1. #601
    MVC Lid

    Reacties
    694
    28-04-2011

    lees mijn verhaal!!
    dit is mijn allereerste verhaal, ik ben nog 14 jaar dus misschien vinden jullie het niet zo goed.


    het gaat over een meisje Jawhara. na een tragisch ongeluk met haar vader overlijd hij. hierdoor verhuizen ze. ze kunnen niet tegen al dat geroddel en blikken van medelijden in de buurt. als jawhara naar haar nieuwe school moet, ontmoet ze hier rayan. ze word op slag verliefd, maar hij wilt niks te maken hebben met meisjes nadat hij is bedrogen. ze ontmoet ook amina, walid en anas die haar beste vrienden worden. amina en walid lijken elkkaar leuk te vinden. met de dag vertrouwt rayan jawhara, ze ontdekt dat hij niet alleen door bedrog zo kortaf deed.
    zal jawhara er achter komen? zullen jawhara en rayan bij elkaar komen? en hoe zit het nou met walid en amina???
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3931283

    willen jullie ook nog reageren dan kan ik m'n verhaal beteren


    liefs hajar

  2. #602
    MVC Lid

    Reacties
    197
    24-02-2011

    Hey allemaal,

    Zouden jullie mijn verhaal ook willen lezen?
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3923311

    Ik ben ook pas 14 jaar en onervaren, toch doe ik mijn best er iets moois van te maken. Ik zal het leuk vinden als jullie commentaar leveren waar ik wat van kan leren!

    Schuld zonder daad ' WG.

    Het verhaal gaat over;
    De hoofdpersoon: Nesrine.
    Haar beste vriendin; Dina.

    Belangrijke bijpersonen;
    Yassine
    Anas.
    Nersine's vader.
    Nesrine's moeder.
    Haar broertje Redouan.
    Haar zusje Yasmine.

    Nesrine en Dina zijn al sinds hun kleutertijd goed bevriend, ze staan altijd voor elkaar klaar en hebben de meest hechte band die je je kunt voorstellen. Op een dag gaat er iets goed mis waardoor hun vriendschap onder dwang uiteindelijk uit elkaar wordt gedreven. De meiden krijgen het moeilijker dan ooit en hebben elkaar hard nodig hoewel ze er nu helaas niet voor elkaar kunnen zijn. Zal hun vriendschap winnen boven alles wat de mensen zeggen?

    Promised that you'd never leave,
    Where are you now?;

    Schuld zonder daad ' WG


  3. #603
    MVC Premium

    Reacties
    23.147
    26-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    *-*UpUp*-*.................*-*UpUp*-*.......*-*UpUp*-**-*UpUp*-*............
    *-*UpUp*-*.................*-*UpUp*-*.......*-*UpUp*-*......*-*UpUp*-*......
    *-*UpUp*-*.................*-*UpUp*-*.......*-*UpUp*-*........*-*UpUp*-*....
    *-*UpUp*-*.................*-*UpUp*-*.......*-*UpUp*-*.......*-*UpUp*-*.....
    ....*-*UpUp*-*............*-*UpUp*-*.........*-*UpUp*-*.....*-*UpUp*-*.......
    ....*-*UpUp*-* ...........*-*UpUp*-*.........*-*UpUp*-**-*UpUp*-*............
    ........*-*UpUp*-**-*UpUp*-*.................*-*UpUp*-*...............................
    ....................*-*UpUp*-*.........................*-*UpUp*-*...............................

  4. #604
    Alhamdoelilah!

    Reacties
    1.387
    17-12-2007

    Meisjes,

    Ik wou de lijst updaten maar ik heb gemerkt dat ik mijn eerste reacties niet meer kan wijzigen. Volgens mij komt dit doordat m.nl een hele opknapbeurt heeft gekregen. Ik zal een mailtje sturen naar de moderators om te vragen of hier nog iets aangedaan kan worden.
    Zoniet, vrees ik dat ik dit niet meer kan verderzetten. Ik heb juist geprobeerd om alle verhalen in een nieuwe topic te gieten, maar dat is onbegonnen werk. Er is veel werk aan...

    De lach doet de traan niet verdampen en de traan verbuigt de lach niet.

    Het is de lach die achter de traan schuilt en de traan die in de lach verborgen zit.

    My mother, the beloved one, allahi rahmek


  5. #605
    MVC Lid

    Reacties
    355
    30-05-2011

    bestaat er nog een link met verhalen in word bestanden. Paar jaar terug wel namelijk..
    Soebh'aana Allaahie wa bieh'amdieh

  6. #606
    Diha fi sok rassek.

