...
    Eerst zagen ze niks, en hadden zo iets van tazz fak it, mohiem een vriend dacht vanne eey nog een keer ...
    Toen ze lang in de spiegel keken zagen ze een soortige geest achter hen, maar als zij zich omdraaien was er niks te zien ...
    Allah oe alam

    Ik hou ervan om ernaar te luisteren, want ik weet dat Djins bestaan maar never nooit dat ik ze zou oproepen ...
    Ik ken genoeg mensen die bezeten zijn door Znoen, allah ie hfed en dat is gewoon geen spelletje ...

    Met Znoen hoor je niet te spelen, dat is spelen met je leven !

  11. #11
    Op Weg Naar De Top

    Reacties
    1.710
    28-06-2001

    Origineel gepost door sweet_nadoria
    In Marokko als we s'avonds met zn allen op stah zaten werden er altijd zulke verhalen verteld ...
    Mijn neef wist ons altijd goed te laten schrikken ...

    De manier van hoe hij het vertelde deed je gewoon iets, het leek alsof je het meemaakte ..

    Een van de verhalen die hij vertelde ...

    Hij had vaag gehoord dat als je om 00.00 voor en spiegel gaat staan met kaarsen dat je dan geesten kan oproepen ...
    Mohiem hij was klein, ewa je weet nieuwsgierigheid ...
    Hij en zn vriendjes stonden om 00.00 met 2 kaarsen, een aan de linkerkant de andere aan de rechterkant voor een spiegel in de douche en zeiden iets ...
    Iets oproepen ...
    Eerst zagen ze niks, en hadden zo iets van tazz fak it, mohiem een vriend dacht vanne eey nog een keer ...
    Toen ze lang in de spiegel keken zagen ze een soortige geest achter hen, maar als zij zich omdraaien was er niks te zien ...
    Allah oe alam

    Ik hou ervan om ernaar te luisteren, want ik weet dat Djins bestaan maar never nooit dat ik ze zou oproepen ...
    Ik ken genoeg mensen die bezeten zijn door Znoen, allah ie hfed en dat is gewoon geen spelletje ...

    Met Znoen hoor je niet te spelen, dat is spelen met je leven !
    dat klopt wat je schrijft...
    ik heb een eng verhaal meegemaakt...wil er niet aan denken...
    je krijgt er kippenvel van.... maar goed....
    "Het Lot Is Niet Te Vinden Of Te Krijgen, Maar Komt Op Zijn Tijd Jouw Weg Tegemoet."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    226
    16-05-2004

    We hadden in ons vorig huis last van klopgeesten. Een keer stond ik in de douche en werd er ontiegelijk hard geklopt op de deur terwijl niemand anders thuis waz. Ik ook hoorde ik geklop onder mijn bed.. wat je dus ook goed voelt.
    Een kraan die drup geluiden maakt maar er komt geen water uit.
    Mijn zus heeft extremere dingen meegemaakt... zoals dat haar bed bewoog en dat ze toen niet op kon staan.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    194
    18-05-2004

    Origineel gepost door Marusa
    We hadden in ons vorig huis last van klopgeesten. Een keer stond ik in de douche en werd er ontiegelijk hard geklopt op de deur terwijl niemand anders thuis waz. Ik ook hoorde ik geklop onder mijn bed.. wat je dus ook goed voelt.
    Een kraan die drup geluiden maakt maar er komt geen water uit.
    Mijn zus heeft extremere dingen meegemaakt... zoals dat haar bed bewoog en dat ze toen niet op kon staan.

    Ooit..Wilde ik opstaan uit mijn bed en het lukt niet. Kon me niet bewegen.
    Kon niet praten niets.
    Kon niets helemaal niets.


    Heb toen in mijzelf een paar keer verschillende surat opgelezen.
    En kon me weer bewegen.
    Sindsdien slaap ik niet meer bij mijn nicht


  14. #14
    Pssttt Psst Leila

    Reacties
    234
    05-07-2003

    Origineel gepost door Oujdane
    Ooit..Wilde ik opstaan uit mijn bed en het lukt niet. Kon me niet bewegen.
    Kon niet praten niets.
    Kon niets helemaal niets.


    Heb toen in mijzelf een paar keer verschillende surat opgelezen.
    En kon me weer bewegen.
    Sindsdien slaap ik niet meer bij mijn nicht

    Alsof iemand je in zn macht heeft...
    Je wilt bewege...maar het verlamdt je spieren...
    Je wilt schreeuwen maar het knijpt je stembanden dicht
    Je wilt ademen maar het verstopt je luchtpijpen..

  15. #15
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    Origineel gepost door LoVeLy_Mo
    Alsof iemand je in zn macht heeft...
    Je wilt bewege...maar het verlamdt je spieren...
    Je wilt schreeuwen maar het knijpt je stembanden dicht
    Je wilt ademen maar het verstopt je luchtpijpen..
    ja dat ken ik het lijkt net of iemand die zwaar is op je ligt dat noemen ze in maroc boegetaat