1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.529
    04-11-2002

    Heeft Iemand Nog Iets Gehoord Over De Marokkaanse Rapper Cilvaringz???!?!?!!!!!!!!

    SALAAM


    HE YO HEEFT IEMAND NOG IETS GEHOORD VAN CILVARINGZ DIE MAROKKAANSE RAPPER, DIE SAMENWERKT MET RZA VAN DE WU TANG?? HET LAATSTE WAT IK VAN HEM GEHOORD HEB IS DIE SHIT OP DE LAATSTE CD VAN EXTINCE WAAR DIE IN HET ARABISCH RAPT, OP HET NUMMER "DUTCH TOUCH". MAAR SINDSDIEN NIETS VAN HEM GEHOORD. HIJ ZIT NOG WEL IN DE CLIP VAN RAYMZTER.

    WETEN JULLIE OF IE OP MUZIEKAAL GEBIED NOG SHIT AAN HET DOEN IS??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.085
    16-09-2002

    ikke ken hem niet..
    ~***"Verlaat je moeder niet, opdat het paradijs onder haar voeten ligt." ***~

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    202
    02-11-2002

    Hey heette hij niet Tarick en komt ie niet uit Tilburg? Effe kijken of ik wel de goeie voor me heb.

  4. #4
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Re: Heeft Iemand Nog Iets Gehoord Over De Marokkaanse Rapper Cilvaringz???!?!?!!!!!!!!

    Origineel gepost door NA3 NA3
    SALAAM


    HE YO HEEFT IEMAND NOG IETS GEHOORD VAN CILVARINGZ DIE MAROKKAANSE RAPPER, DIE SAMENWERKT MET RZA VAN DE WU TANG?? HET LAATSTE WAT IK VAN HEM GEHOORD HEB IS DIE SHIT OP DE LAATSTE CD VAN EXTINCE WAAR DIE IN HET ARABISCH RAPT, OP HET NUMMER "DUTCH TOUCH". MAAR SINDSDIEN NIETS VAN HEM GEHOORD. HIJ ZIT NOG WEL IN DE CLIP VAN RAYMZTER.

    WETEN JULLIE OF IE OP MUZIEKAAL GEBIED NOG SHIT AAN HET DOEN IS??

    sorry maar cilverings is een surinamer en geen marokkaan. ik heb hem al eerder ontmoet en hij was een keer op een feest samen met extince die een dj crew uit apeldoorn had georganiseerd, een van die dj's is zijn neef, ze staan ook op zijn clip die hij laatst heeft opgenomen.
    hij zegt dat ie bij the wu-tang zit, maar dat is niet zo, hij heeft wel contact met hun en gaat ook vaak naar hun toe in the usa.


    de engel maakt het even duidelijk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    who the hell is he???

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Uhmm geloof me tetouani

    Hij "zit" wel degelijk bij Wu Tang (platen-contract)
    Ennuhh hij is OOK EEN MOCRO

    Greetz to Cilvaringz

    Dikke Kizziieee
    ** SouSou **

  7. #7
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    weet zeker dat het niet zo is

    Origineel gepost door al_hamka
    Uhmm geloof me tetouani

    Hij zit wel degelijk bij Wu Tang
    Ennuhh hij is OOK EEN MOCRO

    Greetz to Cilvaringz

    Dikke Kizziieee
    ** SouSou **

    ik weet zeker dat het niet zo is. ik heb hem zelf ontmoet en vaak gezien. ken zijn neef heel goed, is een dj. hoe kunnen jullie het nu over civeringz de marokaan hebben. het kan maar een zijn toch. is hij donker die jij bedoelt dan??


    de engel raakt in de war

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    24
    09-06-2002

    Hij is wel degelijk een marokkaan, hij komt uit tilburg.

    En voor alle duidelijkheid hij zit zelf niet bij de Wu-Tang Clan, maar heeft wel een contract bij hun record-label.
    Daar zit een wereld van verschil tussen.

    Maar hij is een talentvolle MC, beter dan die Raymzter en al die andere onzin.
    ''Capo di tutti Capi''

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Neej hij is helemaal niet donker

    Hij ziet er gewoon uit als een marokkaantje!!

    Volgens mij heb jij iemand anders in gedachten.....

    Keeeey safi genoeg gezegd
    ** SouSou **

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    LANG LEVE TILBURG

    Hahah dat wilde ik nog even melden


    ** SouSou **

  11. #11
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    raar

    de cilveringz die ik ken is een surinamer en kent ook die gasten van the wu-tang, gaat ook met extince om en heeft nummers met hem gemaakt. ik snap het niet meer. kunnen der twee zijn.


    de engel snapt het niet

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Hahahahah tsleftie wela?!?!

    Die jongen komt uit Tilburg zoals meerdere al hier voor mij zeiden...

    Ennuhhh SHEKER WETEN 100% ZEKER is hij een Marocci.

