1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    554
    26-09-2003

    Ik heb de afgelopen tijd zoveel tranen gelaten

    Ik heb de laatste tijd zo vaak gehuild.

    Ik zit in lekker in mijn vel en loop vaak te piekeren. Over dit leven, over de toekomst, over de moslims over de hele wereld, over mijn toekomstige man & kinderen, over het leven na de dood etc.

    Ik voel me zo klein en gedreven in een hoekje. Ik voel me nutteloos. Ik wil zoveel doen maar hoe?
    Ik wil mensen helpen en ze op het rechte pad helpen. Ik wil de Palestijnen en de Irakezen aanmoedigen om vol te houden.
    Ik wil weeskinderen knuffelen en hun traantjes vegen.
    Ik wil meevechten en gewonden verzorgen.
    Ik wil de ongelovigen De Islam laten zien.
    Ik wil... Ik wil...

    Kijk naar de Palestijnen en de Irakezen.
    Kijk naar de armoede.
    Kijk naar al die ongelovigen?
    Kijk naar onze moslimbroeders en zusters die geen moer aan hun geloof doen.

    Waar gaat dit heen? Waar? Moge Allah ons op het rechte pad lijden InshaAllah.

  2. #2
    ..................

    Reacties
    10.222
    16-09-2002

    je moet veel bidden en sterkte vragen aan je Schepper
    Heb je medische vragen ? klik dan op hier: HIER


  3. #3
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Re: Ik heb de afgelopen tijd zoveel tranen gelaten

    Origineel gepost door Berberia83
    Ik heb de laatste tijd zo vaak gehuild.

    Ik zit in lekker in mijn vel en loop vaak te piekeren. Over dit leven, over de toekomst, over de moslims over de hele wereld, over mijn toekomstige man & kinderen, over het leven na de dood etc.

    Ik voel me zo klein en gedreven in een hoekje. Ik voel me nutteloos. Ik wil zoveel doen maar hoe?
    Ik wil mensen helpen en ze op het rechte pad helpen. Ik wil de Palestijnen en de Irakezen aanmoedigen om vol te houden.
    Ik wil weeskinderen knuffelen en hun traantjes vegen.
    Ik wil meevechten en gewonden verzorgen.
    Ik wil de ongelovigen De Islam laten zien.
    Ik wil... Ik wil...

    Kijk naar de Palestijnen en de Irakezen.
    Kijk naar de armoede.
    Kijk naar al die ongelovigen?
    Kijk naar onze moslimbroeders en zusters die geen moer aan hun geloof doen.

    Waar gaat dit heen? Waar? Moge Allah ons op het rechte pad lijden InshaAllah.
    Amien. Ik wil alleen even kwijt dat ik bewondering voor je heb. Moge Allah je belonen voor je goede bedoelingen en wensen en alle moslims op de wereld leiden en beschermen.
    ........

  4. #4
    safouan=mn schatje!!

    Reacties
    540
    10-04-2003

    amien
    zo voel ik me ook wel eens
    nou ja te vaak dan
    en dan voel ik me alleen slechter
    maar je moet niet alleen naar de slechte dingen kijken
    kijk ook naar al het moois om je heen en geniet daarvan
    je kan niet de wereld veranderen, maar je kan wel onderaan beginnen in je eigen omgeving

    suc6 en sterkte
    'Ik leef voor mezelf, ik leef intens en word gevoed door het leven, en mijn waarde, wat die ook moge zijn, ligt in de manier waarop ik mijn leven uitdraag...' --> Henry James

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    26
    02-06-2002

    Salam meid,

    Ik weet precies wat je meemaakt. Ik maak precies hetzelfde mee. Ik pieker teveel en anderen zeggen juist dat ik dat niet moet doen en dat ik dag voor dag moet leven. We missen de mooie dingen om ons heen. We mogen ons prijzen met onze familie en vrienden om ons heen en met een dag boven ons hoofd. Alles komt goed meid inshallah.

    Allah mh3ek.

    Thallai...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    684
    02-04-2004

    Hey dat gevoel hebben veel mensen ,ik ook.
    Het gevoel dat je verantwoordelijk bent voor alles wat er gebeurt maar je word opgevreten door t gevoel dat je er niks aan kan veranderen.Hatelijk hoor.

    Maar ik denk altijd: het is al heel wat als je dat gevoel hebt want als je er helemaal nooit aan denkt dan ben je volgens mij gedoemd en leef je gewoon als een kafir.

    Er zijn boekjes met doe'a in en als je die leest word je rustiger.Althans ik toch.
    Soms laat Allah dingen op je pad komen, om te zien hoe je er mee om gaat...

  7. #7
    Als je het maar laat

    Reacties
    1.102
    05-10-2003

    Alles is allah's wil!!

    En het enige waar ik nu naar streef, is naar het leven hier namaals ,en dat ik alles goed doe,volgens de eisen van allah(s.w.t)

    Het leven hier op de wereld is niets waard, vele laten zich TE veel verleiden door de wereld!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    556
    26-12-2003

    maar ik begrijp haar gevoelens volkomen!!
    Hun gedachtes...slechts bij deze Dounya,Hun daden niet gericht op Al.gifra....Harten van steen, niet beseffend wat ze aanrichtten, Zo dwaas en onwetend zijn hun gezichten

    ik dank Allah swt dat jij mijn man bent

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3
    10-03-2004

    dat heb ik nou ook.

    weet je wat het ergste van alles is........dat wij (tenminste ik en nog wel vele anderen om me heen) ons gelijk depressief voelen als we ruzie hebben met onze vriendje of als het uit is ...en niet denkend dat wij blij moeten zijn dat we echt een goed leven hebben...ik bedoel we hebben internet als wij ons vervelen?
    terwijl anderen het zo veel slechter hebben dan ons..denkend aan de palestijnen en de irakezen...
    die hebben geen tijd om even te gaan klagen bij iemand of te luieren en nx doen....ze moeten altijd waakzaam blijven..tussen het leven en de dood.

    NEE ZIJ moeten vechten voor hun LEVEN, hun HUIZEN en KINDEREN....en de ISLAM

    en wat doen velen klagen als die ene jurk net weer uitverkocht is....
    ach ja lah je smeh lina

    maar weet je....zolang mijn gedachten 1x per dag bij onze broeders en zusters is dan voel ik me toch weer stukken beter dat ik omringt ben met mijn familie....toch.......en die kan niemand me afpakken net zoals mijn geloof in alah en de islam....

    sterkte meid....en ik denk dat iedereen die buien wel heeft hoor....

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    15
    16-05-2004

    ik heb zowat dagelijks van die gevoelens, helaas kan ik niet veel doen dan alleen maar mijn steun betuiging, zij zullen het beter hebben in het hiernamaals betreft moslim broeders, en wat betreft de meesten van ons hier, allah iesber, de aarde is en paradijs voor de gelovigen en een hel voor de gelovigen
    df

  11. #11
    *Zwaar Psycho* :P

    Reacties
    57
    24-03-2004

    Dat gevoel heb ik soms ook, het enigste wat je kan doen is bidden koran lezen en doua doen!!!!!!!!!!!!!
    ...Beauty of a woman must be seen in her eyes cause that's the doorway to her heart...