1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door Vacaturemeid Bekijk reactie
    Ik heb naar subliminals geluisterd op Youtube en 5 kilo aangekomen in 2,5 maand
    Die geluid bedoel je die stralen toch ? Hoevaak deed je dat

  2. #62
    Speed is a price....

    Reacties
    710
    26-04-2020

    Lintwormen of andere parasieten die de opname van voeding verminderen. Met een kuur kan dit probleem verholpen worden.
    Coel iakie waardoor de darmwand (en het immuunsysteem) zo aangetast is dat vertering en opname zeer moeilijk gaat. Ook zullen de klachten ervoor kunnen zorgen dat eten tegen gaat staan. Door honderd procent glutenvrij te eten kan dit probleem opgelost worden.
    Aandoeningen waardoor eten pijn- en/ of andere klachten geeft.
    Aandoeningen waarbij het immuunsysteem zeer veel energie gebruikt.
    Tekort aan anabolen die de spiergroei stimuleren zoals groeihormoon en testosteron. Hierdoor wordt het heel moeilijk op spiermassa in stand te houden of op te bouwen.
    Een te snel werkende schildklier. Dit verhoogt de verbranding en kan voor diarree, een onvolledige vertering en slechte opname van voedingsstoffen zorgen.
    Onbalans in hormonen die invloed hebben op honger en verzadiging zoals leptine, ghreline, adiponectin, serotonine, waardoor er minder eetlust (honger) is. Er is nog veel onduidelijkheid op dit vlak en onderzoek is lastig.
    Verlies van smaak.

    De makkelijkste manier om meer calorieën binnen te krijgen en toch redelijk puur blijven eten is meer vetten toevoegen, zoals flinke scheuten olijfolie over salade, dikke boterlagen op je rijstwafels en juist voor vette vlees- kip- en vissoorten kiezen in plaats van mager. Vetten bevatten nu eenmaal de meeste calorieën per gram (2). Ben je er wel van bewust dat het effect van het verhogen van je inname na een tijdje uitdooft. Dat wil zeggen dat je een beetje aankomt en dan weer blijft steken (plateaufase). Dit betekent dat je nog meer moet verhogen als je je resultaat nog niet bereikt hebt (3).
    Ook kun je combinaties maken waardoor je langer dooreet. Zo kun je langer dooreten van (vette) noten als je er ter variatie rozijnen doorheen gooit. Eigenlijk dus aanbevelingen die tegenovergesteld zijn aan afvalstrategieën.
    Shakes: kies niet voor schadelijke suikerrijke shakes of weightgainers die je bloedsuiker hoog opstuwen om de calorie inname te verhogen. Als je een shake neemt, ga dan voor wei isolaat. Nog beter zijn de complete koolhydraatbronnen zoals aardappel, zoete bataat, peulvruchten, zilvervliesrijst, quinoa en haver. (4)
    Toch zou ik zeker niet te krampachtig doen als er hier en daar wat extra junkfood naar binnen gaat maar probeer wel een gezonde balans te handhaven.
    Bij aankomen raad ik wel eens aan om de calorie inname te monitoren als het nog steeds niet lukt, om een idee te krijgen hoe hoog de inname moet zijn om aan te komen.
    Je zult wellicht porties moeten afwegen in het begin om er later onbewust bekwaam in te worden. Als je altijd gewend bent kleine hoeveelheden te eten kan het wennen zijn om meer te eten. De maag is rekbaar. Het is een kwestie van doorzetten, want bijna alles is trainbaar.
    Als het nog steeds niet lukt de porties binnen te krijgen, verhoog dan het aantal eetmomenten per dag en voeg extra tussendoortjes toe om toch aan de vereiste calorie-inname te komen.

    Let op met groenten: Het is een zeer goed idee om meer dan twee ons groenten per dag te eten, maar ze leveren nauwelijks calorieën en kunnen verzadigend werken. Kijk dus niet alleen naar het volume, maar ook naar de caloriedichtheid van voeding.


    Citaat Geplaatst door soussiab Bekijk reactie
    hallo lieve scgatjes van me
    ik heb een probleem ik wil een paar kilo`s aankomen maar het wil gewoon niet lukken ook al eet ik 10 kilo per dag ik kom geen kilootje aan
    wallah ik word er zo gek van ik ben 1.57m en ik weeg 46.4 ik ben gewoon te dun ik wil zker de 50kg halen.
    heeft iemand een tip voor me bev iemand die hetzelfde probleem heeft of had???
    ik heb er echt alles voor over voor die paar kilotjes
    en ik leg me er niet bij neer dat het gewoon niet zal lukken ik bedoel er moet gewoon een manier zijn toch??
    alsjeblieft mensen help me
    Ken je vijand
    • Zijn naam: Iblis. Zijn belofte: Hij belooft ellende
    • Wat hem doet huilen:Heel vaak neerknielen
    • Zijn valstrik: De vrouwen
    • Zijn hobby: Mensen misleiden en doen afdwalen

  3. #63
    Zoek je werk? PM me

    Reacties
    47
    08-08-2007

    Wel geluid maar geen stralen. Ik luisterde 30 minuten per dag.
    Zoek je een leuke baan? Stuur een PM

  4. #64
    Zoek je werk? PM me

    Reacties
    47
    08-08-2007

    Citaat Geplaatst door Rituals Bekijk reactie
    Die geluid bedoel je die stralen toch ? Hoevaak deed je dat
    Wel geluid maar geen stralen. Ik luisterde 30 minuten per dag.
    Zoek je een leuke baan? Stuur een PM

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    267
    25-05-2020

    Citaat Geplaatst door Vacaturemeid Bekijk reactie
    Wel geluid maar geen stralen. Ik luisterde 30 minuten per dag.
    Wel grappig dat deze topic al 16 jaar bestaat. Ik denk dat ze inmiddels al is aangekomen ahah.

  6. #66
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Fenegriek eten dagelijks nachtje weken en dan max 8 korrels per dag eten. Je boebbies groeien ervan, meer energie, heel goed voor je vrouwelijke hormoon. Stimuleert je mensturatie en slik je de pil... en je beng getrouwd uitkijken. Kan je zwanger raken...

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Fenegriek eten dagelijks nachtje weken en dan max 8 korrels per dag eten. Je boebbies groeien ervan, meer energie, heel goed voor je vrouwelijke hormoon. Stimuleert je mensturatie en slik je de pil... en je beng getrouwd uitkijken. Kan je zwanger raken...
    Ik ben deze week begonnen om mijn eetgedrag te veranderen. Ik hou bij hoeveel caloerieen ik eet en eet 3x per dag fenugreek. Heb jij goede ervaringen met fenugreek en aankomen?
    Ik geef borstvoeding dus ook goed voor de melkaanmaak.
    Married and children!

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    3
    18-01-2023

    Ik heb Apetamin siroop genomen en ben in 6 maanden tijd bijna 25 kg aangekomen .
    Echt lekker is het niet .
    Je neemt het 3x daags in voor elke maaltijd

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Beautylicious Bekijk reactie
    Ik heb Apetamin siroop genomen en ben in 6 maanden tijd bijna 25 kg aangekomen .
    Echt lekker is het niet .
    Je neemt het 3x daags in voor elke maaltijd
    Ik heb opgezocht wat dit precies is en dat spul is levensgevaarlijk en illigaal. Ik zou er mee stoppen als ik jou was.
    Married and children!