1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.736
    11-03-2007

    Citaat Geplaatst door timioto Bekijk reactie
    Waarom is een hond eigenlijk onrein?
    Omdat ze poep eten?
    Er zijn toch vast wel soorten die geen poep eten.
    Als je een hond genoeg kalk geeft zal dat eten van poep ook minder worden, daarnaast hebben mensen ook een latente en orale fase, gaat ook meestal wel gewoon weer over...

    De vrouw is er toevallig heel erg in thuis...
    "We raken niet verstoord door wat er om ons heen gebeurt maar door onze gedachten erover."— Epictetus

  2. #17
    Haat racisme

    Reacties
    8.292
    24-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    IK vraag mij af of de hond wel zo onrein is al sommigen denken, immers de hond werd ook als jachthond gehouden en men mag hetgeen hij voor de mens vangt aannemen en opeten.


    4. Zij vragen u, wat hun geoorloofd is. Zeg: Alle goede dingen zijn u geoorloofd en hetgeen gij dieren en roofvogels hebt geleerd terwille van de jacht, zoals Allah u heeft onderwezen. Eet dus van hetgeen zij voor u vangen en spreekt er Allah's Naam over uit. En vreest Allah. Voorzeker, Allah is vlug in het verrekenen.

    18. Gij denkt dat zij wakker zijn, terwijl zij slapen en Wij zullen hen zich naar links en rechts doen wenden, terwijl hun hond met zijn voorpoten uitgestrekt op de drempel ligt. Indien gij een blik op hen werpt, zult gij U zeker van hen afwenden en vluchten, met ontzag vervuld.








    Dulcia non meruit qui non gustavit amara

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    768
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Thon Bekijk reactie
    Zoenen met een hond is goed tegen cariës. Het speeksel van mensen, da's pas tfoe!




    zoen jij met honden dan zoenen wij wel met mensen

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.478
    20-06-2009

    Citaat Geplaatst door mocro_casa4life Bekijk reactie
    zoen jij met honden dan zoenen wij wel met mensen
    De laatste die ik had is alweer een half jaar dood, dus moest ik ook aan de mens.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    10.011
    07-06-2005

    Wel leuk gezicht
    z'n dametje met pony
    Ik vergis me
    als ik me niet vergis

  6. #21
    FeLa3QeL

    Reacties
    2.657
    22-02-2009

    Blinde moslimvrouw vervangt 'vuile' hond door pony

    In het Amerikaanse Detroit heeft een blinde moslimvrouw zich een pony aangeschaft om haar te begeleiden. Geen blindegeleidehond dus, want moslims beschouwen honden als onreine dieren.

    Pony
    Mona Ramouni leest proefdrukken van geschriften die in braille gepubliceerd worden. Intussen zit haar pony geduldig naast haar te wachten. Toch kan de kleine pony, Cali, het niet laten om met zijn neus in de tas van Ramouni te snuffelen naar snoepgoed. Het is een vreemd beeld en Cali is dan ook slechts één van de weinige paarden die opgeleid worden om blinden te begeleiden.

    Onrein
    Cali is de eerste hond van Ramouni, die geen hond kreeg van haar ouders. Het speeksel van honden wordt als onrein beschouwd in de Islam. Honden worden er wel toegelaten als werkdieren, bijvoorbeeld als waakhond. Maar de ouders van Cali wilden liever geen hond in hun huis. Zo kwam Ramouni bij een pony als alternatief terecht. "Ik had het eigenlijk al opgegeven", vertelde Ramouni. "Er waren momenten dat ik dacht: ik ga niets uit mijn leven kunnen halen. Met Cali heb ik weer het idee dat ik alles aankan. Dat alles mogelijk is."

    Voordelen?
    Een pony is ongeveer even groot als een blindegeleidehond, maar biedt opvallend veel voordelen. Ze worden ouder en kunnen tot dertig jaar dienst doen, terwijl de meeste honden rond hun twaalfde op pensioen gaan. Aan de andere heeft een pony wel meer verzorging nodig en ze zijn een pak duurder dan honden. (gb)

    28/07/09 11u50

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oor-pony.dhtml
    I've already been a lot of things worse than 'dead', in my life.



    www.maghrebshop.com

  7. #22
    FeLa3QeL

    Reacties
    2.657
    22-02-2009

    Citaat Geplaatst door Reppahcsdoob Bekijk reactie
    is ie zindelijk?

    I've already been a lot of things worse than 'dead', in my life.



    www.maghrebshop.com

  8. #23
    FeLa3QeL

    Reacties
    2.657
    22-02-2009

    Citaat Geplaatst door Ollanda Bekijk reactie
    Kan iemand zich dit bericht nog herinneren....


