1. #1
    Mr.Simpltjes.

    Reacties
    711
    19-10-2001

    The mask

    Waarom zijn vandaag de dag veel mensen niet zichzelf en dragen ze een masker?

    Is het de onzekerheid?
    Is het omdat mensen leven naar de idealen die door anderen worden opgelegd?
    So, tell me?

  2. #2
    Kijk & vergelijk...

    Reacties
    1.457
    04-10-2001

    Het is denk ik meer 'het erbij willen horen' .....

    Naar zeggen de spiegels van onze ziel....

    Klik hier...!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    557
    06-06-2003

    bang om niet geaccepteerd te worden denk ik
    It's not what you call me, but what I answer to

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    73
    23-03-2004

    Mensen zijn sociale wezens en hoe zij zich voelen hangt grotendeels af van hoe andere mensen tegen ze aan kijken.
    Door niet opvallend/afwijkend gedrag te vertonen en met de 'massa' mee te gaan stel je je plekje in de maatschappij veilig omdat je geaccepteerd wordt.
    En acceptatie is wat we uiteindelijk allemaal willen ook al zullen veel mensen roepen dat het niet zo is.

  5. #5
    Married

    Reacties
    505
    31-05-2002

    Dat is een vraag die ik ook zo vaak stel.. wat is het nut van een masker dragen.. je bent wie je bent! Doe je dan ook niet anders voor....

    Redenen als onzekerheid, het erbij willen horen, iemand inpalmen door je anders voor te doen, zogenaamd 'heilig' voordoen.. zijn allemaal manieren van een masker dragen. Je bent in feite gewoon jezelf niet.. Ach show the real U en wie je wil accepteren..accepteert je maar zoals je bent of accepteert je niet!
    Tenzij je natuurlijk op deze manier iemand voor je probeert te winnen.. of wil inpalmen.. dan ben je gewoon verkeerd bezig!


    Ma3a Salama

    'Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat en dan wachten op je antwoord'

  6. #6
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    zich beter voor doen dan de rest...
    haat da
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  7. #7
    3AMIEL DJELL KNITRA

    Reacties
    1.161
    11-07-2002

    Ik wil hierover wel een eigen mening geven die had in ook en heb ik ook maar na het lezen van al deze posts vind ik wat goede vriendin zegt ook wel iets hebben. Althans ik kan het me daar in vinden ik denk namelijk ook dat wij naar acceptatie streven . Kijk bij jezelf hoeveel dingen wil jij doen maar doe je niet want het is raar voor andere. Alleen heb je somigen die overal een masker dragen en amper hun zelf willen zijn of kunnen zijn.
    helaas berusten de berichten van cambou niet op de werkelijkheidCAMBOU ONTZORGD (niet aankomen dat het met een T moet)
    النأدي ألرريأدي ألقنيطريى ىأمبو عأميل

  8. #8
    Mr.Simpltjes.

    Reacties
    711
    19-10-2001

    Origineel gepost door amitaf84
    Het zit in de aard van een persoon en het is een karaktereigenschap van een persoon.. De persoon is zichzelf..

    In hoeverre kan je dan zeggen dat iemand een masker draagt en niet zichzelf is, als diegene wel degelijk zichzelf is?..

    Je kunt pas beoordelen of de persoon wel of niet zichzelf is wanneer je deze goed kent. Rest ons de vraag wat is goed genoeg?
    Ik heb het hier over die duidelijk merkbare veranderingen waarbij de stemming van de in individu duidelijk omgevingsafhankelijk is.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    479
    21-05-2002

    Origineel gepost door cambou
    Ik wil hierover wel een eigen mening geven die had in ook en heb ik ook maar na het lezen van al deze posts vind ik wat goede vriendin zegt ook wel iets hebben. Althans ik kan het me daar in vinden ik denk namelijk ook dat wij naar acceptatie streven . Kijk bij jezelf hoeveel dingen wil jij doen maar doe je niet want het is raar voor andere. Alleen heb je somigen die overal een masker dragen en amper hun zelf willen zijn of kunnen zijn.
    ja dat ja.. da vin ik ook.
    Heb je vragen over medicijnen? Kijk dan hier en stel je vraag over medicijnen.
    Heb je vragen over ongemakken van medische aard of ziektes? Kijk dan hier en stel je vragen daar.
    Voor wat humor van Yahia (van funX) en MrMarouan in het arabisch klik hier. fe gater shab berkane

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    31-03-2002

    Re: The mask

    Origineel gepost door mobo24
    Waarom zijn vandaag de dag veel mensen niet zichzelf en dragen ze een masker?

    Is het de onzekerheid?
    Is het omdat mensen leven naar de idealen die door anderen worden opgegt?
    So, tell me?
    kdenk niet dat het zo zeer onzekerheid is.

    mensen willen twee dinden ergens bij horen en apart zijn.

    het is gewoon belangrijk hoe anderen hem/haar herkennen en beoordelen.

    En de persoonlijke betekenis die ze geven aan de manier waarop ze zichzelf in hun sociale omgeving plaatsen.
    <font color="white"><font size="2"><table style="filter:glow(color=deeppink, strength=4)">Nil Volentibus Arduum</font></font></table>

    Religions divide people,Belief in something unites them

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    angel ben je wakker, snurk snurk