1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    241
    29-03-2001

    Wink vrouwen zijn altijd slimmer

    Bismillahi arrahmani arrahim,in de naam van Allah,de barmhartige,de genadevolle,
    Allah zij geprezen,de Heer der werelden,en Allahs zegen en vrede zij met de Heilige profeet Mohammed,en met alle
    Andere profeten en boodschappers en met de families van hen allen en met alle andere rechtgeaarde mensen.
    Vervolgens het volgende:
    Allah de Verhevene zegt in de Edele KoranO gij mensen,vreest uw Heer,Die u van enkele ziel schiep en daaruit
    haar gezellin schiep en uit hen beiden mannen en vrouwen verspreidde…) <koran soera:4 aya:1>.
    Lieve broeder en zuster,

    Ik voel me verplicht mijne verontschuldigingen aan te bieden voor de grote taalfouten die u in mijn brieven treft.De uitgebreidheid van de onderwerpen kunnen de oorzaak in sommige gevallen zijn,en in sommige gevallen kan het liggen aan mijn slechte Nederlands,zelfs de thans uitgegeven twee brieven bevatten veel spel en taalfouten,ook werden de daarin aangeroerde onderwerpen niet volledig behandeld .Dit allemaal moet de achterliggende doel van de brieven niet verstoren,wie meer om de taal geeft dan de waarheden die een brief naar voren brengt moet maar mijn brieven even supprimeren en verder afmelden om niet verstoort te worden door de komende brieven, en om in gelegenheid te stellen om verder te gaan met mijn trouwe lezers.

    Ik hou het voor nodig de welwillendheid van mijn lezers en de beoordelaars in te roepen voor mijn vele fouten met name die van mijn onvolmaakte Nederlands,dat men in mijn brieven wellicht zal aantreffen,Ik ben een vreemdeling en heb eerst op latere leeftijd mijn kennis van die taal verworven.,De koppige lezer gaat zich vragen waarom ik dit allemaal doe als ik mijn taal onvoldoende beschouw??,ik zal zeggen dat ik de Nederlandse taal gebruik omdat deze het meest verspreide middel biedt om de waarheden van de islam over te brengen,welke het onze plicht is aan de mensen voor te leggen.

    Lieve broeder en zuster,

    Alle lof zij Allah Die bij de ongeletterden een Boodschapper uit hun midden zond,,die hun Zijn verzen voordroeg,en die hen reinigde,en die hun het boek en de wijsheid onderwees,terwijl zij daarvan in duidelijke dwaling verkeerden.

    Ik getuig dat er geen god is dan Allah,de Verhevene,de Genadevolle, en getuig dat Mohammed vzmh de boodschapper van Allah is.

    Lieve broeder en zuster,

    Ik richt mijn simpele woorden met aandrang aan die dure edelsteen…aan die mooie diamantje….aan die zachte aaitje en streling….

    Uw liefde heeft al mijn hoeken gevuld….en uw toestand heeft al mijn belangstelling en interesse gekregen…..en door uw uiterlijk ben ik tussen de sterretjes gaan vliegen ..en ben mijn concentratie verloren…

    Door u ben ik gescheiden van de slaap….en al mijn pogingen om het verdriet uit mijn hart weg te krijgen waren tevergeefs…………

    Ik ben verdrietig…..boos…zenuwachtig…. en druk…..maar over u blijf ik tetteren ….

    Ik heb nooit aangedacht….omdat ik alle vertrouwen in u had……..

    Ik verwachtte niet dat u achter de vijanden zult aangaan om vermoord te worden………….u slijpt zijn mes waardoor u , uw geliefden…en uw Geloofsgenoten worden afgeslacht !!!!.

    Misschien zit u nu verbaasd te denken over mijn woorden…en wie weet zegt u al….”nou nou die loopt ijdele praat te verkopen”,Uw mening!!! En ik ben het bereid aan te nemen maar please maak eerst de komende regels af…..en ik zal u zeer dankbaar zijn!!!!.

    U zult zich vragen…Hoe kan mijn vijand mij hebben vermoord terwijl ik de geuren van het leven steeds inadem…en mijn hart is steeds aan het wereldse leven is gekoppeld????,en Hoe heeft de vijand mij afgeslacht,ba3da ik heb geen bloed en geen messen gezien????,u hallucineert meneer”moslimbroeder”,u moet een slagvaardige psychiater raadplegen anders gaat het niet goed!!!!,een ding ben ik van zeker mijn geliefde zuster ik ben wel plooibaar in deze pluriforme samenleving maar dan met behoud van mijn identiteit ….

