1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    159
    16-03-2009

    Arrow Voor de naïeve meiden, slachtoffers, en alle andere!!

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=higgakh2IKQ&feature=related[/YOUTUBE]

    Deel je ervaringen van jezelf of van anderen hier..


  2. #2
    arme jongen met geld

    Reacties
    1.923
    12-11-2008

    Alle wijven zijn potentiële loverboys slachtoffers. Ze hebben alleen het geluk dat ze er geen zijn tegengekomen. Valt verder niets aan te doen.

    Hoeveel geld gemeentes er ook instoppen en hoeveel reclame ze ook maken. Wijven blijven dom en naïef.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    159
    16-03-2009

    Citaat Geplaatst door el_cid Bekijk reactie
    Alle wijven zijn potentiële loverboys slachtoffers. Ze hebben alleen het geluk dat ze er geen zijn tegengekomen. Valt verder niets aan te doen.

    Hoeveel geld gemeentes er ook instoppen en hoeveel reclame ze ook maken. Wijven blijven dom en naïef.



    Dus jou nichten, zussen en wie weet je dochter.. OOK!?


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.249
    02-02-2008

    Heftig.. 't Zal je maar gebeuren.

    TRALALALALALA


  5. #5
    arme jongen met geld

    Reacties
    1.923
    12-11-2008

    Citaat Geplaatst door Monalisaa Bekijk reactie


    Dus jou nichten, zussen en wie weet je dochter.. OOK!?
    Mijn nichten hangen niet op straat en ik zal later drie zonen krijgen en geen dochter.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door Monalisaa Bekijk reactie
    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=higgakh2IKQ&feature=related[/YOUTUBE]

    Deel je ervaringen van jezelf of van anderen hier..
    Hier een ervaring van een Colombiaanse meid, loverboy is (Marokkaans)

    ik zal t in stukjes plaatsen, niet alles kan er tegelijk op

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    906
    26-01-2009

    ik heb het filmpje bekeken, echt erg gewoon

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Ik hoop hiermee ander meisje~meiden door met mijn verhaal te vertellen, een beetje hoop te kunnen geven en de moed om als het is zo is dat ze een loverboy kent...of denkt te kennen uit zn buurt te blijven en als ze er al mee te maken heeft..er over te praten zodat iemand je kan helpen want het kan zover zijn dat je zelf niet meer durfd of anders kan. Dat Je weet dat niemand het verdiend om misbruikt te worden lichamelijk en geestelijk met valse hoop. Alleen omdat je een naief naar liefde hunkerend meisje of meid bent. En dat ook al heb je ermee te maken gehad dat er ook na die tijd nieuwe kansen zijn dat er mensen zijn die je begrijp en steunen! het zal altijd zo zijn dat mensen het niet begrijpen en je veroordelen maar ook genoeg van wel en iedereen verdiend een nieuw kans want niemand verdiend het om zo gebruikt te worden. Geef de moed niet op je bent het waard!!

    Ik ben een geadopteerd Colombiaanse meid...Heb geen makkelijk jeugd gehad. IK had heel veel problemen thuis.Mn moeder had een nieuwe vriend en die sloeg me vaak ze verkoos hem boven mij. Had geen goede relatie met me moeder nooit liefde gehad kon nooit goed doen was dik,dom en lelijk en verdiende niemand volgens haar. Terwijl ik misschien wel altijd een wat flinkere meid was maar niet dik en ook niet lelijk.. je kent het wel...Voor mij gevoel werd ik geminacht en was ik niemand waard. Ik stond heel negatief in het leven en zag het niet meer zitten. Had ook zelfmoord neigingen. IK stal...zat aan de softdrugs en had regelmatig sex met jongens.had schijt aan mn lichaam en leven. Deed alles wat god verboden had. Omdat die jongens wel die aandacht en `liefde´ gaven die ik altijd miste deed ik dat. Op me 17 raakte ik zwanger van een jongen...wist niet wat ik ermee moest...bij me moeder hoefde ik niet aan te komen als je het woord je sex maar over tafel gooide werd ze gek.. In die tijd zat ik nog op school maar spijbelde meer dan ik wat deed. Liep toen stage maar ben daar mee gestopt. Ik ben ermee naar me leerares gegaan die ik kon vertrouwen en had het besluit genomen om abortus te plegen. Dat was het beste. Zijn hielp me erbij das was erg fijn de enigste die me begreep. Die ingreep was wel ingrijpende gebeurtenis maar had zo verdrongen want ik kon en mog er niet overpraten. Door een stome fout van me kwam mn moeder erachter en duwde me nog meer de grond in terwijl ik juist begrip nodig had...had er zoveel pijn van maar jha je moet blijven overleven toch.. Maar goed geen fijne periode toen.

