1. #1
    ...

    Reacties
    882
    09-12-2006

    MVC Premium MVC Premium

    * Hoeveeel..

    Kledingsetjes, en schoenen neem je mee naar marokko?

    Xx M_S

  2. #2
    Waterpokken Sokken!

    Reacties
    2.178
    02-05-2007

    Pfff ik heb nu precies 1 maand om alles voor bereid te hebben dan ga ik insha Allah.
    Ik mag maar 25 kilo ( in totaal ) mee nemen met het vliegtuig. als het aan mij ligt neem ik ALLES mee maarja dat gaat niet

    Okey En Nu?


  3. #3
    ...

    Reacties
    882
    09-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nassima_sweety Bekijk reactie
    Pfff ik heb nu precies 1 maand om alles voor bereid te hebben dan ga ik insha Allah.
    Ik mag maar 25 kilo ( in totaal ) mee nemen met het vliegtuig. als het aan mij ligt neem ik ALLES mee maarja dat gaat niet

    Ja ik ook 1 maand. Ik mag maar 20 kg mee, en nog 5 kg ofzo voor handbagage. Wanneer ga je ?
    Maar hoeveel setjes kleding neem je ongeveer mee?

  4. #4
    ...

    Reacties
    882
    09-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    upp!

  5. #5
    Waterpokken Sokken!

    Reacties
    2.178
    02-05-2007

    Citaat Geplaatst door Mocro_SchatJ Bekijk reactie
    Ja ik ook 1 maand. Ik mag maar 20 kg mee, en nog 5 kg ofzo voor handbagage. Wanneer ga je ?
    Maar hoeveel setjes kleding neem je ongeveer mee?
    Ja dat bedoel ik in totaal 25 kg.

    Ik ga de 29ste ( juli ) insha Allah en jij?
    Ik ben nu aan het sorteren ongeveer van wat ik wil mee nemen.
    Heb allebij mijn kasten op de grond gegooid en ben aan het sorteren haha puinhoop zeg!

    Okey En Nu?


  6. #6
    ••SgattigMeisje

    Reacties
    5.049
    26-05-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Te veel!

    Ik ga wel tellen als ik me koffer ga inpakken!

  7. #7
    Time is a healer..

    Reacties
    5.119
    23-11-2007

    Ehm, een stuk of 6/7 kledingsetjes en 5 paar schoentjes.
    “Heb geen hekel aan de moeilijkheden die komen en de rampen die gebeuren, want het kan zijn dat in iets waar je een hekel aan hebt je redding ligt, en het kan zijn dat in iets waar je de voorkeur aan geeft je ondergang ligt.”

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.235
    12-01-2009

    Geen grap..Maar heb tot nu 20 kledginstukjes..En heb vandaag heel wat geld gespendeert..Dus dat gaat ook mee..En schoenen Mmm... ik denk 7 paar ofzo..

  9. #9
    Time is a healer..

    Reacties
    5.119
    23-11-2007

    Citaat Geplaatst door ghazalla Bekijk reactie
    Geen grap..Maar heb tot nu 20 kledginstukjes..En heb vandaag heel wat geld gespendeert..Dus dat gaat ook mee..En schoenen Mmm... ik denk 7 paar ofzo..
    Zo, zo.
    “Heb geen hekel aan de moeilijkheden die komen en de rampen die gebeuren, want het kan zijn dat in iets waar je een hekel aan hebt je redding ligt, en het kan zijn dat in iets waar je de voorkeur aan geeft je ondergang ligt.”

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.235
    12-01-2009

    Ik zal moeten betalen op Schiphol...

  11. #11
    Time is a healer..

    Reacties
    5.119
    23-11-2007

    Zwaaar!

    Maar wat voor kleertjes heb je allemaal?
    “Heb geen hekel aan de moeilijkheden die komen en de rampen die gebeuren, want het kan zijn dat in iets waar je een hekel aan hebt je redding ligt, en het kan zijn dat in iets waar je de voorkeur aan geeft je ondergang ligt.”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.235
    12-01-2009

    Veel blousjes,Skinny,leren legging en normale leggings..Harembroeken..Rokken..Basic t-shirts.....

  13. #13
    ...

    Reacties
    3.309
    09-10-2005

    ik heb:

    6 jurkjes
    5 maxijurken
    3 broeken
    1 lange rok
    daarbij bijpassende vestjes, bolero, truitjes
    en uhmm 3 paar slippers
    2 paar pumps.

  14. #14
    .

    Reacties
    15.357
    24-10-2005

    Ik denk zo'n 10 setjes ofzo, weekveel. Jurkjes kan ik steeds anders combineren met vestjes etc. dus wie weet heb ik er wel meer, ik weet niet

    2 paar schoenen maar, gewone normale open teen, en pumps voor mijn Marokkaanse jurken. Slippertjes koop ik daar wel

  15. #15
    Waterpokken Sokken!

    Reacties
    2.178
    02-05-2007

    Citaat Geplaatst door Achmed_N Bekijk reactie
    Ik denk zo'n 10 setjes ofzo, weekveel. Jurkjes kan ik steeds anders combineren met vestjes etc. dus wie weet heb ik er wel meer, ik weet niet

    2 paar schoenen maar, gewone normale open teen, en pumps voor mijn Marokkaanse jurken. Slippertjes koop ik daar wel
    Dat ga ik ook doen, ik neem ENKEL 1 paar pumps mee ( voor marokkaanse jurken ) en 2 paar slippertjes en 1 paar balarina's. de rest koop ik daar wel

    Okey En Nu?