1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11
    11-11-2002

    Mening over K.U.T marokkanen

    salaam allemaal,

    Ik wil eigenlijk een paar meningen hebben over het liedje van Raymzter ( ik hoop dat ik het zo goed schrijf).

    Wat vinden jullie eigenlijk van dat liedje en waarom??
    Mijn mening is dat ik het wel een goede tekst vind hebben maar dat er misschien voor een andere titel zou kunnen worden gekozen.

    Als je goed naar de tekst luistert worden er verschillende dingen over marokkanen gezegd. Daarom ben ik erg benieuwd hoe de rest van de marokkaanse gemeenschap waaronder jullie daar van vinden.

    Anyway ik hoor het wel,

    xxxxx Soumia Ferkouche


    Live your own life

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    14
    26-02-2002

    Ik vind het wel goed.De Nederlanders zijn ook grof als ze het over Marokkanen hebben dus moet je zelf ook grof zijn om hun aandacht te trekken, ja en dat hij het voor de marokkanen opneemt vind ik helemaal perfect.Ze krijgen gewoon koek van eigen deeg.De marokkanen werden ook ***-marokkanen genoemt en nu probeert hij het tegenovergestelde te bewijzen.Petje af voor mijn half-broeder.
    Thallaw

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    22-08-2002

    Mijn mening?Ik vind zowel de tekst als de clip 3 maal niks.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    172
    25-10-2002

    wel hier in belgie vinden we het zo

  5. #5
    faith

    Reacties
    435
    29-10-2002

    de tekst is er alleen om de aandacht te trekken
    I'm just a nobody

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    32
    17-02-2002

    ik vindt de tekst wel goed, hij heeft gewoon gelijk. maar de clip is slecht!!!!!!!!!!!!!!!!!! die meiden gewoon erg, volgens mij zijn het allemaal weg gelopen meiden. en als hun ouders het zien, krijgen ze een koekje van eigen deeg. maar jah moeten hun weten....
    ihsane
    ihsane.l

  7. #7
    Ruftend lid

    Reacties
    126
    06-08-2002

    Ik vindt het:

    1, vals
    2, smakeloos
    3, kansloos
    4, idioot
    5, triest

    en ik snap niet dat ze zo iets kunnen uitbrengen! IT'S A SHAME!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    25
    07-07-2002

    salaam


    de tekst valt goe mee, ritme is een beetje minder
    het zou meer succes hebben als het in het frans is
    maar in het algemeen valt het goe mee
    chapeau
    bslema
    muhammed salla allahu alayhi wa sallam , peace be upon his soul
    the greatest of prophets, islam was his only goal

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Ik vind t helemaaaaaal niks!!!!! booeee!!!!

    Heb geen zin om mezelf te herhalen.. maar ik vind m een hypocriet mannetje... hij spreekt zichzelf tegen.... en dan vind ik t nog een kunst dat ie dat in slechts 1 nummer voor elkaar krijgt!!!!!!!

    Eerst vertelt 'ie... niet over een kam scheren... liever zie je ze ons arresteren dan dat we profileren en blablabla de rest van de cliché's...
    en dan komt ie opeens met allemaal tegenstrijdige onzin op de proppen bijv. "goeie hasjverspreiders..." "we sellen je hasj... blabla"

    Kanp dat meneer het in een nummer presteert om een discrepantie in z'n eigen tekst te veroorzaken!!!!! Ok het is natuurlijk wel een twijfelachtige eer he
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  10. #10
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    ik vind het een niet erg leuk liedje, het is leuk voor één keer maar daarna begin je het gewoon te haten... Die clip vind ik nergens opslaan...
    Hij zegt van niet iedereen over een kam scheren, terwijl hij precies hetzelfde doet met dat liedje van hem... Niet iedereen haat marokkanen, maar hij zegt van wel....

    Lil_Saida

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    HIJ is echt TOf gewoon super en het nummer is ook te gek Maar dat ismijn mening
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  12. #12
    Banlieu 013

    Reacties
    591
    10-06-2004

    Die clip was WAARDELOOS.

    Ik heb naar zijn 2 albums geluisterd en echt waar die man kan er wat van.

    Ik vind heb kwa teksten 100 keer beter dan Ali B en die andere bullshit gedoe DMEN.

    Raymzter heeft respect voor andere en ik begrijp niet waarom hij geen top rapper is in nederland.

    Liedjes van Ali B zijn voor kleuters. Ik luister het liefs en meeste naar Franse rap en natuurlijk Tupac. Die andere zijn niks anders dan commerciele hoertjes.

    Mo-B Tha Don