    Ik werd bijna 18 eindelijk!! 2 weken voor me verjaardag ging ik met een colombiaans vriendin van me op stap met haar vriend en nog een jongen waarvan de bedoeling was dat ik aan gekoppeld werd maar het was een verschrikkelijk sukkel. Dus al gauw liet ik dat blijken...en al gauw was ie foetsie..dacht bij me eigen kan wel beter krijgen...was mij fessie dus genoot ervan...

    Op een gegeven moment vroeg de vriend van me vriendin om een vuurtje aan me voor de jongen in de hoek. Hij vertelde me dat hij mij wel leuk vondt...ik keek zo..hmmm ik snap er achteraf niks van wat ik in hem zag maar goed...daar stond hij dan een marokaanse jongen krulletje.opgeschoren..grote mooie donkere ogen lippen goed gekleed en een moedervlek in zn nek..hij had het gwn dus ik zo zijn vraag zn naam es. Hij ernaar toe kwam ie terug hij zij...iets maar weet niet hij vraagt je te komen. Dus ik naar hem toe...beetje praten.dansen....hij vroeg me allemaal dingen...hoe heet je, heb je vriend wat doe je straks...ik ging met hem praten buiten even alleen verteld een beetje me levens verhaal en hij toonde heel veel begrip. Ok over de abortie hij begreep maar niet hoe die jongen zo had kunnen handelen. Hij bood aan om bij hem te slapen want had die avond hele erge ruzie gehad met me moeder en wilde eigelijk niet naar huis. ik wees af want zij; ben samen met vriend uit samen thuis. toonde die allemaal begrip voor terug naar binnen. Dassend...flirtend...voordat ik wist stond ik met hem te zoenen en daarna was ik hopeloos verliefd. We wisselde nmr einde van de avond..hij steld me voor aan ze broertje neef vrienden die waren ergens anders geweest. Hun allemaal tegen hem sow...mooie meid...heb je geluk mee...hij zo afblijven is van mij toch.?!.....

    Die avond terug naar huis heeft iedereen aan mogen horen over hem hoe geweldig mooi hij niet was en begripvol. Dat wat ik net nodig had. Ik kwam er achter dat ik zn naam nog nie eens wist...eigelijk maar dacht komt goed hij zou me bellen...
    En jha hij belde..we hadden leuke gesprekken...spraken een paar keer af kreeg zo af toe wat maar niks overdreven..en op een avond..was gingen we uit poelen hij had een roos voor me een gedicht geschreven. En toen kwam de vraag of ik zn vrouwtje wilde zijn en dat hij serieus was en dat ik er zeker geen spijt van kreeg. Ik zij natuurlijk volmondig ja!! Sow verliefd.We hadden voor die avond de eerst x geweldige sex. Dus toen was hij me vriendje en owe jha hij hete M.zij die...

    De eerste 2 weken was er niks aan de hand we zagen elkaar regelmatig. Ik sliep bij hem stieken in zn huis...zn ouders waren gewoon thuis de kamer er langs..zn broer op de zelfde kamer. Maar had ik schijt aan was verliefd. Het voelde zo vertrouwd en goed. Zn broers en vrienden deden ook leuk. Het weekend voor mn verjaardag gingen met zn alle opstap we hadden zo plezier..hij betaald alles voor me ik danste met hem...het kon niet beter. Die avond zouden we bij die vriend van hem slapen hij had een huis met zn vriendin. Leuke meid we konde goed overweg. Eenmaal daar we waren dronken we hadden sex. En ineens zij die schatje...weet je dat je met sex ook geld kunt verdienen... ik sow uhmm jha zker weet ik dat ben jij gek ofzow wrm. Hij sow nou die meisje hier zij werkt. Ik luisterde. Hij zo ze doet dit al een tijdje verdiend er aardig mee...ze delen samen alles en daardoor hebben ze een eigen leven samen en dit huis een toekomst. Ik weet niet wrm maar voordat ik wist vroeg ie me of ik sex wilde hebben met vrienden van hem die avond. En zn broertje. Hij zo zou je dat willen...kunnen we samen leven opbouwen jij wilt met mij sijn toch..het hoeft maar even ik spaar en voordat je het weet hebben we huis alles. Hij zij dingen die ik wilde horen...met hem...dus voordat ik wist eigelijk had ik die avond sex met 3 vrienden van hem zn broertje wilde niet nog niet.... Daarna vertelde hij hoe trots hij op me was en dat als ze klante waren ik 150 euro had verdiend. Hij zij praat er me L.over je moet niks okeej. IK liet alles toe ging erover denken serieus....maar jha...

    De dag van me verjaardag vierde ik uitbundig...had feest veel vrienden kwam was zo blij eidelijk 18.....maar de avond erna had ik knallende ruzie met de vriend van me moeder. Helemaal uit de hand gelopen situatie....hij had me moeder geslagen hoe erg ik dr ok haten ik kwam voor de op en voordat ik wist wilde ik hem neersteken en had hij politie gebeld en werd ik opgeladen voor de zoveelste keer. En mn moeder zij noges dat het mijn eigen schuld was. In die cel heb ik na zitten denken...over wat hij zij...dacht ik ga het gwn doen...want anders is of binnenkort iemand dood of ik dood. Zo dacht ik...en hij zou wel voor me zorgen. Na een nacht cel en dag later belde ik hem. Vertelde me verhaal hij zij als je wilt kom ik je halen pake je je spullen en kun je bij me vriend wonen. Ik wist het even niet zij hem dat hij zo; wat wil je nou..blalbla hij praten helemaal op me in en ik zei kom me maar halen. Ik tas gepakt wat kleren al me verjaardags geld met dikke ruzie de deur uit schreeuwend val maar dood ik ga een eigen leven beginnen een goed leven met me schatje!!

    Thuis bij die vriend was t even heel gezellig...lekker drinken blowen en ineens schatje heb je wat moois we gaan op stap vanvond in a'dam. Ik blij tuurlijk en hup met de hele bups naar damsco. Zn broertje en zn vriendin..ikke en hij..die vriend L.en de jongen die reed. Eenmaal bijna in damco schatje ik moet je wat vertellen. Eigelijk gaan we niet op stap. Hun gaan werken wil je ook proberen of ga je met ons mee. Hij zo je weet wat ik gezegd heb. Voordat ik het wist was ik mee met hun van me verjaardagsgeld huurde ik een kamer langs ze zodat ze me konden helpen. Vanaf die avond begon het. Dat ik ging werken als ****.

  9. #9
    Anion

    Reacties
    1.680
    15-08-2008

    wat een spelfouten

    Wouldn't it be great if there was some sort of exchange system where we could kill Paris Hilton and bring back Heath Ledger?


