1. #31
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Beste vrienden,

    Ik deel jullie zorg om onze palestijnse broeders en zusters. Niet alleen de volkerenmoord en 'stille' deportatie van palestijnen door de zionistische entiteit is vreselijk, maar vooral ook de manier waarop deze misdaden worden afgeschilderd als "vergeldingen" of "jammerlijke acties"... Dat is namelijk de burgers in het westen voorliegen omdat het structurele misdaden tegen een volk betreft waarover is nagedacht. We kennen inmiddels allemaal de ware intenties van Sharon en co.

    Wat wij kunnen doen behalve leedzaam toezien? Misschien is een idee dat er (weer) een massale demonstratie wordt georganiseerd. Ik weet dat het failiet van de westerse democratie al meerdere malen pijnlijk duidelijk is geworden toen er totaal geen acht werd geslagen door de zittende politieke elite op massale demonstraties tegen Israel en de oorlog tegen Irak. Toch moeten we volharden? De demonstratie zou ditmaal echt zo enorm moeten worden opgezet dat in alle grote steden minstens tienduizend mensen op de been worden gebracht. En dat in internationale samenwerking (Londen, Berlijn, Brussel, Rome etc). De demonstratie zou ook massaal gericht moeten zijn tegen de Arabische dictators die hun burgers niet serieus nemen en de VS aan de voeten liggen. Tevens gericht tegen EUROPA dat het ASSOCIATIEVERDRAG nog steeds niet heeft OPGESCHORT. Een schande natuurlijk want dat betekend dat het nog steeds EXTRA GELD EN STEUN UITTREKT VOOR EEN OORLOGSMISDADIGER, EEN APARTHEIDSSTAAT. Dat de demonstratie ook gericht moet zijn tegen de VS spreekt voor zich.

    Er is het Nederlands Palestina Komitee. Waarom zou je nieuwe dingen opzetten als je misschien samen met hen kunt werken. Zij hebben connecties en ervaring. Maak daar gebruik van?

    Ik weet het eigenlijk ook niet.....behalve dat iets doen altijd beter is dan niets doen.
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  2. #32
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Origineel gepost door Hamas_C
    Heel goed!! En die site van www.Palestinaonline.com vind ik geweldig!!
    Shoukran

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  3. #33
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Het is het minste wat ik kan doen toch?

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  4. #34
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Origineel gepost door extremiste_4eva
    wejoow wallah de paletijnen zullen inshallah VERGELDInG BINNEKORT KRIJGEN!


    MARK MY WORDS!
    Insja Allah,.. Ya R'bi' 3tehoum sa7a,... AMEEN!!!

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    33
    11-05-2004

    Als god het wil
    [img]http://www.ppre.uni-oldenburg.de/alumni/ppre_files/mid_east/palestine.gif[img]

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    667
    07-05-2004

    Juist!! Beter IETS dan Niets!!

    Allahoe Akbar!!
    Ze zien er zo uit , maar lachen jullie zo uit

  7. #37
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Origineel gepost door Odnaa_Nolaabee
    insha Allah, met de hulp van Allah zullen we zéér binnenkort het leven van elke jood op deze planeet in een HEL veranderen. Bij degene die de hemelen en de aarde heeft geschapen zonder zichtbare pilaren, wij zullen de joden zo'n slachting brengen dat de zogenaamde holocaust er kinderspel bij vergeleken is.

    Maak dua o broeders en zusters, opdat de mudjahidin zullen slagen, biznillah
    Beste broeder, haten van andere gelovigen met een ander geloof is niet goed. Natuurlijk zijn er slechte joden. Laten we zeggen:

    Moge de slechte joden die verantwoordelijk zijn voor de daden die zijn aangericht tegen de Palestijnen naar de hel gaan en mogen de goede joden die het liefst vrede willen gewoon normaal leven zonder enige haat jegens de Palestijnen.

    Insja Allah

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  8. #38
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Origineel gepost door Kashmir_Jihadi
    Broeder, baraa, oftewel het afkeer hebben en haten van de ongelovigen is onderdeel van onze aqida

    de profeet (sallalahu alayhi wa salam) zei: niemand van jullie heeft zoetheid van imaan geproeft totdat hij houdt omwille van Allah (van Allah, de islaam en moslims etc.) en totdat hij haat omwille van Allah (van ongeloof en de ongelovigen etc..)