    Taxi weigert blinde Maikel om Foppe
    Door LOT FOLGERING

    AMSTERDAM - ‘Vreselijk frustrerend dat de taxi me niet meeneemt vanwege mijn hond Foppe. Ik heb hem nodig.


    Maikel en zijn blindengeleidehond Foppe worden door taxichauffeurs steevast de deur gewezen.FOTO MARCO OKHUIZEN

    Dit is belachelijk.’’ De 19-jarige Amsterdamse Maikel Bader is blind. Hij kan een taxirit vanaf het Amsterdamse Centraal Station op zijn buik schrijven. Volgens Bader weigeren taxichauffeurs van de Taxi Centrale Amsterdam (TCA) telkens om hem mee te nemen.

    Autochtone taxichauffeurs weigeren hem omdat ze simpelweg geen zin hebben om ‘een vieze hond’ te vervoeren. Islamitische chauffeurs beroepen zich daarbij op hun geloof. Bader: ,,Zij zeggen dat ze van hun godsdienst geen honden mee mogen nemen. Die zouden onrein zijn.’’ Zondag moest de politie eraan te pas komen. Agenten moesten de chauffeurs van TCA uiteindelijk sommeren om de blinde Amsterdammer te vervoeren. Gisteren was het weer zover. Dit keer registreerden de camera’s van SBS6 en RTL4 de weigerachtige houding van de chauffeurs. Maikel baalt van de gang van zaken. ,,De directie van TCA ontkent, maar nu zijn er flimopnames. Ik lieg niet.’’ Hoe media-aandacht, hoe beter, vindt Bader ,,Want dit is toch belachelijk.’’ Woordvoerder Bart Bakker van TCA laat weten dat hij zich niet kan voorstellen dat zijn chauffeurs ‘zich schuldig maken aan deze kwestie’.

    ,,TCA kent een duidelijk regelement: blindengeleidehonden mogen niet worden geweigerd. Mocht toch blijken dat onze chauffeurs hierbij betrokken zijn, dan volgen disciplinaire maatregelen,’’ belooft Bakker.

    Ook de Federatie Slechtzienden- en Blindenbelang, de spreekbuis en belangenbehartiger van de 625.000 slechtzienden en blinden die Nederland telt, is boos. Woordvoerder José van Rosmalen: ,,Geloofsovertuiging mag de publieke dienstverlening niet in gevaar mag brengen. Een geleidehond is geen gezelschapsdier. Het is een noodzakelijk hulpmiddel om mobiel te blijven.’’ De federatie pleit voor een wettelijk verbod op het weigeren van blindengeleide- en andere hulphonden.

    Ook brancheorganisatie KNV Taxi noemt de kwestie ’betreurenswaardig’. De branchevereniging heeft echter geen mogelijkheid om disciplinerende maatregelen te treffen.

    http://www.ad.nl/binnenland/article4...e?pageNumber=7


    Een onzindelijke schijt pony wel
    Haha wat een zicht
    I've already been a lot of things worse than 'dead', in my life.



    www.maghrebshop.com

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.542
    03-03-2006

    allesinds beter dan een hond
    [/url]

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    20-05-2009

    Citaat Geplaatst door Madroob Bekijk reactie
    In het Amerikaanse Detroit heeft een blinde moslimvrouw zich een pony aangeschaft om haar te begeleiden. Geen blindegeleidehond dus, want moslims beschouwen honden als onreine dieren.

    Pony
    Mona Ramouni leest proefdrukken van geschriften die in braille gepubliceerd worden. Intussen zit haar pony geduldig naast haar te wachten. Toch kan de kleine pony, Cali, het niet laten om met zijn neus in de tas van Ramouni te snuffelen naar snoepgoed. Het is een vreemd beeld en Cali is dan ook slechts één van de weinige paarden die opgeleid worden om blinden te begeleiden.

    Onrein
    Cali is de eerste hond van Ramouni, die geen hond kreeg van haar ouders. Het speeksel van honden wordt als onrein beschouwd in de Islam. Honden worden er wel toegelaten als werkdieren, bijvoorbeeld als waakhond. Maar de ouders van Cali wilden liever geen hond in hun huis. Zo kwam Ramouni bij een pony als alternatief terecht. "Ik had het eigenlijk al opgegeven", vertelde Ramouni. "Er waren momenten dat ik dacht: ik ga niets uit mijn leven kunnen halen. Met Cali heb ik weer het idee dat ik alles aankan. Dat alles mogelijk is."

