1. #1
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Arrow marokkanen zijn probleemjongeren.ze moeten worden teruggestuurd naar eigen land!!!

    heey mensen,
    maak ik nu kans in de politiek????

    want zo gaat dat wel ., je zegt iets over een bepaalde bevolkingsgroep ,van dat ze problemen veroorzaken of dat ze terug moeten worden gestuurd naar hun eigen land of gewoon iets over het geloof en je wordt dan door ieder politieke partij gevraagd.dat is toch waar.?

    vb: de somalische vrouw (Ali)zegt wat over de islam en ze wordt ze gelijk door de politieke partijen gevraagd.

    maak ik nu kans of niet??

  2. #2
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door kelly
    Ja, je maakt een grote kans... en ehh als je gekozen wordt en je komt daadwerkelijk in het kabinet..... doe dan als de rest, maak er een zooitje van en je krijgt voor je korte werk..... een wachtgeldregeling!!!!! Zit je gelijk binnen.... wie zegt dat politiek niet goed betaald
    okee dan.dat zal ik zeker doen.
    dan mogen jullie weer over een half jaartje naar de stembussen.

  3. #3
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door hotsand
    sorry, als je iets wil bereiken. als je iets over hebt voor een ander. als je veel over hebt voor anderen. als je denkt dat door jou anderen het beter gaan hebben. dan mag je van mij in de politiek. want dingen roepen of problemen herkennen dat kunnen we allemaal, of niet?? gr m.
    dat weet ik wel ,maar ik wilde alleen zeggen hoe makkelijk je de politiek in kan gaan als je zo'n uitspraak doet.
    that's all

  4. #4
    C'est moi!

    Reacties
    158
    05-01-2002

    Als Marokkanen terug worden gestuurd, I don't mind, Marokko is the place to be, lekker bij je famile, zon, zee strand hahaha
    “ Vrees Allah waar je ook bent en laat een goede daad volgen op een slechte daad om deze op te heffen en gedraag je goed ten opzichte van de mensen”.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    376
    04-07-2002

    Re: marokkanen zijn probleemjongeren.ze moeten worden teruggestuurd naar eigen land!!!

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    heey mensen,
    maak ik nu kans in de politiek????

    want zo gaat dat wel ., je zegt iets over een bepaalde bevolkingsgroep ,van dat ze problemen veroorzaken of dat ze terug moeten worden gestuurd naar hun eigen land of gewoon iets over het geloof en je wordt dan door ieder politieke partij gevraagd.dat is toch waar.?

    vb: de somalische vrouw (Ali)zegt wat over de islam en ze wordt ze gelijk door de politieke partijen gevraagd.

    maak ik nu kans of niet??
    Ja, zo begon hitler ook zijn politieke loopbaan.

  6. #6
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Yep allemaal terug naar hun eigen land, van waar komen ze? Allemaal terug naar Amsterdam West?

    MrEsco
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    51
    02-11-2002

    waar slaat dat op terug naar Marokko....
    wij zijn toch ook nederlanders of niet soms
    we spreken toch nederlands....
    we hebben toch nederlands paspoort...
    we zijn hier geboren toch of leven hier al onze hele leven...
    ze zeggen toch dat ze ons gelijk behandelen, en dat dit een demcratisch land is.........niet dus, anders hadden ze dit rasistische idee nooit opgenoemd!!!
    en als we nederlands zijn waarom krijgen we dan andere rechten dan andere.......
    waar ik zo moe van word dat ze ons marokkanen gebruiken(MOSLIMS) gebruiken om aan de macht te komen, maar 1 ding heb ik wel geleerd dat is hoe het volk over ons denkt!!!


    "Ik houd van rechtschapen mensen, ookal al ben ik niet zoals zij, moge ik het voordeel ontlenen aan de Sjafaa'ah.

    Ik houd niet van hen die handelen in zonden, ookal zouden wij beiden betrokken zijn bij dezelfde handel." (gedicht van Imam Asj-Sjaafi'ie)


  8. #8
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Re: marokkanen zijn probleemjongeren.ze moeten worden teruggestuurd naar eigen land!!!

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    heey mensen,
    maak ik nu kans in de politiek????

    want zo gaat dat wel ., je zegt iets over een bepaalde bevolkingsgroep ,van dat ze problemen veroorzaken of dat ze terug moeten worden gestuurd naar hun eigen land of gewoon iets over het geloof en je wordt dan door ieder politieke partij gevraagd.dat is toch waar.?

    vb: de somalische vrouw (Ali)zegt wat over de islam en ze wordt ze gelijk door de politieke partijen gevraagd.

    maak ik nu kans of niet??

    Jij gaat het helemaal maken take that from me
    ........

  9. #9
    Hind

    Reacties
    343
    30-11-2002

    als ik het woordje allochtoon hoor voel ik me niet eens aangesproken

  10. #10
    Hind

    Reacties
    343
    30-11-2002

    als ik allochtoon hoor voel ik me niet eens aangesproken al ben ik een marokaan.Alles wat ik heb heeft een nederlander ook
    ik ben hier geboren
    ik ben hier opgegroeid
    ik zit hier op school en werk
    ik heb een nederladse paspoort en nationaliteit is nederlandse
    dus........................................

  11. #11
    Hind

    Reacties
    343
    30-11-2002

    wij marokanen zijn hier ten eerste voor school en onze diploma
    we moeten niet denken aa rwina velkoezzina nee want dan heb je het fout