1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.566
    22-02-2003

    Origineel gepost door naoual1985
    Ik bid tot Allah en hoop echt dat die foto's nooit en nimmer in de media te recht komen, want dan breekt de oorlog echt los..
    Ze zijn al uitgekomen... Op Marokkaanse jongeren liefde en relaties is daar een topic over geopend.
    "Hey, what do you call a doctor who failed out of med school?"
    "What?"
    "A dentist."

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    24-01-2004

    Origineel gepost door GangstaLovin
    Ze zijn al uitgekomen... Op Marokkaanse jongeren liefde en relaties is daar een topic over geopend.
    Net waar ik er bang voor was.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    3.180
    03-04-2003

    Kinky boel daaro.

    Laat één ding duidelijk zijn: wees blij dat de foto's er nog zijn... Een volgende keer zullen die reservisten niet meer zo'n 'fout' maken.

    Laten we het even allemaal wel op de juiste plats bezien. De Abu Ghraib heeft honderdduizenden gevangenen gekend, waar geen foto's van gevonden zijn.

    Ik ken zelfs mensen waar nooit meer een spoor van terugevonden is. Minder erg? NOT.

    Laat die amerikanen maar vechten, een land opbouwen kunnen ze niet...
    Keep me away from the wisdom which does not cry, the philosophy which does not laugh and the greatness which does not bow before children <>< (Khalil Gibran)

  4. #34
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    Daar hebben we Amazulu de Varkenskopfetisjist ook weer.
    Ik blijf hoop houden, het is de Yanken tenslotte in Japan en Duitsland ook gelukt.

    Overigens is van mening veranderen alleen maar een teken dat je bereid bent te leren. Pim noemde dat 'voortschrijdend inzicht' wanneer hij weer 's werd beticht van 'draaikonterij' op momenten dat tegenstanders NIET INHOUDELIJK reageerden.
    *** Tot lering ende vermaak ***

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    24-01-2004

    Origineel gepost door Erwin
    Daar hebben we Amazulu de Varkenskopfetisjist ook weer.
    Ik blijf hoop houden, het is de Yanken tenslotte in Japan en Duitsland ook gelukt.

    Overigens is van mening veranderen alleen maar een teken dat je bereid bent te leren. Pim noemde dat 'voortschrijdend inzicht' wanneer hij weer 's werd beticht van 'draaikonterij' op momenten dat tegenstanders NIET INHOUDELIJK reageerden.
    Wat blijf je hopen, dat de yanks Irak opzeep helpen waar ze heel goed mee bezig zijn? Het was de bedoeling dat ze het land gingen opbouwen en de mensen helpen, niet om de mensen te verkrachten en vernederden!!

    Hoe kan je van de Vs ook verwachten dat ze een ander land helpen terwijl het in de Vs een zooitje ongeregeld is?

    Bovendien geef ik je nog een tip: Kijk even je geschiedenis boeken na om te kijken wat jou helden in Vietnam hebben aangericht.

  6. #36
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Justified
    dammmn die bitch op die foto is kanker lelijk man tfoe ze is lelijk meskiena dammmn als ze voor me stond dan zou ik een boormachine in haar k u t stoppen en doorboren todat het die uit haar bil komt, vieze vuile thering kanker h o e r


    Veel gepraat maar weinig wol....

    don't overdo it sonny...

  7. #37
    ProjectAware.com

    Reacties
    1.131
    28-09-2003

    Ja goed, dan geven we de hoop gewoon op, trekken de militairen terug en laten het land besturen door de Iraki's. Waarna er een burgeroorlog ontstaat en de slachtoffers niet te tellen zijn. Dan toch liever gedwongen toekijken hoe een geflipt wijf zich laat nemen door haar collega's.
    *** Tot lering ende vermaak ***

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.479
    24-01-2004

    Origineel gepost door Erwin
    Ja goed, dan geven we de hoop gewoon op, trekken de militairen terug en laten het land besturen door de Iraki's. Waarna er een burgeroorlog ontstaat en de slachtoffers niet te tellen zijn. Dan toch liever gedwongen toekijken hoe een geflipt wijf zich laat nemen door haar collega's.
    En je laten verkrachten door die varkens? Nou liever niet..

  9. #39
    Kaftan_2005

    Reacties
    444
    24-12-2003

    Origineel gepost door grendel
    S.e.x met DIT:





































    Goddamn, oorlog doet vreemde dingen met mensen,...

    gadverdamme.............
    jakkes de pakkes ...alleen homo's kunnen haar toch aantrekkelijk vinden

  10. #40
    Lady

    Reacties
    985
    15-01-2004

    Origineel gepost door grendel
    S.e.x met DIT:




































    Goddamn, oorlog doet vreemde dingen met mensen,...

    gadverdamme.............
    Wie zou het nou plezierig vinden om haar kop te zien????

    Het is een nachtmerrie om haar kop te zien.

    Moge Allah haar straffen voor haar daden inchallah.
    "En Allah bracht jullie uit de buiken van jullie moeders voort terwijl jullie niets wisten. En Hij gaf jullie het gehoor en het zien en de harten. Hopelijk zullen jullie dankbaarheid tonen." [Koran 16:78]

  11. #41
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Je zou bijna begrijpen waarom die yankees mannelijke en vrouwelijke Iraakse gevangenen hebben verkracht. Damn! Wat is zij lelijk. Als ik een hond had die er zo uitzag dan zou ik zijn k.ont kaal scheren en 'm achterstevoren laten lopen!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  12. #42
    Fantastic Mr. Fox

    Reacties
    827
    27-07-2003

    Citaat Geplaatst door grendel
    S.e.x met DIT:





































    Goddamn, oorlog doet vreemde dingen met mensen,...

    gadverdamme.............


    Kom op Grendel, doe nou even niet of jij iets beters kunt krijgen. Wij spotten toch niet met het uiterlijk van mensen.

    Zita.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    77
    20-08-2004

    Citaat Geplaatst door slajeslag
    ik denk eerder en travostiet.
    Uit http://nl.wikipedia.org/wiki/Travestiet:
    "Een travestiet is een persoon die zich bij tijd en wijlen verkleedt en voordoet als een iemand van het andere geslacht."

    Zie je ergens kleding op de foto?
    Er bestaan geen domme vragen; wel domme antwoorden.

  14. #44
    Non colpevole.....!!

    Reacties
    1.362
    18-10-2004

    Citaat Geplaatst door Cuore
    Lynndie had seks met collega bewakers en filmde het
    Lynndie England, De 21-jarige Amerikaanse bewaakster van de Abu Greijbh-gevangenis in Bagdad, heeft zichzelf gefilmd terwijl ze seks had met collega bewakers in het bijzijn van Iraakse gevangenen. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Defensie bekendgemaakt.

    Op in beslag genomen beeldmateriaal is te zien hoe Lynndie vurig en naakt seks bedrijft met collega bewakers.Iraakse gevangenen werden gedwongen hun kleren uit te doen en werden verplicht naar het orgie te kijken.


    Lynddie’s bewering dat ze gewoon bevelen van hogerhand uitvoerde, wordt door de seksvideo van tafel geveegd. De foto’s en beelden van de groepseks waaraan Lynndie England deelnam werden aan Amerikaanse senatoren getoond. Een van de senatoren zei “dat ze seks had met talrijke Amerikaanse bewakers. Iedereen was heel de tijd naakt.”


    De reserviste Lynndie England riskeert een celstraf van 15 jaar op beschuldiging van mishandeling en aanranding van gevangenen. Op andere foto’s was te zien hoe Iraakse vrouwen in de Abu Greijb-gevangenis werden verplicht om hun kleren uit te doen of hun borsten te laten zien. (mvdb)

    Deze dame mogen ze gerust de cel inkieperen.


    Lelijk mormel............als ze zo graag sex wil, er zijn tal andere manieren(en iemand kan nog geld verdienen aan haar ook nog, alhoewel ieuwwwwww alleen dat gezicht al, wie wil haar nou)

    Dat ze haar straf maar snel kan uit gaan zitten samen met die andere viespeuken.......kunnen ze hun spelletjes in hun cel gaan uitvoeren!!!!!!!!

    TFOEEEEEEEEE
    Finché c'è vita c'è speranza

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Citaat Geplaatst door Cuore
    Lynndie had seks met collega bewakers en filmde het
    Lynndie England, De 21-jarige Amerikaanse bewaakster van de Abu Greijbh-gevangenis in Bagdad, heeft zichzelf gefilmd terwijl ze seks had met collega bewakers in het bijzijn van Iraakse gevangenen. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Defensie bekendgemaakt.

    Op in beslag genomen beeldmateriaal is te zien hoe Lynndie vurig en naakt seks bedrijft met collega bewakers.Iraakse gevangenen werden gedwongen hun kleren uit te doen en werden verplicht naar het orgie te kijken.


    Lynddie’s bewering dat ze gewoon bevelen van hogerhand uitvoerde, wordt door de seksvideo van tafel geveegd. De foto’s en beelden van de groepseks waaraan Lynndie England deelnam werden aan Amerikaanse senatoren getoond. Een van de senatoren zei “dat ze seks had met talrijke Amerikaanse bewakers. Iedereen was heel de tijd naakt.”


    De reserviste Lynndie England riskeert een celstraf van 15 jaar op beschuldiging van mishandeling en aanranding van gevangenen. Op andere foto’s was te zien hoe Iraakse vrouwen in de Abu Greijb-gevangenis werden verplicht om hun kleren uit te doen of hun borsten te laten zien. (mvdb)

    Deze dame mogen ze gerust de cel inkieperen.
    Doe maar levenslang. En net zoveel TBS, die vrouw is niet ok.