1. #31
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Souhaila knikte zachtjes. Jalliel houdt van haar dat wist ze heel zeker, hij zou nooit willen dat iemand zijn zusje wat doet. Hij zou gauw komen en haar redden uit deze hel. Dacht ze. Toen hoorde ze opeens geschreeuw, het kwam van buiten vandaan! Ze draaide zich om en zag dat de balkon deur open was, Samir rende naar de balkon. Even kon Souhaila niet meer bewegen, want ze hoorde een pistoolschot. Haar knieen werden week en ze kon niet meer staan. Ze plofte zachtjes op de grond, en begon luidruchtig te huilen. " Jalliel please kom mij helpen uit deze hel, please......! " Toen kwam iemand de kamer binnen lopen, het was Jalliel! Maar wie stond achter hem, het was Samir die hem onder het schot hield. Souhaila wilde zo graag haar broer in haar armen houden, maar zijn blik zei al genoeg. Hij wilde haar waarschuwen, hij bleef haar strak aankijken, en maakte oogbewegingen. Souhaila begreep er helemaal niets meer van. Wat wilde Jalliel dat ik deed? Dat ik weg rende voor mij leven, en dat hij vermoord werd? Appie kwam ook dichterbij, en ging voor Jalliel's neus staan. " Luister vieze hond, jij hebt Saida verpest, denk jij dat je hier zonder straf uit zult komen? Jij zult lijden vieze klootzak!" zei Appie. Jalliel keek ijzig en woedend naar Appie. " Saida heeft tegen jouw gelogen, ik heb haar met geen vinger aangeraakt! Ze wilde mij, ze was zelf bereidt met mij in bed te duiken zodat ik dan bij haar bleef. Maar ik wil jou zusje niet, hoor je mij ik wil haar niet. " zei Jalliel. Souhaila die nog op de grond lag luisterde bang mee, wat moest ze nou doen?
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  2. #32
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Een kleine moment keek ze naar Samir, die had het in de gaten en keek toen diep in haar ogen. Keek hij verdrietig? Ondertussen probeerde Samir de brok in zijn keel weg te slikken. Hij wilde niet dat hij Souhaila zo zag, zo bang en zo verdrietig. Wat heeft hem bezield om toe te stemmen om Jalliel te straffen? Saida is een raar wijf, dat wist hij zelf ook wel ze kon heel lief zijn maar zodra ze verliefd op iemand werd had ze er alles voor over om hem te krijgen. Dat was haar ook bijna gelukt bij mij, dacht Samir. Die Saida heeft eens een pak slaag nodig, dacht hij. Kijk mij nou ik hou de broer van Souhaila onder schot, zou zij het mij ooit vergeven? Wat bezieldt mij nou? Ondertussen bleef Souhaila Samir strak aankijken. Ze vroeg ze wel af waarom hij zo ver in gedachten was, waar dacht hij nou aan dacht Souhaila? En waarom kijkt hij zo spijtig? Wilt hij Jalliel eigenlijk niet onder schot houden?
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  3. #33
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Toen oppeens pakte Appie een pistool te voorschijn. Hij drukte het tegen Jalliel's voorhoofd aan. " Niet doen!" Schreeuwde Souhaila. Samir schrok ervan, en richtte de pistool op Appie. Appie keek geschrokken dit was het laatste wat hij had verwacht. " Wat doe je e sahbi! Hou deze vieze hond onder de schot! " Samir duwde Jalliel van zich af, en hij bleef de pistool op Appie richten. " Leg die pistool neer Appie, ik regel dit zelf wel. Jalliel zal boette. Let op mijn woorden." Appie deed de pistool weer in zijn zak. " Ik wou al zeggen." zei Appie. Ondertussen was Souhaila naar Jalliel gelopen, en hield hem in haar armen. " wees niet bang lieverd, alles komt goed. Zorg er voor dat Samir mij niet meer onder schot houdt en dat hij mij laat gaan." feluisterde Jalliel in haar oren. " Maar hoe dan Jalliel?" Antwoorde ze vragend. " Zie je dat dan niet, hij valt op je. Zorg ervoor dat je hem inpakt, zodat ik kan gaan." zei Jalliel. Toen werd het allemaal te veel voor Souhaila, ze duwde Jalliel van haar af, is dat nou de enige oplossing?
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    ja man jallieel is BOEEEEEEE schatje ga snel verder is egt spannend...:d dikke kuss hasna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  5. #35
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Souhaila was zo teleurgesteld, hoe had haar broer zo kunnen denken? Hoe durft hij? Dit zou ze hem niet gauw vergeven, ze voelde zich metteen vies. Hij zag haar gewoon aan als een vies meisje, die even een zaakje moet opknappen. Wat een klootzak! Souhaila haalde een diepe zucht. *zucht*....... Ze werd er gewoon helemaal para van dus ze liep voetstampend naar de voordeur. Iedereen keek haar na maar dat kon haar niets schelen, ze bekijken het maar. Toen ze de deur wou openen, keek ze nog even achterom en zei; " weten jullie wat? Jullie bekijken het maar. Ik bemoei me nergens mee wacha? Stelletje kindjes, om zo iemand terug te pakken ben je tog ziek in je hoofd? ALLAH zal jullie 1 voor 1 straffen, voor al jullie slechte daden, let maar op mijn woorden. 3oedoe bilah iemana sheytan ierajiem. " En ze deed de voordeur open, toen wilde ze net naar buiten horen, totdat ze iets op de grond hoorde vallen. Ze draaide zich om, het was de pistool van Samir. Hij had zijn mond nog open van verbazing. Had hij nou gedacht dat ik dit nooit zou durven? Gewoon weggaan? Appie die schreeuwde naar Samir, maar Samir was verdoofd door de woorden van Souhaila. Haar wil ik dacht hij bij zichzelf, dit meisje is een engel. Waar ben ik mee bezig? Er moet hier een einde aan komen. Toen keek hij Appie aan en zei: " Appie geef mij jouw pistool deze pistool is niet geladen, ik wilde geen risico nemen, maar geef mij jouw pistool en ik schiet die Jalliel dood en dan staan jullie qiete." Ondertussen bukte Appie naar de gevallen pistool en deed m in zijn zak. Toen reikte hij de pistool aan die Appie m toen direct gaf.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    wejowwww ziedna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  7. #37
