1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation Schaam je NIET! En roep het van de daken dat je behoort tot Profeet Mohamed!

    Citaat Geplaatst door Djoelaibib
    In de naam van Allah , en vrede zij met mijn meest geliefde profeet Mohamed (sws).

    Ik ben jullie voorbeeld en jullie zijn mijn voorbeeld mijn geloofsgenoten van de Islam.

    Inne hem jekidoenne kaidde wa ekkidoe keidda famhillilkaafiroenelhim roewaidda ------>

    Oftewel voor diegene die de arabische taal niet machtig is:

    Zij beramen list en IK (ALLAH) beraam een list en geef hen ...........

    Vele vijanden van de Islam zijn op mondiaal niveau bezig om de Moslims en de Islam een slag toe te brengen.
    Ik regaeer daarop:

    "IK BEHOOR TOT DE PROFEET VAN DE ISLAM, VAN ALLAH, DE LAATSTE PROFEET EN IK GELOOF IN ALLAH ALS ENIGE GOD, NIEMAND ANDERS DAN HEM."

    Wie wil mij dat afnemen als ik daar voor gekozen heb. Ik roep dit van de daken. Ik schaam me niet. Ik be hier geboren en getogen in het land van de joods-christelijke mensen. Ik draai Koran in de auto als ik onderweg ben naar mijn werk etc. De koran klinkt met de tajweed van Abdel Basset Abdel Sammed! En wel op de A4 richting Rotterdam en Den Haag, Scheveningen, Amsterdam en Utrecht, --> de A2!

    Ik schaam mij niet voor het geloof van mijn meest geliefde profeet mohamed. Ik houd van hem. Niemand neemt die van mij af.

    Ja mijn Ahbaab, jullie mijn broeders en zusters. Ik blijf hier voor altijd tot aan mijn dood in Nederland waar ik voor het geloof van mijn geliefde profeet zal blijven belijden en verkondigen en erover hebben met niet-moslims en moslims.

    De strijd is heftig in de wereld, de strijd tegen de islam. Ik geniet van de strijd, mijn Imaan wordt als maar sterker, ik trap niet in de media stunt van de vijanden van de Islam. ik zoek de media niet op. Andere moslims doen dat wel. Bekenden, als Cheppih etc., die zich continue moeten verdedigen op TV! Het boe dat onlangs in opspraak is gekomen, de weg van de goede moslim, hoofddoekkwesties etc. Laat hen, zij weten niet beter.

    Wallahi, ik geniet, zij zijn jaloers op de Islam die zij niet hebben. Het is een vrije keus om te kiezen voor het geloof van mijn meest geliefde profeet Mohamed.

    Ik praat graag over het geloof, de islam. Ik zal het moie laten zien en zal zeker niet in de verdediging schieten, WANT HET GELOOF IS AL VOLBRACHT DOOR PROFEET MOHAMED. Alsof moslims in deze tijd het geloof opnieuw moeten creeeren: NEE MIJN MEEST GELIEFDE MOSLIMS IN NEDERLAND.

    Ik ben blij en vrolijk dat ik ALLAH (SWT) ZAL TEGEMOET KOMEN IN HET PARADIJS!!
    .

  2. #2
    Dienares van Allah

    Reacties
    314
    26-09-2003

    Salaam Aleikom..

    Allahou Akbar!

    Ze ontkennen het, maar der is inderdaad een hetze gaande Jegens Islaam... Zij maken plannen en Allah Taala maakt plannen, die hun plannen teniet zal doen Insch'Allah. Maar akhie zoals jij al zei moeten we er niet wakker om liggen, niet druk om maken.. Insch'Allah maakt het ons alleen maar standvastiger... Ghair Insch'Allah!

  3. #3
    wees een ware moslim

    Reacties
    2.729
    17-03-2003

    machallah je hebt helemaal gelijk
    " Vrienden zijn Speciaaal

  4. #4
    anti m.nl

    Reacties
    774
    09-04-2004

    Zo..Jij bent er zeker van dat je naar Paradijs gaat..
    Zeg Insha Allah Dat Alle Moslims Op Aarde Naar Djannah Gaan..
    Maar je hebt wel gelijk..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    178
    16-12-2003

    ik ben het helemaal met je eens ik zeg het vol met trots IK BEHOOR TOT DE PROFEET VAN DE ISLAM VAN ALLAH DE LAATSTE PROFEET EN IK GELOOFV IN ALLKAH ALS ENIGE GOD NIEMAD ANDERS DAN HEM.