1. #16
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Greep hij met zijn andere hand haar bij haar haar. Hij trok zo hard dat ze heel hard ging gillen. Toen op het zelfde moment had Appie spijt gekregen. Hij hield haar in zijn armen en hij wilde haar zo graag knuffelen.. "Souhaila het spijt mij zienna, ik wil je geen pijn doen maar soms vraag je erom." Souhaila kon er niet meer tegen. Ze zat gewoon opgescheept met een psycoMocro. Wat moest ze doen, om te ontsnappen?

    "Appie"? Zei Souhaila. " Wat is er meisje"? Zei Appie. " Ik zou graag naar huis willen e Appie, ik mis mijn broer. Ik mis thuis. Ik wil gewoon naar huis. Laat mij nou alsjeblieft gaan". Ze keek m diep in de ogen aan. " Nee, Nee en nog eens NEE, jij begrijpt t nog niet zo goed he?" Door die ****broer van je moet ik je wel hier houden. Het liefst zou ik je vrij willen laten." Souhaila schrok ervan. " Hoe noem je mijn broer? Wat heeft mijn broer hiermee te maken?" " Jalliel de klootzak heeft ons iets geflikt en hij zal er voor boeten die klootzak!" Souhaila trilde ze kon niet meer op haar benen staan en ging maar even zitten. "Appie dus als ik het goed begrijp ben ik hier omdat Jalliel iets heeft gedaan bij jullie. Maar wat zou het zijn? Jalliel doet geen vlieg kwaad. Dus je lult. En trouwens als hij wat heeft gedaan, wat heb ik ermee te maken? Laat mij nou gaan." Zo makelijk gaat dat niet meisje, jij hebt er dergelijk mee te maken. Of makelijker gezegd, door jou heeft Jalliel ons dat geflikt, en daar komt ie niet zo makelijk van af." Souhaila stond weer op. " Ik begrijp er niets meer van, wat heb ik gedaan? Waarom zo'n klote dag, eerst die droom, dan die ongeluk. Wat gebeurt er met me?". Appie kwam dichterbij. "welke droom, wat heb je gedroomd e zienna?" "Gaat je niks aan." Antwoorde Souhaila.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    21-10-2002

    allé wat heeft die broer nu gedaan.
    VERTEL, VERTEL, VERTEL


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    NIKS TE VAAG, ZINNA GA SNEL VERDER..JE STORY DOET

    KUSSS HAS
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    iwa saffi ze is net begonnen tog geduld hebben..
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  5. #20
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    "Jalliel heeft mijn zusje gebruikt! Die vuile hond! Ik schiet hem dood, hij moet dood." antwoorde Jalliel. Souhaila zag oppeens alles zwart voor haar ogen. Ze geloofde haar eigen oren niet, Jalliel vertelde haar altijd over een lieve meid die gek op hem was maar hij niet op haar. Hij vroeg haar nog altijd raad wat hij moest doen om dat meisje te laten geloven dat hij niets om haar geeft. " Is is Saida jouw zusje"? Stamelde Souhaila. Jalliel keek haar strak aan. " Dat is mijn zusje ja, en jouw broer heeft misbruik van haar gemaakt hij heeft haar verkr*cht! Maar wacht maar hij zal boete, als hij niet komt vanavond, dan laat ik misbruik maken van zijn zusje." Souhaila keek m met grote bange ogen aan, " bedoel je mij?" Stotterde Souhaila. "Ja jouw, ik wil dat liever niet zelf doen, jij hebt zo'n mooie gezichtje." Jalliel wou over haar wang heen strijken. "Blijf van me af." zei Souhaila.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    71
    26-10-2002

    Vervolgggggggggggggggg
    [

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    71
    26-10-2002

    Lunatic...doe niet zo negatieffffff
    [

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    WEJOWWWWWW SELLETJUH GA VERDER SCHATJUH IK ZIT HIER OP HET PUNTJE VAN ME STOEL
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  9. #24
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Ze zag weer alles zwart voor haar ogen, en voor ze kon nadenken ging de deurbel. Er ging een vreemd gevoel door haar heen. Wie zou dat zijn?Vroeg ze zich af. Toen zag ze een jongen, die ze heel vaag herkende. Het was de jongen van de bus! Wat doet hij hier? Hoort hij ook bij dit complot? Hoe dichterbij hij kwam, hoe sneller haar hart klopte,. maar dat kwam niet door bangheid, integendeel het was een vreemd gevoel. Hij had zulke mooie ogen, hij straalde warmte uit. Maar tegelijkertijd keek hij streng. De jongen kwam op haar af lopen, en reikte zijn hand naar haar toe, ze wees hem af en draaide haar om. 2 armen pakte haar bij haar schouders, ze draaide zich gauw om. Toen ze in zijn ogen keek, smolt ze in zijn stevige handen. Wie is deze jongen? Wat doet hij met me? "Samir is de naam". Antwoorde de jongen. "Oooh oke kun je me nu weer loslaten Samir, wat doe jij hier trouwens, hoor jij ook in het complot.?" Vroeg Souhaila. "ha ha ha ha ha" lachte Appie luidt. " Hij is hier om jou zo te maken zoals mijn zusje door jouw ******broer is gemaakt! " Samir keek Souhaila met grote ogen aan. Samir wist niet meer wat hij moest doen, hij kwam inderdaad voor Souhaila, om die klootzak Jalliel terug te pakken. Maar jeejtje wat is die Souhaila mooi en onschuldig. Dacht Samir bij zichzelf. Toen keek Samir Souhaila aan en feluisterde heel zachtjes. " Wees maar niet bang, zover zal het niet komen. Jalliel geeft toch wel om jou. Hij zal vanavond toch wel komen?"
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    WAJWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW GA DOORRRRRR
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  11. #26
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    tot morgen!

    xxxxxx
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    ok doei schatje xxx
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  13. #28
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    hier ben ik weer, ben echt verslaafd aan het worden.. Hoe heb je dit laten gebeuren e zienna? maar goed, me3liesch...Ik heb pauze en ga zo naar mijn les. Wens iedereen nog een fijne avond, tot morgen insjallah...
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    ok hbieba haha ik wee nie ik ben zelf ook verslaaf we zijn junkieessss wejowwww

    thallah
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    813
    27-09-2002

    neeeeeeeh selouana niet weg gaan......maar vervolg schrijven!!!!!

    boussa mocrogurly
    .gif[/img]

    I saw a rainbow earlier today, Lately this rainbow be comin round like everyday.. .. Deep in the struggle I have found the beauty of me, God is watchin and the devil finally let me be me...