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    De pistool hield hij in ze hand, de ander in zijn zak. " Oke Souhaila heeft gelijk. Wat wil je hiermee bereiken Appie? Ik schiet niemand dood oke?" Appie keek Samir met grote ogen aan, onder tussen rende Jalliel de kamer uit, hij trok Souhaila mee, maar Souhaila verzette zich. " Luister Jallliel als je echt om mij gaf had jij mij niet om die vieze gunst gevraagd!" Jalliel keek haar spijtig aan, kom nou Souhaila, ren voor je leven. Je bent vrij. We praten het thuis wel uit kom nou." Souhaila haalde haar hand weg, laat me los en ga weg, ga weg Jalliel. Ik kan Samir hier niet alleen laten." Samir die oppeens een vechtactie had met Appie, stopte met stootten uitdelen aan Appie. De woorden van Souhaila weergalmde door zijn hoofd. Heeft zij dit daadwerkelijk gezegd of droom ik? Samir liep richting Souhaila, en pakte haar bij haar hand, Jalliel keek hun na en liep hoofdschuddend weg. Oppeens liep Jalliel tegen Saida op, Saida keek hem aan en wilde hem omhelzen. " Laat me los vieze wijf, kijk wat jij mijn zus hebt aangedaan, ze heeft gewoon een trauma opgelopen door jou! Hebberig wijf!" Saida liep de kamer binnen en zag haar broer op de grond liggen. Appie had een paar rake klappen van Samir ontvangen. Dus hij kon niet meer bewegen. " Jij vuile klootzak, noem jij jezelf broer?
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    iwaaaaaaa ik ga naar de les latersss snel een vervolg he... kusss
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  9. #39
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    " Je bent waardeloos Appie! Ik wil JALLIEL verd*m*e! Weet je dan niet dat ik dit allemaal verzonnen heb, ik wil hem JALLIEL begrijp het dan!" Toen begon Saida gekke bewegingen te maken ze leek wel bezeten door de Sheytan! Ze draaide met haar hoofd, en rukte aan haar haren. Ze gilde keihard "Jalliel Jalliel!!!!!!!!!!!!!" Jalliel stond genageld aan de grond, dit meisje is bezeten van mij. Jalliel keek zijn zusje aan, en maakte een hoofdbeweging richting de deur naar Samir. Toen trok Samir Souhaila mee, en voor dat de deur dicht zat. Hoorden ze heel hard geschreeuw van Appie: " Wacht maar Jalliel vuile *****Zoon, ik maak je dood! En Samir vuile zemme* ik maak je af, vuile verader!!!!!" Toen trok Samir de deur achter zich dicht. Souhaila keek hem aan, zwijgend liepen ze naar beneden. Toen ze eenmaal buiten stonden.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  10. #40
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Hoorden ze nog steeds het gejank van Saida, en het gevloek van Appie. Jalliel was al richting zijn auto gelopen, en daar stond Souhaila tegenover Samir. Hij keek haar diep in haar ogen aan, hij straalde heel veel verdriet uit. Een traan rolde over zijn wang. En hij feluisterde binnensmonds: " Het spijt me Souhaila, ik wilde niet dat je dit allemaal mee zou maken.." Souhaila knipperde met haar ogen, ook zij liet haar tranen de vrije loop gaan. Zonder ook maar wat te zeggen, draaide zij zich om en liep richting de auto van haar broer. Samir stond daar, eenzaam en alleen. Daar gaat ze, dacht hij bij zichzelf. Ze wilt me nooit meer zien, dat is zeker..Dacht hij.... Jalliel starte de auto en reed langs Samir, hij keek Samir aan en spuugde naar hem. Samir keek over Jalliel heen, en bleef maar kijken naar Souhaila. Souhaila sloeg haar ogen neer. En daar gingen ze. Samir bleef daar nog een paar minuten staan. Het leek wel uren. Toen liep hij richting zijn auto en stapte in. Ondertussen waren Jalliel en Souhaila thuis aangekomen. Souhaila keek niet meer naar haar broer, ze wilde naar haar kamer toe.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  11. #41
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Eenmaal naar haar kamer, plofte ze op bed en begon zachtjes te huilen. Ze had zoveeeeeeel pijn. Haar lievelingsbroer heeft haar teleurgesteld, en de jongen waar ze van begon te houden is weg uit haar leven. Hij is de vijand van Jalliel..Hij wilt niks met mij te maken hebben. Toen oppeens stopte ze met huilen. Ze stond op en keek uit het raam. Ze herinnerde zich de woorden van Appie: " Ik maak je af!" "Ik maak je DOOD"! Ze trilde op haar benen ze was bang. Wat zal er nog gebeuren? Ze was bang voor morgen.......Ze was bang voor de toekomst...

