1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    254
    11-05-2003

    Angry ik wil aankomen maar het lukt gewoon NIET!!!

    hallo lieve scgatjes van me
    ik heb een probleem ik wil een paar kilo`s aankomen maar het wil gewoon niet lukken ook al eet ik 10 kilo per dag ik kom geen kilootje aan
    wallah ik word er zo gek van ik ben 1.57m en ik weeg 46.4 ik ben gewoon te dun ik wil zker de 50kg halen.
    heeft iemand een tip voor me bev iemand die hetzelfde probleem heeft of had???
    ik heb er echt alles voor over voor die paar kilotjes
    en ik leg me er niet bij neer dat het gewoon niet zal lukken ik bedoel er moet gewoon een manier zijn toch??
    alsjeblieft mensen help me

  2. #2
    L♥O♥V&#9

    Reacties
    305
    23-11-2003

    mjin beste vriendin heeft daar ook last van. ze heeft alles geprobeert en niks helpt. uiteindelijk heeft meskin gewoon geaccepteert dat ze dus is en niet dik kan worden
    Vergeet niet dat ik je niet alleen voor nu wil, niet alleen voor morgen, niet alleen voor een week maar ik wil je voor altijd!!!

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    833
    11-04-2003

    probeer eens s'nachts te gaan eten voor het slapen gaan want dan kom je juist bij denk ik.
    en niet sporten en heel veel fastfood snoep en chips eten dan denk ik dat je heel snel aankomt

    veel succes

  4. #4
    I love Allah

    Reacties
    1.148
    18-01-2004

    ik heb hetzelfde probleem meisje, ik ben 1.57 en weeg maar 42 kilo
    kun je nagaan!!!!!
    ik ben 16 hoe oud ben jij???
    ik geloof niet dat we er wat aan kunnen doen, bij mij is het genetisch al bepaald, mn moeder en vader zijn beiden niet echt dik, duss
    ik heb pech gehad...

    Laat je hart openstaan voor de Woorden van Allah swt.
    Moge Allah swt zijn genade op ons doen neerdalen.
    Moge Allah swt onze harten verzachten en vullen met liefde.
    Moge Allah swt ons bijstaan in moeilijke tijden


    Want subhanallah, als Allah met jou is, dan heb je alles, ook al heb je niets. En als Allah tegen je is, heb je niets, ook al heb je alles!

  5. #5
    .

    Reacties
    11.311
    10-11-2002

    ik kwam eerst ook nie echt snel aan..mar u eet ik nie echt veel dus veteer ikook nie snel dus dan komt het in me buikblijft t daar hangen

    misschie kom je later ineens heel veel aan..een meid die ikken was best dun enso en nu is ze echt aangekomen ik kenr al 3jaar en 3e jaar is ze aangekomen

    " Douk 'l Tyour Li Tarou, Fe Sma' 3Amlou Da-á-ra' "


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    467
    26-09-2003

    ik heb jiust het tegen overgestelde ik wil juist fvallen maar lukt me niet.
    dus heeft iemand nog tips a.u.b

  7. #7
    Me and You!!!!!

    Reacties
    600
    19-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    pfff ik heb juist hetzelfde probleem....
    wat ik ook eet kom geen kilo bij,echt vervelend!
    heb me er bij neergelegd!
    Ik ben 16 jaar en weeg 52 kg ben 1m68
    S.
    You think you know but you have no Idea ...

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    2.907
    02-09-2003

    Origineel gepost door berkanialady
    salaam o3aleikom

    een nicht van me had ook hetzelfde probleem en die heeft een middeltje, soort siroop uit marokko gehaald en ze begon veeeel meer te eten en heeft ook mooie rondingen gehad .

    veel liefs Berkanialady
    A selaam oe Ale'ykoem,

    Allereerst wil ik degenen die zogenaamde middeltjes uit Marokko halen, die hen helpen aan te komen, waarschuwen dit niet te doen!!!! Ik ken persoonlijk een meisje die ditzelfde siroop vanuit Marokko gehaald heeft, ze is zeker wel aangekomen, maar lijdt nu aan een hernia.

    Verder schijnt die siroop niet goed te zijn voor hart en bloedvaten. Uitkijken dus met dat soort middelen, die op korte termijn misschien wel resultaat geven, maar uiteindelijk nóg slechter voor de gezondheid zijn dan gedacht.

    Wees blij met wat Allah je gegeven heeft. Zolang je maar gezond bent, is dat een teken dat dat bij je hoort.


    Liefs...

  9. #9
    Angel In Disguise

    Reacties
    417
    23-07-2002

    1.71 m en 49 kilo

  10. #10
    Me Myself and I

    Reacties
    55
    26-09-2003

    Origineel gepost door VirtualAngel
    1.71 m en 49 kilo
    Ik dacht dat ik dun was met mn 1.68 en 51 kilootjes

  11. #11
    seniorlid

    Reacties
    2.144
    05-09-2002

    Veel magnum eten en HAAST nie bewegen

  12. #12
    mooi,lief,slim

    Reacties
    110
    09-05-2004

    mac donalds doet wonderen!!!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    42
    19-07-2003

    Salaam meiden ik heb ook hetzelfde probleem!

    IK ben 1.58 en weeg 45 kilo ik maak me er eerlijk gezegd ook niet zo druk om ooit kom ik wel aan en dan moet ik juist oppassen met wat ik eet!! Het is ook nooit goed! Te dik, Te dun! Hamdoelilah dat ik gezond ben en de rest is een bijzaak!

  14. #14
    Hayat4ever

    Reacties
    245
    19-07-2003

    Origineel gepost door sabrientje
    Ik dacht dat ik dun was met mn 1.68 en 51 kilootjes
    ik ben 1.60 en weeg 46 kilo...ik snoep heel veel...en eet heeel veel..maar ik kom niet bij..mar val juist af...meen ik serieus..

    het enige wat ik wil is om voller uit te zien..ik ben bijna helemaal plat....
    weet iemand mss of er een medicijn is om er voller uit te zien...

    ik ben 18 pas geworden en lijk op iemand van 14 jaar oud..
    Alhoceima.. the place to be

  15. #15
    .... koffie junk....

    Reacties
    7.665
    05-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door marocciatje
    A selaam oe Ale'ykoem,

    Allereerst wil ik degenen die zogenaamde middeltjes uit Marokko halen, die hen helpen aan te komen, waarschuwen dit niet te doen!!!! Ik ken persoonlijk een meisje die ditzelfde siroop vanuit Marokko gehaald heeft, ze is zeker wel aangekomen, maar lijdt nu aan een hernia.

    Verder schijnt die siroop niet goed te zijn voor hart en bloedvaten. Uitkijken dus met dat soort middelen, die op korte termijn misschien wel resultaat geven, maar uiteindelijk nóg slechter voor de gezondheid zijn dan gedacht.

    Wees blij met wat Allah je gegeven heeft. Zolang je maar gezond bent, is dat een teken dat dat bij je hoort.


    Liefs...
    ik wou net zeggen ,het werkt voor even dan ga je eten en je wordt er zo suf van en volgens mij is het nog geen eens bedoeld om aan te komen . ik heb dat probleem ook dat ik eet en niks aan kom maar ik slik nu een medicijn dat teovalig de eetlust op wekt en ik merk het wel ik eet nu meer dan normaal en ik ben volgens zeggen .ook wat aangekomen