1. #1
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Unhappy Mijn verhaal...........

    Oke lieve mensen hier ben ik dan, eindelijk zo ver om een eigen verhaal te verzinnen... Ik hoop dat het me lukt, als het een saai verhaal word vergeef mij dan......

    BismiALLAH...







    Het verhaal speelt zich af over een meisje van 18 dat Souhaila heet....


    Souhaila was een lief, spontaan meisje.. Ze hield ervan om altijd gezellig te doen en lachte van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat...Ze leidde een 'normaal' leventje. Ze woonde bij haar ouders met haar 4 broers. Ze was de jongste thuis. Voor de rest had zij geen zussen. Ze had een hele goede band met haar broer Jalliel. Hij was als een zus voor haar, ze konden samen erg veel lachen ze scheelden maar 3 jaar dus ze konden echt leuk met elkaar overweg. Op een dag .......










    Oke mensen ik moet weg en kom later terug om mijn onzin verhaal af te maken...
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  2. #2
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Op een dag werd Souhaila wakker van een nachtmerrie, ze droomde dat er iets met haar broer Jalliel gebeurde. Ze piekerde en piekerde totdat t eindelijk ochtend werd. Toen t ochtend was maakte zij zich klaar om naar school te gaan. Toen ze op weg was naar de bushalte werd ze bijna aangereden door een bmw. Ze schrok zich zo dood, dat ze trillend de bus in stapte. Toen Souhaila een plekje op zocht op te gaan zitten zag ze een marokkaanse jongen naar haar staren. Voor ze het wist viel ze flauw.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    Iwa meid ga door dan goed begin hurrr

    kussiee hassieee
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    Iwa meid ga door dan goed begin hurrr

    kussiee hassieee

    ou kifech onzin verhaal... :@ ga gewon durrr juhhhh...:P
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  5. #5
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Souhaila werd wakker, en ging rechtop zitten. " Waar ben ik?" feluisterde ze. Een zachte stem antwoorde " In de hemel". Ze stond op en keek de gedaante aan, de gedaante zat maar zijn/haar rug toegekeerd, dus ze kon niet zien wie het was. "Wie ben jij"? Vroeg ze. De gedaante lachte. "Ha ha ha ha, wie ik ben?" Zei de gedaante.
    Souhaila schrok van de stem. Het was een mannenstem.
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    437
    26-09-2002

    ga door meid begint goed

  7. #7
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Ze keek haar ogen uit. Wat gebeurde er, waar was ze nou werkelijk? Houdt hij haar voor de gek?????? Ze stond op en toen draaide de gedaante zich gauw om. Ze keek hem recht in zijn ogen aan. Ze voelde bangheid, maar ook een heel vreemd gevoel die ze niet kon beschrijven.De gedaante liep naar haar toe, en Souhaila deed een stapje achteruit. "Wat wil je van me?" Zei Souhaila. "Wat ik van jou wil? Ik wil dat jij je niet veroert, je bent hier bij mij. Je hebt niets te zeggen. Je moet alleen naar mij luisteren heb jij dat goed begrepen?"
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  8. #8
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Ze schrok en deed nog een stapje achteruit. " Luister eens gek mens, ik weet niet wie jij bent, noch weet ik wat ik hier doe. Maar jij moet goed in jou oren knopen dat ik jou bezit niet ben oke?" De gedaante lachte luid; " Ha ha ha ha ha, meid windt jezelf niet zo op. Ik zal je vertellen wat jij hier doet. Je bent flauwgevallen in de bus. Ik heb je toen mee genomen naar mijn apartement, en zo zijn we hier." Souhaila keek verbaasd en kwaad tegelijk. " Dat kan niet, jij bent niet diegene die zo naar mij keek. Wie ben jij? Wie was hij?"
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    wa ga verdur joh sel
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  10. #10
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    "Je gelooft mij, of jij gelooft mij niet" zei de gedaante. En draaide zich om en liep een ander kamer in. Daar stond Souhaila, ik een vreemde omgeving ze wist niet wat ze moest doen, ze voelde zich zo vreemd. Opeens sprong ze in tranen ze kon het niet meer houden." Wat gebeurt er met mij?" Riep ze huilend. De gedaante rende de kamer weer in. Hij keek bezorgd. Oppeens......










    Vervolg komt morgen dametje!
    Beslama fijne dag nog
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    WAJAWWWWWWWWWWWWWW WAT GROTERE STUKJES MAG OOK WEL HOOR ZIED IK WORD GEK...
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    200
    06-11-2002

    ik ben erg verslaafd geraakt aan verhalen lezen en ik moet zeggen dit is een goed begin

    ga zo door meid je kan het

    beslemma

    xxxjes mona

    ps. ik w8t op je vervolg

  13. #13
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    ihihih ik voel me gevleid !

    ewa ik zal zo vervolg typen..
    moet nog alles bedenken..
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  14. #14
    VerhalenschrijfSTER :)

    Reacties
    229
    11-11-2002

    Oppeens wilde hij haar vasthouden. Ze duwde hem van haar af. " Ben je nou GEK geworden ofzo! Wie ben jij wat wil je van mij!". Hij keek haar een kleine moment medelijdend aan, en toen weer serieus. " Ik moet je hier houden, het heeft niets met jou te maken echt waar, ik zal je niets aan doen, nog niets, maar hou je gedeisd misschien komt t allemaal wel goed en mag je gewoon gaan". Antwoorde de gedaante. " Ik heet trouwens Abdelrahim, noem me maar Appie". "Noem mij maar Appie" deed Souhaila hem na, wat denk jij wel dat jij een goede vriend van mij bent ofzo?" " Ik wil hier weg, en ik ga hier weg. Ga uit de weg ik moet hier weg". Appie pakte haar bij haar armen en kneep haar heel hard, ze trok haarzelf bij m vandaan, maar toen duwde hij haar heel hard op de bank. " Nou ga jij heel goed luisteren meisje, als jij doet wat ik zeg doe ik jouw geen pijn dat beloof ik je, hij boog zich over haar heen en keek haar doordringend aan. Ze werd bang, maar ze verzette zich toch, wat moet hij van me ik moet hier weg zien te komen. Ze stond op hij keek haar na, " Wat ben je van plan Souhaila"? Souhaila schrok ervan. " Hoe weet jij mijn naam?" Waarom doe je zo?" Zei Souhaila. " Ik doe dit ook niet voor mijn plezier, ik moet jou hier houden. Buiten ben je niet veilig. " Niet veilig? Ben jij gek geworden ofzo? Wat wil je nou van me, dat ik hier blijf, met een onbekende? Denk je nou echt dat ik dat doe? Ga toch weg joh stomme klootzak!" Appie werd kwaad, hij hield haar gezicht in zijn hand en toen
    " Moge ALLAH onze harten met veel geloof en liefde en geluk bestralen.."

    AMIEN....

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    824
    03-10-2002

    iwa ziedna chie vervolg hbiebaaaa ok luv ya kusss hasna
    Sometimes in life you feel the fight is over, and it seems as though the writings on the wall.Superstar you finally made it but once your picture becomes tainted it's what they call:The rise and fall!!