    *klop* *klop* Souhaila riep: " Wie is daar? " " Ik ben het" zei Jalliel. Jalliel deed voorzichtig de deur open, hij had tranen in zijn ogen. Hij kwam dichterbij Souhaila ging op het bed zitten. " Souhaila ik weet niet wat mij bezielde om alleen aan mijzelf te denken, ik zie jou als een slim meisje. Ik weet dat jij ook op Samir valt, vandaar dat ik jou om die gunst vroeg. Vergeef mij zusje van me vergeef mij... Ik hou heel veel van jou!" hij begon harder te huilen. Souhaila schrok ze heeft haar broer nooit zien huilen, hoeveel emoties zij vroeger ook samen deelden, hij huilde nooit. Souhaila sloeg haar hand om hem heen, en wiegde hem als een klein kind. Hij keek haar aan, en zag dat Souhaila ook aan het huilen was. " Ik vergeef je Jalliel...Ik vergeef je, want ik hou ook van jou.." Jalliel ging recht op zitten. " Jalliel ik moet je wat vragen" zei Souhaila. " Wat is er?" De woorden van Appie blijven in mijn hoofd, ik ben bang Jalliel, ik wil jou niet kwijt..............En Samir ook niet". Jalliel keek haar kwaad aan, " Zet die Samir uit je hoofd, hij is een vuile schoft, weet jij dan niet dat hij jouw wilde ver*racht*n?! " Souhaila schrok ervan. " Jalliel wil je mij alsjeblieft alleen laten, ik wil ff een douche nemen en gaan slapen want ik weet niet meer wat ik moet denken. Jalliel keek haar ongerust aan, en drukte daarna een kus op haar voorhoofd," oke zusje " en Jalliel verliet toen de kamer.........
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    71
    26-10-2002

    Selouania..loveeeeee yaaaaaaaaa dank je wel voor je vervolg...ik durf het haast niet te vragen maarreeee .....I WANT MOREEEEE!
    [

  13. #43
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Lieve Schatje, jij gaat lekker uitzieken en niet zeuren anders blijf je ziek. Na het weekend ga ik verder wacha?

    Dikke kus

    Love ya 2
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  14. #44
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Origineel gepost door Lunatic
    ga verderrrr
    vind jij mijn verhaal niet meer vaag dan?


    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  15. #45
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    hiihihh okeej dan, maar tog moet ik jou en VELE ANDEREN ( ze3ma ) teleurstellen, want ik kan nu nog geen andere stuk verzinnen dat kan ik mijn hersenen niet aan doen....! Na het weekend beloof ik een stuk je schrijven...Groetjes

    Sel
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....