1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18
    26-12-2001

    Mijn vriend is verkracht

    Ik begin echt ziek te worden van deze land
    mijn beste vriend is verkracht door zes vrouwen en een man hij kon er helemaal
    niks aan doen ze hebben hem vast gebonden
    en hij kon zich niet verweren maar hij is nou niet meer maagd en hij kan het niet tegen zijn ouders zeggen want hij wil zijn mannelijk eer behouden hij heeft het nog alleen aan mij verteld
    nou is mij vraag aan jullie kenne jullie ook iemand met hetzelfde probleem ,en moet hij het volgends jullie aan zijn ouders vertellen
    of niet en misschien het allerbelangrijkste
    is moet hij aangifte doen want wat hem is overkomen dat wens je gewoon niemand toe dat is gewoon on menselijk.

  2. #2
    Um Amira oe Rabab

    Reacties
    1.870
    28-01-2002

    Meen je dat nou serieus? zoiets heb ik nog nooit gehoord

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    69
    30-12-2001

    Als dit echt waar is..... tuurlijk moet hij dan aangifte doen. Dat je dat nog vraagt.
    Zo worden deze problemen nooit de wereld uit geholpen.

    En wat betreft de ouders die moeten het ook weten. Zij kunnen dan begrijpen waarom hun kind depri is en daarbij helpen indien mogelijk.
    Anders weten ze ook niet wat er gaande is.
    IK zou het zeker willen weten als het om mijn kind zou gaan. Allah yastar.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    HALLO
    SORRY MAAR IK GELOOF HIER NIEKS VAN.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11
    30-10-2001

    ik wou dat ik verkracht werd door zes vrouwen .... mamma mia..

  6. #6
    Moderator

    Reacties
    24
    11-12-2001

    heel geinig allemaal hoor ( NOT )
    ha ha ik lach
    nou rachid veel succes en plezier met je fantasie

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-09-2001

    HIHIHI....je vriend is zooooo zielig dat hij van mij levenslang psychotherapie krijgt....

    Groetjes MOI

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-03-2002

    Tzzzzzz manaouja???????

    dit soort bullshit heb ik nog noooooit gehoord. is dit misschien een of andere zieke fantasie van je ofzo??? gatverdamme gozer get a life!!!!!

  9. #9
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    o ja emshoom????

    wil jij door 6 vrouwen verkracht worden nou ik ken er 1 die de kracht van 6 heeft hahahahahahahahahaha!
    (ik beloof je dat ze heel erg goed is hahahahahha!)

    ik wil ook graag verkracht worden maar dan door mijn man (alleen als ik dus getrouwd ben dat wordt dus jaren aftellen hahahahaha)

    laat snel wat van je horen hahahaa!
    en de stichter van deze topic ik geloof er eigenlijk niks van maar als dat echt waar is moet je met hem naar de politie gaan misschien stoppen ze die gekke vrouwen de tralies en kunnen ze hopelijk geen mannen meer verkrachten!
    doeg,
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  10. #10
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Re: o ja emshoom????

    Origineel gepost door soekran

    ik wil ook graag verkracht worden maar dan door mijn man (alleen als ik dus getrouwd ben dat wordt dus jaren aftellen hahahahaha)

    doeg,
    Ik hoop niet dat je dat meent wat je hier zegt, weet je wel wat dat inhoudt???????????

    Denk eerst na, voordat je zulke uitspraken hier zet!!
    NIZNO ED POTS!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Re: Re: Re: o ja emshoom????

    Origineel gepost door Emshoom


    tsss tssssss, sabrinatje, chill out girl, ze meent het niet hoor, give here a break ok?
    Ik hoop van harte dat ze dat niet meent, ik ken een vrouw die 4 jaar lang door haar man is verkracht en dat is een hel voor haar geweest, vandaar dat ik zo reageerde
    NIZNO ED POTS!!!

  13. #13
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Dag broeder Emshoom...

    éérst en vooral...proficiat...met de titel...Mr Yasmina 2002...
    zeker verdiend...
    maar ik heb ook goed gescoord 4 de plaats (rekening houden met gevistegde waarden)...dat had ik absoluut niet verwacht...dank u wel leden voor de stem...

    Maar laten we realistisch wezen...iedereen is hier een beetje de winnaar...zonder deze leden en de mensen achter marokko.nl
    ...zou dit alles onbestaande zijn...

    Maar nogmaals gefeliciteerd... ;-)

    Ik heb u een antwoord op uw bericht (je weet wel) opgestuurd...maar ik weet niet of het toegekomen is ja dan neen...omdat ik wat problemen had met het inloggen...ik kon mijn gebruikersnaam niet volledig ingeven...maar ik denk dat het nu wel in orde is gekomen...

    Ik dank u hartelijk voor dat bericht...En ik hoop incha allah dat het de andere keer wel lukt...thank u verry mush...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    19
    26-03-2002

    jullie zijn ziek!!!!!!!! gewoon te misselijk voor woorden!!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    48
    06-08-2001

    sahbi .ik noem het geen verkrachting ..zo iets noem ik genieten ..ok dan alleen die man.die moet z'n handen wel thuis houden..maar voor de rest is het geen probleem vind ik..
    thajin