1. #1
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Grote stroomstoring in Amsterdam

    In Amsterdam is de stroom uitgevallen in een groot deel van de stad. Tachtig procent van de huizen zou zonder electriciteit zitten. Op straat zijn veel politieagenten op de been om de zaak in goede banen te leiden.

    De storing is volgens de politie veroorzaakt door een ontploffing in een transformatiehuisje in Amsterdam-Noord. Ooggetuigen in de buurt hiervan hebben knallen gehoord. Medewerkers van energiebedrijf NUON zouden bezig zijn om de schade te herstellen.

    De stroomstoring betreft een groot deel van Amsterdam-Noord, centrum, Oost en de Watergraafsmeer. In de stroomloze delen van de stad rijden geen treinen. Ook in omliggende gemeenten als Zaandam en Oostzaan zou de stroom zijn uitgevallen.

    Door de stroomstoring is een deel van de treinen uitgevallen.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Woon lekker in Rotterdam..

  3. #3
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    ik in den haag

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh than who cares?



























    grapje..

  5. #5
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    I




























    don't

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    ME NEITHER
























  7. #7
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Probleem was gelijk opgelost, ik wou net gaan plunderen ging de electriciteit weer aan.
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  8. #8
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Woon je in Amsterdam, kun je eens een keer wat meemaken, heb je er niks van gemerkt! Ik moest het vanochtend in de krant lezen.

  9. #9
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Plaagstootje van ElQaida.
    Ik heb nooit slaap.


  10. #10
    Playa was chill!!

    Reacties
    427
    04-11-2002

    Zal me niks verbazen als we horen dan Bin Laden erachter zit of een van zijn MArokkaanse Gerekruteerde Aanhanger uit Eindoven

  11. #11
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    neeeeeeeeeeeeeeeee het was helemaal niet gelijk opgelost, we zaten zeker een uur zonder elecktriciteit, ik kon geen eens eten maken of thee ofzo. En rond half 1 was er weer ff geen elecktriciteit, maar dat was meteen weer gefixt.
    inspiratieloos

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    13-02-2002

    he junkie ik vind jou avatar zooooo leuk!!! ff serieus elke keer als dat wandelend plantje zie moet ik lachen

  13. #13
    mijn lid

    Reacties
    333
    05-03-2002

    Re: Grote stroomstoring in Amsterdam

    Origineel gepost door beppie_truus
    In Amsterdam is de stroom uitgevallen in een groot deel van de stad. Tachtig procent van de huizen zou zonder electriciteit zitten. Op straat zijn veel politieagenten op de been om de zaak in goede banen te leiden.

    De storing is volgens de politie veroorzaakt door een ontploffing in een transformatiehuisje in Amsterdam-Noord. Ooggetuigen in de buurt hiervan hebben knallen gehoord. Medewerkers van energiebedrijf NUON zouden bezig zijn om de schade te herstellen.

    De stroomstoring betreft een groot deel van Amsterdam-Noord, centrum, Oost en de Watergraafsmeer. In de stroomloze delen van de stad rijden geen treinen. Ook in omliggende gemeenten als Zaandam en Oostzaan zou de stroom zijn uitgevallen.

    Door de stroomstoring is een deel van de treinen uitgevallen.
    heyy beppietje..............dit lijkt wel op een persbericht
    soufie

  14. #14
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Re: Re: Grote stroomstoring in Amsterdam

    Origineel gepost door pannenkoek
    heyy beppietje..............dit lijkt wel op een persbericht
    was het ook

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou