1. #1
    Offline

    Reacties
    639
    10-03-2003

    De dood.

    Bij wie van jullie spookt de dood telkens door zijn/haar gedachten.
    Gedachten in de avond, hoe men zal reageren wanneer je de volgende ochtend dood wordt gevonden.

    Of gewoon in de tram, die over een brug rijdt...denkend aan wat er zou gebeuren als de brug het begeeft en de tram naar beneden valt.

    Kortom: Heel erg bezig met de dood.

  2. #2
    Op Weg Naar De Top

    Reacties
    1.710
    28-06-2001

    Re: De dood.

    Origineel gepost door Ghizzy
    Bij wie van jullie spookt de dood telkens door zijn/haar gedachten.
    Gedachten in de avond, hoe men zal reageren wanneer je de volgende ochtend dood wordt gevonden.

    Of gewoon in de tram, die over een brug rijdt...denkend aan wat er zou gebeuren als de brug het begeeft en de tram naar beneden valt.

    Kortom: Heel erg bezig met de dood.
    De dood die staat aan je voeten...want niemand kan je morgen beloven, dat je nog zult leven en die dag zal meemaken...

    Ik sta daarbij ook stil en denk er ook veel aan...
    De dood die brengt verrassingen met zich mee...want een mens weet nooit, wat hem te wachten staat...

    Liefs
    "Het Lot Is Niet Te Vinden Of Te Krijgen, Maar Komt Op Zijn Tijd Jouw Weg Tegemoet."

  3. #3
    Allahoe Akbar

    Reacties
    274
    22-04-2003

    De dood vergeet niemand jong en oud.....
    ALLAH is Groot, ALLAH is Machtig, Laat zijn liefde in je hart groeien dan zal het geluk in je leven bloeien...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    80
    02-10-2001

    Heb ik ook welleens.

    Ik herken het wel, soms denk ik hoe mijn familie zou reageren. Ik weet een ding in iedergeval zeker; als ik dood ga dat ik niet wil dat mij familie over mij gaat huilen . Maar ja de dood is iets dat iedere wezen zal moeten meemaken. En Allah beslist wanneer iemands z'n tijd gaat komen.

    Thalla Naoual
    Sora al bakara
    255. Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    554
    26-09-2003

    Ik denk héél vaak aan de dood.

    Elke avond als ik ga slapen denk ik: "Zal ik morgen nog opstaan?"
    Elke ochtend als ik de deur uit ga denk ik: "Zal ik vanmiddag nog thuis aankomen en mijn ouders in mijn armen nemen?"
    In openbaar vervoer: "Zal ik deze rit overleven?"

    Héél vaak denk ik ook; als ik dood ga, heb ik dan genoeg goede daden gedaan om naar Eljanah te gaan?
    Ik ben niet bang voor de dood maar wel bang voor wat er op ons staat te wachten.

  6. #6
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Ik denk er wel vaak aan ja.

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  7. #7
    Mission Completed

    Reacties
    3.759
    21-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk er ook zekerrrr veel aan... en als gevolg ga ik meestal hyperventileren...

    De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    554
    26-09-2003

    Maar mensen zijn jullie niet bang?
    Word het niet tijd om ons bezig te houden met de Islam?
    Zoveel mogelijk 7asanaat scoren?
    Zo min mogelijk sayie'aat scoren?

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    1.630
    07-08-2003

    ik ben heel veel bezig met de dood!
    vooral omdat mn opa net dood is (en hij is een soort vader voor me)
    Dusz ik ben er dagelijks mee bezig!
    de dood is heel evil! maja...nix aan te doen....

  10. #10
    ***FESSIA***

    Reacties
    709
    26-01-2003

    Re: De dood.

    Origineel gepost door Ghizzy
    Bij wie van jullie spookt de dood telkens door zijn/haar gedachten.
    Gedachten in de avond, hoe men zal reageren wanneer je de volgende ochtend dood wordt gevonden.

    Of gewoon in de tram, die over een brug rijdt...denkend aan wat er zou gebeuren als de brug het begeeft en de tram naar beneden valt.

    Kortom: Heel erg bezig met de dood.
    Ja, dat ken ik wel. Ik heb weleens het gevoel dat ik echt dood ga, een heel sterk gevoel dat mij dan erg beangstigd. Bijvoorbeeld als ik naar bed ga, dat ik dan zo'n sterk gevoel heb dat ik de volgende dag niet wakker zal worden...dat is heel erg!
    La illaha ila ALLAH wahdahoe la sharikoelah lahoe el moelk wa lahoe el hamd wa hoewa 3ala ***** saik qadir
    My beats for you ....

    Miss_linah

  11. #11
    tamazgiht Power

    Reacties
    913
    05-12-2002

    Ik HoU Me Ook Vaak Bezigg. Met De Dood.. Dat Komt Heel Vaan In Mijn gedachte.. En Dromen Voor..
    De Dood Kan Heel Onverwachts Komen... En Voor Je het weeet Ben Je er Niet meer... Dus Wil je EEn Mooie PLekje Krijgen In De Paradijs.. Richt Je Op je Islam. En Verricht Goede Dingen... Volg De JUiste Pad Op...
    Ja Ja Ja..... Hier Ben ik Dan
    Op Marokko.nl