    Reacties
    43
    01-08-2011

    Hoiii ben onlangs begonnen aan een verhaal, dus jah het is nog niet af ..Het heet Melk & Honing. Het is waar gebeurd.
    [

  7. #607
    Doe maar effe niet

    Reacties
    1.449
    02-02-2011

    Hebben jullie ook verhalen in word-bestand paar leuke aub ?!
    AFWEZIG!

    - Meerdere gebruikers

  8. #608
    tabouharecht

    Reacties
    67
    24-12-2009

    zijn er aanraders ???????? wil een verhaal lezen maar kan niet kiezen x
    Voor jouw een vraag,
    Voor mij een weet!!

  9. #609
    Altijd vrolijk!❤

    Reacties
    1.723
    16-07-2011

    Citaat Geplaatst door samira538 Bekijk reactie
    hoe kom ik aan die verhalen dan ben niet zo slim met internet
    Gewoon klikke
    Meerdere gebruikers.

  10. #610
    Alhamdoelilah!

    Reacties
    1.387
    17-12-2007

    Dames,

    Aangezien ik de lijsten niet meer kan updaten in deze topic, heb ik een nieuwe topic geopend..
    Afgeronde verhalen..

    Veel plezier!

    De lach doet de traan niet verdampen en de traan verbuigt de lach niet.

    Het is de lach die achter de traan schuilt en de traan die in de lach verborgen zit.

    My mother, the beloved one, allahi rahmek


  11. #611
    i♥AllAh

    Reacties
    8
    15-04-2011

    Citaat Geplaatst door tetouaniyake Bekijk reactie
    Dames,

    Aangezien ik de lijsten niet meer kan updaten in deze topic, heb ik een nieuwe topic geopend..
    Afgeronde verhalen..

    Veel plezier!
    leuk! :


  12. #612

    Reacties
    18.470
    09-08-2011

    Ik heb een vraagje voor jullie. Ik zoek namelijk een verhaal maar ik weet de titel niet meer. Het ging over een meisje dat haar moeder verloor toen ze klein was. Haar vader deed altijd zeer koel tegen haar maar ze komt erachter dat hij haar echte vader niet is. Haar echte biologische ouders zijn omgekomen in een ongeluk. Ze wordt uitgehuwelijkt aan een man die uiteindelijk bleek haar leraar te zijn. De klas gaat samen op schoolreis. De ex-vriendin van haar man valt haar lastig. Ik dacht dat die ex-vriendin Layla heette. Uitendelijk worden ze verliefd op elkaar. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt!

  13. #613
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-06-2009

    en het verhaal player en playster.. kan iemand me vertellen waar die is gebleven..??
    Laatst gewijzigd door Amoela_blondjee: 06-09-2011 om 19:31 Reden: dfgdfvg

  14. #614
    Married.

    Reacties
    600
    29-01-2010

    Aanraders en verhalen die me bijgebleven zijn:
    And then there was you,
    Hard tegen hart
    like a child
    guilty roads to an endless love
    en liefde die je leven aantast
    Niet meer actief.

  15. #615
    Al7amdoulilaah

    Reacties
    1.148
    11-02-2004

    Assallamoe Alaikoem,

    Kijk nu Live naar het programma 'Het is Zover', We gaan er weer vol voor, Doe ook mee en geef het door.

    www.smj-moskee.nl

    مَّثَلُ الَّذِينَ يُنفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ كَمَثَلِ حَبَّةٍ أَنبَتَتْ سَبْعَ سَنَابِلَ فِي كُلِّ سُنبُلَةٍ مِّئَةُ حَبَّةٍ وَاللّهُ يُضَاعِفُ لِمَن يَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
    “De gelijkenis van degenen die hun eigendommen op de Weg van Allah uitgeven, is als de gelijkenis van een graankorrel, die zeven aren voortbrengt, in iedere aar honderd korrels en Allah vermenigvuldigt voor wie Hij wilt. En Allah is Alomvattend, Alwetend.”

    www.smj-moskee.nl
    E-mail: moskee@moslimjongeren.nl
    Algemeen: 06-16299535, Zusterlijn: 06-16299538, Internationaal: 00316-16299537
    Gironummer: 3234066 t.n.v. Stichting MoslimJongeren te Utrecht
    | IBAN: NL61ingB0003234066 | BIC: INGBNL2A
    Steun Stichting Moslim Jongeren

    Giro: 3234066