    Trouwens, het bloed van alle ongelovigen is in principe halal, hoewel er ook voorwaarden aan zitten. Dus in principe mag je zelfs een "goede" jood doden, als hij een ongelovige is.
    Trouwens, in de zionistische entiteit ("israel") bestaat niet zoiets als een "goede" jood. Elke jood die moslimland bezet is een vijand van de islam en moslims en dient bestreden te worden, of dit nu mannen vrouwen, bejaarden, babys of bejaarden zijn. Elke jood is een bezetter in palestina, dus mogen ze allemaal gedood worden, en hun vrouwen mogen als slavinnen meegenomen worden.

    Moge de vloek van Allah met joden zijn
    Salaam beste broeder

    De profeet Mohammed (vzmh) doodde ook geen onschuldige joden. En boviendien behoren de joden niet tot de ongelovigen. Hun erkennen ook een god.

    Een goede moslim zou het leven van onschuldige mensen niet beroven.

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  9. #39
    Liefste Lid!!

    Reacties
    3.326
    25-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: !! Palestina in NOOD !!

    Origineel gepost door king_of_asilah
    Kom laten we wat oprichten dan?
    Iets nieuws. Tijdelijke ondersteuning van Palestina,... T.O.P
    Dan gaan we met een hele groep naar de bezette gebieden,.. maken hier een verslag van en gaan terug naar Nederland. We blijven daar 2 weken en dan gaat de volgende groep.

    Dan doe je tenminste iets. ik denk nu even snel en ruim.
    Maar ik wil iets oprichten om daarheen te gaan.
    WALLAH!!!

    Ik heb geen zin in comentaar,.. tenzij je serieus bent. Shoukran
    Salaam broeder.......

    hou me op de hoogte.... ben zeer geinteresseerd........

    heb trouwens je site net bekeken en me aangemeld...

  10. #40
    Chamali

    Reacties
    349
    07-11-2002

    Re: Re: Re: !! Palestina in NOOD !!

    Origineel gepost door nour_el_imen_
    Salaam broeder.......

    hou me op de hoogte.... ben zeer geinteresseerd........

    heb trouwens je site net bekeken en me aangemeld...
    Oke,.. shoukran,...

    Mensen zoals jou hebben wij en de Palestijnen nodig,..

    nogmaals, shoukran

    Al 3yla!... Azji n'Qolek!


  11. #41
    Extreem Nice

    Reacties
    129
    07-12-2003

    met name de arabische landen zoals egypte marokko enz ze zitte alleen op hun luie reet bush se **** te likken tfoe niet dat ze hun krachten verzamelen en aan de kant van hun moslimbroeders gaan strijden en zich laten begeleiden door de woorden van de Schepper!!!


    Oujdia_4life-----> :blauwkus: me Do Love You

  12. #42
    Liefste Lid!!

    Reacties
    3.326
    25-12-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: Re: Re: !! Palestina in NOOD !!

    Origineel gepost door king_of_asilah
    Oke,.. shoukran,...

    Mensen zoals jou hebben wij en de Palestijnen nodig,..

    nogmaals, shoukran

    Ghair insha Allah broeder

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    667
    07-05-2004

    Wat zijn jullie goed!!
    Palestijnen hebben elk steun nodig! Niet alleen wapens!
    Ze zien er zo uit , maar lachen jullie zo uit

  14. #44
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Origineel gepost door Justified
    Heeey hamas wallah je kan niks doen!!!!!!!! het enigste wat we kunnen doen is Hopeloos toekijken, en je slecht voelen en zwak heeft geen zin, brengt toch geen verandering in.
    Je kunt niks doen? Het minste wat je kunt doen is du3aa voor je broeders en zusters verrichten. Je kunt ook extra gebeden aan hen opdragen! Je kan Quran voor ze lezen! Je kan zoveeeeeeeeeeel! Dus kom niet onzin praten!

    *...Marrakech Bladi...*


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    667
    07-05-2004

    We kunnen inderdaad genoeg woorden gebruiken!! Dat doen zelfs en paar joden in Israel ook nog voor ons! Woorden!

    Maar ik denk dat woorden niet helpen, Daden is wat we nodig hebben!!

    Wat kunnen we dan eigelijk doen dan alleen woorden??
    Ze zien er zo uit , maar lachen jullie zo uit