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Zo goed gelovig bleef ik het doen voor onze toekomst....ik vondt het zelf nog leuk...hij was zo blij met me...verdiend steeds ietsje meer en de aandacht deed me ego goed...maakte vrienden...ook met de drugs..maar dat wist hij niet. hij Hield me in de gaten om op me te passen zei die.De eerste weken was er niks aan de hand hield me geld deed me ding hij was zo lief. We woonde bij zn vriend. Maar toen we wat geld hadden gingen we even 2 weken samen wonen in hotel in adam 150 per nacht. Ineens zij die dat ik naar ander hotel moest wat goedkoper en dat hij terug moest naar huis dingen regelen dat er familie problemen waren. Maar dat als ik dit maar even deed ik zo ook weer kon stoppen en we toekomst hadden. Ik deed wat ie zij...ik ging weg ik leefde in hotelletje...had een bed een wasbak en kast that it. Ik werkte s'vonds tot snachts en sliep overdag zo ging het. Hij kwam eens per week geld halen om te sparen. Dan bleef wel eens een dagje gingen we leuke dingen doen. Op een dag liepen we langs en tatoeshop hij sow; zou je sexy staan een tatoe met mij naam. En hup uurtje laters stond er op me rechter bovenarm een marokaanse ster met mo... Ik was trots hij nog meer achteraf een stempel voor bewijst dat ik zn **** was. Want vanaf dat moment vroeg iedereen vooral marokanen ewa dies chill je moet wel van die gast houden als je dat doet. We hadden net ietss langer als 3mnd. Kort daarna veranderde dingen. Ik had inmiddels 2 vriendin gemaakt die werkt al 5 jaar daaro. Beid ok marokaanse vriendje ex-pooiers. Kon goed met ze over weg. Deelde de nachten met ze. Het is stom misschien maar ik voelde me goed had alles wat ik wilde vondt het nog leuk ook..zo gek...maar goed ik werd door ander gewaarschuwd voor hem dat hij niet te vertrouwen was dat hij me gebruikte. Ik geloofde ze natuurlijk niet want ik was zn vrouwtje. De weken erna vernaderde er toch veel. Hij werd boos als ik weinig verdiend vroeg of ik geld achter hield...zij dat ik harder me best moest doen want ik kon dat. Die L.verdien in 4 uurtje 800 euro en ik stond de hele nacht. Ik ging meer me best doen voor onze toekomst. Kocht mooiere kleren...danste me rot op hogen hakken tot dat pijn deed en dan nog ik moest doorgaan. Als veel geld had was blij en als weinig had was sagerijnig als de pest haalde geld en was zo weg. Hij hield me elke minuut in de gaten of ik me aan de tijd hield alles.

    OP gegeven moment als hij dan even langs kwam deed hij raar keek op zich heen ging snel naar binnen en naar buiten. Ik vroeg hem wat is er hij zo ik denk dat politie me in gaten houd. Er zijn namelijk van die loverboys weet je hier...ik weet nog goed dat ik erom moest lachen...Er is me toen nooit bij me opgekomen dat hij dat was van mij gek genoeg. Waarschijnlijk omdat hij zo op me in had gepraat dat ik goed gelovend voor onze toekomst werkte. HIj dwong me niet lichamelijk hij schelde me soms wel uit maar sloeg me niet en sow. Ik wist wat loverboys waren..die deden hele nare dingen en hij niet...dacht ik.

    Dagen streken voorbij woonde inmiddels 5 mnd in die ene hotel...vroeg hem telkens is het nu genoeg kunnen we nu samen sijn...hij zij nog een weekje. Ik vroeg hem toch wel eens waar het geld was en toen zij die...ik heb het gespaard geloof je me niet ofzow wil je het zien kan het voor je halen hoor. Ik geloofde hem elk woord. Op een dag was met carnaval zouden we met zn alle dagje vrij nemen en op stap gaan. Alles was gepland maar ineens mocht ik niet want ik moest geld verdienen!! Die avond had ik knallende ruzie met hem en dreigde hij dat hij so iemand ander kon vinden die wel serieus met hem was. Hij zou me alles terug geven en met rust laten.
    Die avond ging ik kapot...ik was er ziek van..de gedachten alleen al dat ik hem kwijt raakte hij was me alles. Inmiddels had ik met iedereen gebroken geen contact met familie vrienden niks. Ik leefde in die wereld met die vrienden. Hij was me broer.me zus, me vader mn moeder alles...we waren verloofde zouden gaan trouwen. Ik ging kapot...ik huilde uit bij me vriendinnen bij me schoonzusje en laila....begreep er niks van.

