1. #1
    Oldskul!

    Reacties
    423
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium

    heeft marokko ooit een koningin/vorstin gehad??

    naar mijn weten, niet.
    zal dit ooit gaan veranderen denken jullie??

    zal marokko uberhaupt ooit democratisch zijn (en dan bedoel ik ook égt democratisch, dus niet een koning die regeert maar een gekozen parlement of kabinet ofzo)

    ik hoop et wel, ik denk dat ons land er op vooruit zal gaan.

    tog?? of denken jullie daar anders over???
    Dat je weet wie ik ben, wil nog niet zeggen dat je me kent!

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    WHHAHAHAHAHAHAHAHHAAA....nee denk het ook niet
    Ik weet niet...de vrouwen krijgen wel steeds meer rechten in marokko .....je weet maar nooit

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    13
    10-03-2004

    Re: heeft marokko ooit een koningin/vorstin gehad??

    Origineel gepost door ONSCHULDIGG
    naar mijn weten, niet.
    zal dit ooit gaan veranderen denken jullie??

    zal marokko uberhaupt ooit democratisch zijn (en dan bedoel ik ook égt democratisch, dus niet een koning die regeert maar een gekozen parlement of kabinet ofzo)

    ik hoop et wel, ik denk dat ons land er op vooruit zal gaan.

    tog?? of denken jullie daar anders over???
    Nou ONSCHULDIGG Marokko had inderdaad wel lang geleden een vorstin. Maar dat is een paar honderd jaar terug. Zij heten toen
    LALA BOUYA (Mevrouw Bouya) haar naam hoor je nog steeds hoort in allerlei Tamazight-liedjes. Zij regeerde toen over een stuk land wat van west Marokko tot aan de Nijl in Egypte liep. Dit land heten toen Noumidia. Dus lang geleden had ook Marokko een vorstin....

  4. #4
    DE AMAZIGH Ж

    Reacties
    983
    24-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Een gekozen parlement of kabinet zou tot rellen komen
    There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable.
    Waarom zijn wij Marokkanen toch zo naar de klote?

  5. #5
    Oldskul!

    Reacties
    423
    22-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Sa3hbi <> thnx voor de info...wist et nog niet


    SCHULDIG <> hoeso?
    Dat je weet wie ik ben, wil nog niet zeggen dat je me kent!

  6. #6
    ..Almost a Mommy..

    Reacties
    6.356
    16-12-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: heeft marokko ooit een koningin/vorstin gehad??

    Origineel gepost door Sa3hbi
    Nou ONSCHULDIGG Marokko had inderdaad wel lang geleden een vorstin. Maar dat is een paar honderd jaar terug. Zij heten toen
    LALA BOUYA (Mevrouw Bouya) haar naam hoor je nog steeds hoort in allerlei Tamazight-liedjes. Zij regeerde toen over een stuk land wat van west Marokko tot aan de Nijl in Egypte liep. Dit land heten toen Noumidia. Dus lang geleden had ook Marokko een vorstin....

    wahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha wallah deze is goed.....
    dammzzzzzzzzzzzzzzzzzz you rule!

    .......Sweet little baby....We love you already ......


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    Re: Re: heeft marokko ooit een koningin/vorstin gehad??

    Origineel gepost door Sa3hbi
    Nou ONSCHULDIGG Marokko had inderdaad wel lang geleden een vorstin. Maar dat is een paar honderd jaar terug. Zij heten toen
    LALA BOUYA (Mevrouw Bouya) haar naam hoor je nog steeds hoort in allerlei Tamazight-liedjes. Zij regeerde toen over een stuk land wat van west Marokko tot aan de Nijl in Egypte liep. Dit land heten toen Noumidia. Dus lang geleden had ook Marokko een vorstin....
    mijn logica:

    toen heette het land noumidia, dus was het nog geen marokko, dus de koningin was een koningin van marokko, dus marokko heeft nog nooit een koningin gehad....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    479
    21-05-2002

    nee. je inhoud klopt niet met de titel ----> onzinhoekje
    Heb je vragen over medicijnen? Kijk dan hier en stel je vraag over medicijnen.
    Heb je vragen over ongemakken van medische aard of ziektes? Kijk dan hier en stel je vragen daar.
    Voor wat humor van Yahia (van funX) en MrMarouan in het arabisch klik hier. fe gater shab berkane

  9. #9
    TAzaaaa!

    Reacties
    240
    07-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    of marokko ooit een koningin heeft gehad? ik denk het niet maar het zal denk ik wel gebeuren, want als je nu kijkt is de vrouw van mohammed v ook bezig met allerlei zaken etc... zoals maxima eigelijk en ze is ook gewoon op tv te zien zoals maxima dus.

    en marokko gaat op zekers vooruit als je al kijkt naar hoe de koning tewerk ging bij de aarbeving in el hociema. maar wat ik wel denk is dat marokko nooit alleen een kabinet etc zal hebben zoals ze die hebben hier in nederland. marokko zal altijd een koning hebben maar dan tegelijkertijd een soort van democratische land zijn. best knap vind ik.

    Mijn eer, menselijkheid en eigenwaarde als vrouwzijnde heb ik te danken aan het mooiste geloof "ISlaam"


    [/CENTER]

  10. #10
    Fire

    Reacties
    659
    12-10-2003

    Re: heeft marokko ooit een koningin/vorstin gehad??

    Origineel gepost door ONSCHULDIGG
    naar mijn weten, niet.
    zal dit ooit gaan veranderen denken jullie??

    zal marokko uberhaupt ooit democratisch zijn (en dan bedoel ik ook égt democratisch, dus niet een koning die regeert maar een gekozen parlement of kabinet ofzo)

    ik hoop et wel, ik denk dat ons land er op vooruit zal gaan.

    tog?? of denken jullie daar anders over???
    Noem is 1 "ECHTE"democratisch land, ik kan er op dit moment geen 1 noemen..
    Amerika NOPE
    Israel NOPE
    Nederland NOPE
    China NOPE enzovoort

    En om terug te gaan op je topic ik wil ook een vrouw(all the women who are independent lalalaa)als koningin, maar ja we moeten het maar met hassan III is ook goed, misschien krijgt hij een dochterje als eerste kind en than we will see...
    Maar een vrouw heeft al heel veel rechten gekregen van onze koning mohammed VI dus een een applausje voor onze koning hihihi.
    beslama

  11. #11
    DE AMAZIGH Ж

    Reacties
    983
    24-02-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door ONSCHULDIGG
    Sa3hbi <> thnx voor de info...wist et nog niet


    SCHULDIG <> hoeso?
    Stel je voor dat er verkiezeningen komen en de berbers winnen
    dan zullen heel veel arabieren woedend de straat op gaan
    en allemaal leuzen roepen tegen de berbers omdat ze er niet
    tegen kunnen dat er een andere deel van het volk wint

    en zo zou het zelfde komen met de berbers

    de berbers zouden allemaal roepen dat het niet eerlijk is
    en dat er nieuwe verkiezingen moeten komen en zo gaat het
    door met die andere rasgroepen van de sahara en de Altas-gebergte

    Let op: Was maar een voorbeeld ej



    DEN HAAG CONNECTION
    There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable.
    Waarom zijn wij Marokkanen toch zo naar de klote?

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.400
    04-07-2005

    Ik denk dat Marokko er nog niet klar voor is. Er zijn nog zoveel die niet kunnen lezen en/of schrijven. daar maken de ''slechterikken'' toch alleen maar gebruik van. Kijk maar naar de Idustriele Revolutie hier. De mensen wisten niet op wie ze stemde, of waarvoor, alleen dat de naam waarvoor ze stemden 5 letters had. Als zoiets gaat gebeuren is het nog veel erger. Ik zou blij zijn dat het er nog niet is. En een vrouw als koningin kan toch makkelijk, net als hier? Hier is ze toch ook niet gekozen? Dus een dochtertje of kleindochtertje van de koning nu zou volgens mij best koningin kunnen worden binnen 50 jaar.