    Ik vertel u het volgende mijn geliefde zuster………
    Wist u dat onze vijanden-wij de moslims- ons niet aankonden met voelbare wapens(zwaard en kogels),omdat zij onze kracht met name onze innerlijke kracht konden onderschatten ,en hun geschiedenis doet ze telkens denken aan de soldaten van Allah die met ons samen vechten terwijl wij hun niet zien en zij(de vijand) wel zien,door de hoeveelheid aanwezige soldaten van Allah raken zij in paniek…in angst…..!!!!

    Ze konden ons niet met geweren onder hun voeten te krijgen,vandaar dat zij overgestapt zijn naar de culturele oorlog waarin zij slaagden,..op deze manier konden zij heel veel doelen bereiken zonder geweld tegen ons te gebruiken ………….waarom moest dit???….ik maak me druk over mijn medebroeders en zusters…………………

    Ze kozen de moslimse vrouw,de beste geweer die zij konden gebruiken om breuken te maken binnen de Islamitische natie,ze hebben van haar uiteindelijk een vleespoppetje gemaakt die steeds meer mannen van de toekomst naar zich toe trekt om een hapje van haar te nemen…

    Ze maakten van de gelovige jeugd een jeugd die bijna niets afweet van zijn geloof en zijn tradities,ze zogen zijn liefde voor Allah en voor de Boodschapper van Allah uit zijn hart……..ze hebben hem aangewezen op de wereldse versierselen.terwijl hij het ooit moet verlaten…..ze wisten de woorden vrees,genade en barmhartigheid uit zijn woordenlijst weg te jagen, samen gevat : ze maakten een korte ommetje en zijn ze met heel veel winst terug gegaan….ze wisten de maximale schade aan onze normen en waarden toe te brengen….raadpleeg de bekendste Forums op het wereldnet om achter te halen hoe onze jeugd van hedendaags denkt en met zaken omgaat…neem voor de grap een kijkje in de bekendste forums en chatchannels van zogenaamde moslims om de denkwijze van ons te schatten………we staan ver weg van de wijsbegeerte vandaan..!!!

    Ze zijn bij u begonnen zuster,u kreeg steeds de nieuwste modes aangeboden stap voor stap en u kon nooit nee zeggen,u bleef maar volgen en nakomen zonder het door te hebben,alles wat mooi is neemt u van hun met uw beide handen aan zonder enige verdere denken over de risico’s te voeren……vandaar dat ik aan het begin zei dat u achter uw vijanden aangaat om ze in de gelegenheid te stellen om u te vermoorden…en u en uw geloofsgenoten te slachten met het mes dat u voor ze hebt geslepen…………….

    Mijn geliefde zuster in de Islam…..

    Wie tegenwoordig naar de toestand van de vrouwen kijkt krijgt het zwaar te verduren……zal verdrietig worden…..zal lopen jammeren….en zijn ogen zullen tranen druppelen….hun Hijaab is mode geworden….hun zogenaamde schaamte kleding is doorzichtig ,strak en schaars de verdwaalde wolf kan van afstand genieten van hun lichamen terwijl zij zich groot voelt…ze vergaten dat zij ooit zich zelf zullen verkleinen ,maar dat zal niet baten…….het is te laat want na de dood is alles opgeruimd…u krijgt wat u verdiend hebt!!!!!niet meer en niet minder…..

    Zuster,jullie (vrouwen) volgen het plattegrond dat het westen en het oosten voor jullie klaar heeft geschetst ….jullie doen en laten is gebaseerd op het westerse materialistische theorieën, jullie ontsporen van de weg meer dan wie dan ook….IK val jullie niet aan(moslimse vrouwen) maar in tegendeel ik spreek in plaats van de harde realiteit die ik niet eens goed in woorden kan omschrijven omdat het alle grenzen heeft geschreden ….

    In de Islam heb ik nooit gehoord van strakke kleding,te gekleurde stoffen, en opvallende kleding…..????ba3da anna nooit van gehoord,wat ik over Hijaab weet is anders dan wat ik op straat zie……sorry het kan aan mij liggen,misschien loop ik achter of voor maar das niet belangrijk!!!

    Ik zweer het je bij Allah,wat ik tegenwoordig zie doet mij ogen huilen,het maakt me verdrietig,een zuster die zich moslim noemt terwijl ik geen verschil kan maken tussen haar en de ongelovige kafira,,De Islam heeft de Hijaab verplicht omdat het heel veel goeds met zich meebrengt.

    De Hijaab is een grote aanbidding…De Hijaab is een schoonheid dat ieder andere schoonheid voorbij gaat …De Hijaab is de innerlijke vrede die u een blijvende blijdschap bezorgt…..