    En toen ineens zij me schoonzusje ik moet je iets vertellen meid je zal het niet leuk vinden maar ik mag je zo graag en ik kan je zo niet aan zien dit verdien je niet. Ze zij dat M.niet M.was....maar H.heten!,dat hij me gebruikte... en dat er NOG een ander meisje was die voor hem werkte...toen wist ik t evenniet meer...ik snapte er even niks van en was helemaal in de war ging op dat moment nadenken en ineens werd het me ineens duidelijk hij was een LOVERBOY na 5 mnd..werken..met goede gedachtens erover...helemaal verliefd...kreeg ik dit te horen. Het was als een mes steek. IK had pijn ging de ander vragen want wilde het niet geloven en zij gaven de bevesteging want ik wilde het maar niet geloven. Ik dacht en al die mooie moment..die woorden..die daden... Toen hun het bevestigde zijde ze we hebben je gewaarschuwd je wilde het niet horen en we moesten onze mond houden. De vriendje van hen waren grote jongens in dat circu. De vriend van een van doe chicks vond het zelfs kut voor me en wilde hem laten pakken. Ik wilde bevesteging....ze zijden dat ze zelfs nog LANGS me had gestaan...densnoods!! toen werd ik gek toen dacht nheej zo genaaid word ik niet als het is ga ik haar zoeken en haar vinden...vertel haar alles en gaan samen naar de politie... De jongens waren bevriend met de verhuurdersbaas van de kamers en met een beetje mooi praten had ik dr naam...dr kamer nmr...en ze werkte die avond. Ik pakte me jas ging op me hogen hakken korte rokje zo de straat over helemaal para...naar dat meisje. Haar gordijn was dicht dus bezig..