    Voordelen?
    Een pony is ongeveer even groot als een blindegeleidehond, maar biedt opvallend veel voordelen. Ze worden ouder en kunnen tot dertig jaar dienst doen, terwijl de meeste honden rond hun twaalfde op pensioen gaan. Aan de andere heeft een pony wel meer verzorging nodig en ze zijn een pak duurder dan honden. (gb)

    28/07/09 11u50

    http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...oor-pony.dhtml
    Ik geloof niks van dit bericht.

    De berichtgeving over moslims en ALLES wat met moslims te maken komt mij de strot uit. Als je dit geen scheet noemt waar uitgebreid over wordt verhaald dan ben ik een autochtone Nederlander. Er worden kant en klare onzin verhaaltjes verteld die compleet oninteressant zijn en niet terzake doen en het ergste is nog dat die prutjournalisten alles aan elkaar breien door hun eigen fantasie op het verhaal los te laten.

    Dit is gewoon pure haatkwekerij.
    David Ben Goerion: "Als ik een Arabische leider was, zou ik nooit een overeenkomst met Israël tekenen. Dat is normaal; we hebben hun land afgenomen. Het is waar dat God het aan ons beloofd heeft, maar waarom zou hen dat interesseren? Onze God is niet de hunne. Er is het antisemitisme geweest, de Nazi’s, Hitler, Auschwitz, maar was dat hun fout? Zij zien maar één ding: we zijn hier gekomen en we hebben hun land gestolen. Waarom zouden ze dat aanvaarden?"
    in:The Jewish Paradox

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.542
    03-03-2006

    Citaat Geplaatst door Lastig Bekijk reactie
    Ik geloof niks van dit bericht.

    De berichtgeving over moslims en ALLES wat met moslims te maken komt mij de strot uit. Als je dit geen scheet noemt waar uitgebreid over wordt verhaald dan ben ik een autochtone Nederlander. Er worden kant en klare onzin verhaaltjes verteld die compleet oninteressant zijn en niet terzake doen en het ergste is nog dat die prutjournalisten alles aan elkaar breien door hun eigen fantasie op het verhaal los te laten.

    Dit is gewoon pure haatkwekerij.

    Daar heb je wel een punt
    [/url]

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.736
    11-03-2007

    Citaat Geplaatst door Madroob Bekijk reactie
    Haha wat een zicht
    Tja, ik denk dat veel wel even hun lachen onderdrukken moeten als je zoiets ziet. Gaat om het nut lijkt me, maar honden die dat werk doen stellen meer voor dan veel mensen ooit voor een ander zullen betekenen...

    Ik zie wekelijks wat die beesten kunnen en heb er altijd weer een hoop bewondering voor...
    "We raken niet verstoord door wat er om ons heen gebeurt maar door onze gedachten erover."— Epictetus

  13. #28
    Karma

    Reacties
    6.455
    30-07-2005

    Honden zijn mooie beesten.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.736
    11-03-2007

    Citaat Geplaatst door Lastig Bekijk reactie
    Ik geloof niks van dit bericht.

    De berichtgeving over moslims en ALLES wat met moslims te maken komt mij de strot uit. Als je dit geen scheet noemt waar uitgebreid over wordt verhaald dan ben ik een autochtone Nederlander. Er worden kant en klare onzin verhaaltjes verteld die compleet oninteressant zijn en niet terzake doen en het ergste is nog dat die prutjournalisten alles aan elkaar breien door hun eigen fantasie op het verhaal los te laten.

    Dit is gewoon pure haatkwekerij.
    Volgens mij is het eerder de afkeer tegen alles wat westers is en even laten zien dat het allemaal anders kan daarnaast gaat dit over een creatieve oplossing en jij wilt die vrouw dus nu voor gek zetten, daar moet je een ander dan niet de schuld van geven

    Dit is zeker wel interessant, ik heb nog nooit van een paard gehoord dat dit soort klussen doet, en haat kweken veel spreken hun bewondering uit voor die creativiteit, ik lees weinig haat, ja, jij die dat er van wil maken en voor door wil laten gaan

    Maar dan ben jij eerder wat je een ander verwijt...
    "We raken niet verstoord door wat er om ons heen gebeurt maar door onze gedachten erover."— Epictetus

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.736
    11-03-2007

    Citaat Geplaatst door Nourdine21 Bekijk reactie
    Honden zijn mooie beesten.
    Veel wel, maar en mensen kunnen ze net als kinderen, helemaal verpesten...

    Kijk vaak naar animal planet, tjonge wat ze die beestjes soms aandoen...
    "We raken niet verstoord door wat er om ons heen gebeurt maar door onze gedachten erover."— Epictetus