1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-11-2001

    sniekie gedragsvertoning

    tegenwoordig zijn er talloze meisje die zo scheinheilig doen,
    voor je doen ze lief en rustig maar als ze alleen zijn thuis doen ze de gekste dingen zoals expirimenteren soms uit verveling soms om iets te ondekken.

    maar ja ik vindt het niet erg maar alleen waarom zo snikie voor me ben je zehme rustig en als je thuis zit ,stimuleer je je klitje.

    dit geldt alleen voor de desbetreffende personen en niet voor allen want zoals je zelf weet ,mensen versschillen. gelukkig maar .tzzzz

    hoop sfeervolle en eerlijke reactie`s te ontvangen. don`t forget there can be only one !!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-11-2001

    daar heb j-t al de eerste aangesproke lippjes ik weet genoeg ik dach krijg andere reactie maar krijg vrouwtje over me heen , alhoewel in dit onderwerp alleen over vrouwtjes (gaat snikie vrouwtjes)

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    he hicham, je zou wel willen weten he wat de vrouwtjes in huis doen tussen die vier muren. en trouwens vertel jij eens maar wat jij op je kamertje doet???????

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-11-2001

    nou camilla ik hoef het niet te weten hoor, ik weet best wel zelf wat je met jou geslachtdeel allemaal mee kunt doen maar mij gaat het echter niet daarom maar om de rieeele gebertenisse.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    37
    16-01-2002

    Beste Hicham,

    Ik begrijp 1 ding even niet:

    In mijn topic over de straatroven stel je dat we maar met zijn allen de andere kant op moeten kijken, maar je maakt je wel druk over jouw vermeende schijnheiligheid onder de dames. Wat is de reden dat we ons daar wel over druk moeten maken, maar niet over een hoge criminaliteit?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    22
    05-06-2001

    hicham heeft gelijk en the one doe rustig joh paashaas sex is lang geen criminaliteit. of bij jou wel zeker als je vader je pakt met ********* klaagt ie je aan . hahah mensen toch

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-11-2001

    Hey Hicham,

    In plaats van je af te vragen wat wij allemaal stimuleren, stimuleer je hersenen eens. (indien aanwezig)

    Wa salaam,

    Sana

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2001

    Beste Hicham,

    TEneerste : waarom zijn ze dan schijnheilig??

    Als jij dit zo zegt dan zijn ALLE jongens scheinheilig!! Ik bedoel elk jongen heeft wel een natte droom gehad!!

    Waar wil je heen?? hoe moet iemand zich gedragen? wat is goed gedrag?
    Over SEX staat in de koran dezelfde regel geldig voor een jongen en een meisje.

    Ik citeer je hicham21: "maar ja ik vind het niet erg maar alleen waarom zo snikie voor me ben je zehme rustig en als je thuis zit, stimuleer je je klitje".

    Het zit je kennelijk wel erg dwars!! Anders zou je deze hele topic niet plaatsen!


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    211
    16-01-2002

    Wat ben jij triest. wat kan jou het schelen wat die meiden met hun klitje wel of niet doen.

    Welke man heeft er nog nooit zichzlef af getrokken. Ik denk dat elke man onder douche zichzelf aftrekt. Dus jij ook. wat loop jij nu te zeuren over meiden en hun klitje. Dit soort hypocrite mannen als jou moeten ze gewoon


    Ga maar naar je hollandse vriendin. Loos je kwakkie bij haar en trouw vervolgens met een meid uit marokko.
    Maar val ons niet lastig met je perverse fantasieen.

  10. #10
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    zooo...en hoe weet onze lieve Hicham wat al die sneaky vrouwtjes op hun kamertjes doen....???? heeft ie misschien met een verrekijkertje in het kamertje van z'n buurmeisje lopen kijken....??? wauw, wat een sensatie!!! NOT!

  11. #11
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    hahaha, leila. bij Hicham hoef je niet eens je kleren uit te doen: hij kleedt je gewoon uit met z'n ogen....whaaaa!!!zoek dekking!

  12. #12
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    Hicham21 als je het echt dwars zit vraag het aan je zus, dan weet je ook antwoord op je vraag

    Groetjes
    imaad


    [Dit bericht is aangepast door imaad (aangepast op 28 januari 2002).]

  13. #13
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    Imaad weet je zeker wat je die arme Hicham aanraadt? you know...het draagt wel consequenties met zich mee he!!hmmm...ik zou wel weten hoe laat het was als mijn broer die vraag aan mij zou stellen: tijd om hem op de wachtlijst te zetten voor een psychiatrische inrichting!!! hem recht in z'n gezicht uitlachen en vervolgens een blik vol medelijden werpen...aaahhh....zieligerd toch....

  14. #14
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    ha ha ha ha ha
    Hij wil het graag weten laat hem die consequenties maar dragen.

    Ander moet hij niet zo nieuwsgierig zijn

    Mvg
    imaad

    [Dit bericht is aangepast door imaad (aangepast op 28 januari 2002).]

    [Dit bericht is aangepast door imaad (aangepast op 28 januari 2002).]

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    37
    16-01-2002

    Toufiq,

    Volgens mij begrijp jij de topic niet helemaal en zeker niet wat ik geschreven heb. Misschien nog maar eens lezen, maar dan BEGRIJPEND lezen en niet alleen maar naar de lettertjes kijken?