    Ik wachte haar op...kwatier later...ging de deur open. Er liep een marokaanse jongen weg..keek me aan..hij zo werk je ik zo rot op....liep naar de toe vroeg dr heet je.....zij zo jha. Ik vroeg dr of ik even binnen mocht komen en dat ik met dr wilde praten. Ze liet me binnen en vroeg dr...heb je een vriend die H.heet...zijn zo jha hoezo? Ik zo kom je waarschuwen hijs niet te vertrouwen hij is namelijk een loverboys en ben er zelf net ook pas achter. Zij zo dat kan niet!! Ik zo geloof me maar vertelde haar alles hoe ik hem leerde kennen hoe ik aan het werk kwam...alles...liet haar die tatoe zien..zij verteld haar verhaal...het leek zo op elkaar...ze had ook veel problemen...fout ex-vriend die vast zat...H.had haar alles beloofd wat hij mij beloofde ze werkte 4 mnd voor me vanaf moment dat zij zn vriendin was. We deelde alles met elkaar..zij huilde voelde dr vies...het stomme was ik maakte meer druk om haar dan om mezelf. Maar het was een pot nat hij was echt een loverboy!! Ik we gaan heb ermee cofronteren en kijken wat hij zegt ik hoef me niet meer ga naar de politie ga je mee. En zo pakkte zij dr spullen en liepen we samen naar mn hotel waar die op dat moment lag te slapen even met zn broertje. De hotel baas kon ik wijsmaken dat ik iets was vergeten en of ik even de reserve sleutel mocht. En daar stonden we dan voor die deur ik zo zullen we...ik klopte..schatje doe ff deur open...hij zo wat doe jij hier je moet werken ****!! Zn broertje deed zn deur open...hij schrok..hij sow ewa chiel dat was zn bijnaam hij zag ons...en trok lijkwit weg...dit was natuurlijk niet wat er gebeuren moest...we flipte me tegen hem ik tegen hem zij hij tegen ons Ineens was hij een monster voor even... er was een hele scene...hij duwde me weg rot jij maar op **** zij die!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Hij nam haar mee ik bleef achter...flippend ombegrijpend..tegen ze broertje...hij probeerde me te kalmeren maar flipte net zo goed tegen hem...hij had er altijd van geweten ook aan mee gewerkt...het besef dat hij hetzelfde was van me schoonzusje kwam in me op en maakt het nog erger ik sprinte naar buiten...opzoek naar H.en schreeuwde over straat vieze vuile hoere zoon...jij gaat boeten hiervoor ik ga nu naar de politie...ik liep en liep zn broertje er achter aan..hij prate maar ik wist het zekr dit ging ik doen. Eenmaal bijna bij politiebureau kreeg hij me toch beetje bedeisd. Ik gaf toe dat zn broer niet spoort en dat ik te goed voor hem was. Dat hij ook spijt had van dat hij mee gewerkt had en het beste me me voorhad. En ik geloofde hem er zat ook wel een stukje waarheid in vanuit zijn kant. We hadden een hele goeie band opgebouwd..hij was egt als een broertje van me...nam het vaak voor me op tegen H.en zo...we waren ook intiem stiekem hij had iets. Hij zo geef hem niet aan dat maakt het allemaal erger. Pak je spullen en ik breng je naar huis okeej. Ik stond egt voor de deur...maar met de gedachten dat ik naar huis ging was goed genoeg voor mij en dus ging met hem mee. Ik was me spullen aan het pakken en ineens stond H.achter me. Kwaad flippen kreeg alles van me naar toe gegooid. Hij zij dat zij niks voor hem was...dat ze haar alleen gebruikte voor onze toekomst...en tog van dr af wilde hij deed het desnoods voor ons..hij had spijt hield van me zij die. Ik weet niet wat het was maar toen hij zij dat we samen naar huis zouden gaan en dat ik dit egt nooit meer hoefde te doen ging met hem mee. Hij stond wel te vrijven in ze gezicht ik zo wat is er....ze hebben met net gepakt...die grote jongens en met een klikker op mn kop dat ik hier niet kanger meer welkom was. Ik lachte me rot ik zo net goed is je verdiend loon. Ik ging me spullen pakken nam afscheid..van me vrienden met de gedachten dat ik nooit meer terug zou komen...en we gingen. Die vriendje van me chiks hadeen heb gepakt met alle pooiers van die wallen want die waren er niet blij mee iedereen had respect voor mij dat gaf me voldoening...en dacht vanaf toen nu is het voorbij.

    Ik woonde en weekje bij me schoonzus..bleef bij hem want wilde ondanks alles nog steeds met hem zijn hij zou veranderen zij die...ik wilde het geloven en een week ging het goed. Maar toen knapt hij weer..zij dat we meer geld nodig hadden we niet hier konden blijven. Ik toen ik wil wel terug gaan maar hou zelf het geld. Hij zo zou je dat egt willen voor ons...En daar ging ik weer een week later stond ik op de zelfde plek draaide uurtjes...hij kwam er niet meer want ze maakte hem kapot als hij dr kwam. Zij niks tegen de andere zij dat ik voormezelf deed. De eerst dagen ging het weer net als het begin. Mocht me geld houden maar al snel moest ik het weer net zo hard afgeven. Op geven moment was ik het zat en zij dat hij op kon flikeren. Ik bleef daar..ging niet meer naar m hij kwam niet want dat kon niet...we hadden wel contact..hij belde mee keer op keer als je ook maar durft te denken dat je voorjezelf bent...jij bent mij ****..ik heb zo gemaakt en je zult zo blijven want ander vermoord ik je. Ik trok me er niet veel meer van aan leefde me eigen leven. Die paar weekje snoof slikte..feeste zuipte en had sex met jongen voor niks gwn omdat ik er zin had om hem te paaien. Van de een op de ander dag kon ik me niet berijken.