    Allah heeft de Hijaab verplicht en het is niet facultatief, verplicht om de moslimse vrouw te beschermen van haar vijanden van de andere geslacht!!,om haar te beschermen van de wolven die rond zwerven…en om van haar zoals ik al gezegd heb een edele iets te maken…om van haar een reine dienares te maken….De Islam wil de waarde van de vrouw hoog houden…maar wat zien wij in het westerse wereld..de vrouw is een goedkope stukvlees geworden waaraan iedere hond mag bijten tegen een geringe vergoeding..sorry nogmaals dat valt onder de rechten van de vrouwen….schandalig zeg…de westerse cultuur laat zich opvallen als een volmaakte cultuur terwijl het bij de kleinste zaken al vraagtekens oproept…zeg me in godsnaam is de verandering die de meeste westerse samenlevingen aan het maken zijn de laatste jaren eigenlijk onder de rechten van de mens vallen???…ik dacht dat alles grenzen kent..maar wat blijkt achteraf ik heb weer mis…..want dat woordje rechten is oneindig en je kan alles onder stoppen om je verborgen doelen te bereiken maar goed das weer mijn zaak niet…..!!!!.ik blijf bij mijn onderwerp..

    De Hijaab maakt van een vrouw een beschermde edelsteentje die ver staat van de dievenhandjes vandaan, en ver van diegenen die achter de schermen hun satanische projecten ontwikkelen om haar te vernederen….

    Zuster,Allah houdt van u en wil u beschermen vandaar dat Hij u de Hijaab verplichte,Allah is de Verhevene,de Barmhartige,de Genadevolle oegtie ,Hij kan u echt geen onrecht doen volg Hem en u zult slagen hier in deze wereld en hierna in de hiernamaals.


    yassin,





    En aan het einde vraag Allah om mij te vergeven mocht ik iets fout te hebben gezegd,

    Al het goede in mijn brief is afkomstig van Allah en al het slechte is afkomstig van mij en van de satan en Allah is onschuldig daarvan.

    Allah is de Alwetende,en Allah weet het beter.

    Het licht dat in het oog straalt is eigenlijk het licht van het hart.Het licht dat het hart vult is het licht van God, dat zuiver is en heel anders dan het licht van intellect en zintuigen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    18-10-2001

    Ik heb alleen je titel gelezen en geef je nu al gelijk..

    Wij zijn altijd veeeeeeeeel slimmer

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    15-03-2002

    hahhaahahha inderdaaaaaaaaaaad

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    241
    29-03-2001

    jullie begrijpen niets van ,lees niet alleen de titel maar ook de inhoud........
    beslama.

    Het licht dat in het oog straalt is eigenlijk het licht van het hart.Het licht dat het hart vult is het licht van God, dat zuiver is en heel anders dan het licht van intellect en zintuigen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    247
    10-11-2001

    Origineel gepost door Ghizlanetje
    Ik heb alleen je titel gelezen en geef je nu al gelijk..

    Wij zijn altijd veeeeeeeeel slimmer
    en als het dom staat inplaatd van slimmer dan ga je gelijk de hele tekst lezen ))) niet slim van jou hihi

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    18-10-2001

    hihihi

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    197
    30-08-2002

    Origineel gepost door Ghizlanetje
    Ik heb alleen je titel gelezen en geef je nu al gelijk..

    Wij zijn altijd veeeeeeeeel slimmer
    droom verder
    is the bibel god"s word? www.islamicity.com/multimedia/cybertv/ch28/

  8. #8
    BintEnaas met HIJAAB

    Reacties
    1.589
    08-04-2002

    Ik heb je verhaal wel gelezen en ben het volkomen met je eens.
    Echt top van je dat je zo`n verhaal schrijft, ik weet zeker dat je dit schrijft om die zusters wakker te schudden, ik ben al wakker.
    En dat je dit schrijft min 7arsek a3liena, om ons te beschermen en uit attentie.
    Ik draag alhamdoulilah ook een hoofddoek en ben er zeer tevreden mee. Ik draag ook gepaste kleding bij. Je weet gewoon zoals het hoort.
    Alhamdoulilah aladie hadanie en ook de anderen met mij.


    Waren er maar meer zoals jij, en je weet... ga vooral zo door, mijn steun heb je zeker en geef de moed niet om.

    Thalla.
    BintElmagreb

    ديتول دض الجراثيم


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    607
    12-04-2002

    Origineel gepost door Ghizlanetje
    Ik heb alleen je titel gelezen en geef je nu al gelijk..

    Wij zijn altijd veeeeeeeeel slimmer
    dat geldt niet voor alle vrouwen grapje hoor zwiena
    ¿Alo habib alby, ezzayek?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21
    31-10-2002

    salaam Wa Alaikoum

    Djazakka Allahu Ghair a goya.
    Moge Allah ons leiden. Amin
    tjaaa wat moet ik zeggen

  11. #11
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    de jongens in die tijd hebben echt betere manieren dan die nu hier rondlopen hahahahah alhoewel ik het niet met je eens ben , tijden zijn veranderd vriend

    meiden hebben nu leren rollen en roken jwanat net als een oude locomotief

    fiwww fiwwww