    Ik kan me niet voorstellen dat er 2 Cilvaringz zijn he

    Beslama Ik moet naar school
    ** SouSou **

  13. #13
    ssff

    Reacties
    61
    18-07-2002

    Cilvaringz is Marokkaan!! Die DJ is DJ Sueside, die is Surinamer.. Ik weet 100% want hij is MIJN neef.. mijn naam is Hakim Sloop! Hij heeft zijn CD opgenomen met Wu-Tang en hij heeft ook getourd met ze door Europa.. Hij heeft ook de nieuwe Ghostface single gemaakt voor Def Jam (waar jarule, jay-z, ashanti, redman enzo ook zitten) ..zijn album is lauw!! rza staat vaak op album, method man 1 keer, en hij heeft een liedje waar eve, truth hurts, xzibit en nas hem de groeten doen ofzo.. uhmmm... oh ja, ken je dat liedje van RZA nog?? La Rumba ofzo.. Hij staat ook op die single en hij staat ook op Wu-Tang Killa Beez album the sting! Rza is de baas van Wu-Tang en hij gaf mijn neef een shotout op dat album, op begin van die CD... en ja op extince staat ie ook ja.. en op de remix van *** Marokkanen met raymster en in de clip.. en hij zit WEL bij Wu-tang!! ze betalen alles voor hem.. oh ja, welke clip heb je het over die hij met zijn neven heeft opgenomen??? Mij heeft ie niet gevraagd!! ehhh dat was het wel... wil je nog meer weten???

    2PAC FOR LIIIIIFEE!!!!

    hey al hamka... jij komt uit Tilburg?? ken je mijn neef???
    DRES!!!

  14. #14
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Unhappy goh

    Origineel gepost door Hakim_Sloop
    Cilvaringz is Marokkaan!! Die DJ is DJ Sueside, die is Surinamer.. Ik weet 100% want hij is MIJN neef.. mijn naam is Hakim Sloop! Hij heeft zijn CD opgenomen met Wu-Tang en hij heeft ook getourd met ze door Europa.. Hij heeft ook de nieuwe Ghostface single gemaakt voor Def Jam (waar jarule, jay-z, ashanti, redman enzo ook zitten) ..zijn album is lauw!! rza staat vaak op album, method man 1 keer, en hij heeft een liedje waar eve, truth hurts, xzibit en nas hem de groeten doen ofzo.. uhmmm... oh ja, ken je dat liedje van RZA nog?? La Rumba ofzo.. Hij staat ook op die single en hij staat ook op Wu-Tang Killa Beez album the sting! Rza is de baas van Wu-Tang en hij gaf mijn neef een shotout op dat album, op begin van die CD... en ja op extince staat ie ook ja.. en op de remix van *** Marokkanen met raymster en in de clip.. en hij zit WEL bij Wu-tang!! ze betalen alles voor hem.. oh ja, welke clip heb je het over die hij met zijn neven heeft opgenomen??? Mij heeft ie niet gevraagd!! ehhh dat was het wel... wil je nog meer weten???

    2PAC FOR LIIIIIFEE!!!!

    hey al hamka... jij komt uit Tilburg?? ken je mijn neef???

  15. #15
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Unhappy goh

    Origineel gepost door Hakim_Sloop
    Cilvaringz is Marokkaan!! Die DJ is DJ Sueside, die is Surinamer.. Ik weet 100% want hij is MIJN neef.. mijn naam is Hakim Sloop! Hij heeft zijn CD opgenomen met Wu-Tang en hij heeft ook getourd met ze door Europa.. Hij heeft ook de nieuwe Ghostface single gemaakt voor Def Jam (waar jarule, jay-z, ashanti, redman enzo ook zitten) ..zijn album is lauw!! rza staat vaak op album, method man 1 keer, en hij heeft een liedje waar eve, truth hurts, xzibit en nas hem de groeten doen ofzo.. uhmmm... oh ja, ken je dat liedje van RZA nog?? La Rumba ofzo.. Hij staat ook op die single en hij staat ook op Wu-Tang Killa Beez album the sting! Rza is de baas van Wu-Tang en hij gaf mijn neef een shotout op dat album, op begin van die CD... en ja op extince staat ie ook ja.. en op de remix van *** Marokkanen met raymster en in de clip.. en hij zit WEL bij Wu-tang!! ze betalen alles voor hem.. oh ja, welke clip heb je het over die hij met zijn neven heeft opgenomen??? Mij heeft ie niet gevraagd!! ehhh dat was het wel... wil je nog meer weten???

    2PAC FOR LIIIIIFEE!!!!

    hey al hamka... jij komt uit Tilburg?? ken je mijn neef???

    dan heb ik de verkeerde voor me. de neef die ik bedoel in surinamer en ik dacht dat cilveringz ppk surinamer was, maar woorom zegt dat die dj die ik ken dat het zijn neef is(cilveringz dan). ik geloof jullie wel hoor, na al deze bewijzen.


    de engel gaat op enderzoek uit