    Die dag had ik al een slecht voorgevoel...ik had gebruikt..ha 50 euro verdiend....was bestolen en voelde me kut want miste hem en wist er was iets...ineens belde ze broertje...je moet naar huis komen H.zit vast. Ik huilde ik huilde gwn??!! Ik pakte me spullen hij kwam me halen. En zo ging het nog hele tijd door.

    Het kwam erop neer later dat H.al die tijd al vanaf kort daarna ik met hem mee was gegaan in de gaten werd gehouden door de politie. Mn moeder had aangifte gedaan en me als vermist op geven en zowel me vrienden mede daardoor was het gekomen. En door dat meisje...zij had wel aangifte gedaan. Inplaats van blij was ik kwaad hoe kon ze dat doen...allemaal heel vaag. Ze broetje zorge voor me...hield me op de hoogte..Ik moest regelmatig op gesprek...maar zat ondergedoken..zodat het H.minder verdacht maakte. We spraken af met elkaar hoe we de verhalen vertelde zodat het op elkaar afstemde. Ik legde verklaringen af dat hij mij nooi dwong het voor onze toekomst deed en dat niet waar was van die meisje. Maar toen kreeg ik haar verklaringen te lezen en brak ik ik vertelde alles maar zij ze ook dat ik erin geloofde dat hij egt wilde stoppen. De politie vertelde me dat hij altijd zo als is gwt dat voor mij hij ook al meisje had laten werken en probeerde aan het werk te zetten maar dat er nooit genoeg bewijst was voor om hem te berechten. Omdat hij de families van die meisje dreigde te vermoorden..en hun. Zo kwam er vanaf... zo begon op nieuw...en telkens dezelfde manier..maar net iets anders.. De tijd streek voorbij ik leefde ergens ondergedoken hij zat vast ik had nog steeds contact met hem ondanks alles ook dat ik alles bekend had en dat voor hem de das om deed. Hij werd veroordeeld voor 3 jaar...onvoorwaardelijk. 3 jaar dag dat ik gek werd want nog steeds beschouwde ik hem als me vriend. Hij zij wel altijd dat als ik niet had bekend dit niet had gehoeven dat hij mij schuld was maar dat hij het me vergeven had want hij had ook fouten gemaakt...JHA dat zij die gek. Ik had al die tijd contact met hem. Via zn broertje bezoekje telefoon en brieven hij beloofde me goud en ik bleef erin geloven. Maar mij leven ging verder. Ik was erachter dat ik zwanger van hem was en wilde weg lopen wilde het houden en nie weer abortus. Hij zat tussen vier muren en kon tog niks hij flipte erom. Maar kort erna verloor ik het achteraf gelukkig maar.k was inmiddels opgespoord undercover door de politie. Ze hadden me gevonden via die ene colombiaanse vriendin waar ik toen voor een keer weer had afgesproken. Na die afspraak paar dagen later kwamen ze oppakken bij me plek...maar niet op me op te sluiten maar te helpen. Ik werd gebracht naar een vrouwen opvang om aar een nieuw leven te beginnen. Met de waarschuwing dat ik uit zn buurt moest blijven omdat hij zou blijven proberen. Ik kreeg eidelijk eigen plekje beetje...een ander leven. Soms miste ik de wallen zelfs...het was een goeie tijd op een slechte plek en manier geweest maar toch een moment van me leven. Ik praten met pscygologen en zo. Ging steeds een beetje vooruit. Ging veel met ander jongens om had stiekem vriendje maar H.was er ok nog steeds...Ik ging wel eens terug om de meide op te zoeken want ook daar had ik nog contact mee. Het ging allemaal zoals het moest. Ik kreeg een eigen kamertje...het ging goed opzich eigen plekje...maar zat nog wel aan de drug en had weer ander vrienden en ook beetje fouten...veel bezig met jongens..dat was me leven erna. Hij mog op verlof..en dan kwam bij me...en keer een week en het voelde weer net als vanouds...maar ook zo begon het weer. We moesten geld hebben voor ons. Hij had en kon niks dus mocht ik het doen. Ik kon niet teug naar de wallen dus ging ik werken als tippelaaster. Maar voor even want al snel ging het neit zoals het hoorde...en besefte maar al te goed dat hij nooit anders zou zijn...en ging eigelijk goed met me en wilde dat niet verspillen...dus op geven moment weigerde ik te werken kregen we ruzie...ging naar ander wijven...en was ik me meer dan zat. We kregen slaande ruzie..ik liet me niet meer vernederden vocht terug gooide een hete strijkijzer naar zn kop en weg was ie. Die dag had hij me voor het eerst geslapen en dat was ook de laaste keer. Vanaf dat moment was het egt over. Ik probeerde me leven op te pakken. Maar ik heb egt moeilijk dagen gehad. Ik miste hem verschrikkelijk...wilde hem terug...ik wist dat hij niet goed spoorde maar wilde geloven dat hij ook egt wel iets had gemeend moest gwn. Heb het nog even geprobeerd maar is ok zo weer over gegaan. Ik had nieuwe vrienden ander jongens een eigen leven....en hem zag ik nooit hoorde allee genoeg en weinig goeds. Van de een op de ander dag stond ik op staart door hem eigelijk..en was terug bij af had niks. Toen kwam ik erachter dat ik weer zwanger was alleen was toen al 4 halve mnd. Het was niet van H.want had met hem al tijde geen sex. Het was va een turkse jongen waar die tijd mee omging toen hij vast zat. Ook zo eentje die veel beloofde op een adere manier dan maar een grote leugen was.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Vanaf moment dat ik wist dat ik zwanger was ben ik na gaan denken..ik wilde ik moest en ik zou. Ik nam veranwoording en heb toen een hele lange weg gegaan...ik wilde het beste voor me kindje...een leven met veel liefde vooral..en hopend met veel geluk...en dat kon ik zelf bepalen door te veranderen en er voor te werken en dat deed ik. Door me nu in middels 2 jarig zoontje is me leven veranderd. Hij heeft me gered van al het kwade. Ik ben gestopt met drugs met jongens alles. Ik heb daarna nog veel moeten doorstaan maar tot de dag van vandaag...heb ik er geen spijt van. Ik ben nu moeder van een pracht zoontje en dankzij heel veel hulp en geloof van mensen die om me geven van me houden in me geloven en me respecten ben ik er gekomen. Mij kleintje heeft veel samen gebracht en mij de kracht gegeven om door te gaan nu heb een doel voor ogen. Ik heb nu een eigen huis...me kleintje is gelukkig...en heb een lieve vriend ook een marokaan maar deze is egt zeldzaam. Hij zorg voor me houdt van me bemind me maar dan ook egt. Alles kan altijd nog beter...tuurlijk ik werk er aan...maar 5 jaar geleden stond ik nog achter een raam geld te verdienen en nie ben ik hier. En daar ben ik trots op!! Dit is mn verhaal aan jullie allen om te laten sien hoe het is..hoe je kan sijn en kan worden. Als je maar injezelf geloofd..ik had misschien me zoontje dat het beter maakte maar ok al laat je hulp toe want die is er genoeg...laat je helpen je bent het waard...iedereen verdien liefde en respect..iedereen verdiend een goed leven!!

  13. #13
    Anion

    Reacties
    1.680
    15-08-2008

    heeft je pc ook autospell?

    Wouldn't it be great if there was some sort of exchange system where we could kill Paris Hilton and bring back Heath Ledger?


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door _______________ Bekijk reactie
    wat een spelfouten
    Ja, heb het niet zelf getypt he

    alles is overgenomen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    74
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door _______________ Bekijk reactie
    heeft je pc ook autospell?
    Wat maakt t nou uit, als je t maar begrijpt tog