1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    Vraag is te lang... klik op topic

    Welke vraag en/of opmerkingen heb je vandaag gekregen van de niet Islamitische mensen over de Ramadan????

    1 iemand vroeg aan mij de mensen die ziek zijn moeten die meedoen...

    Ik zeg nee, maar dan moet je het wel inhalen na de Ramadan...

    Toen zei een ander iemand en als je nou suiker ziekte hebt... die moeten aldoor eten en medicijnen innemen...

    Ik zei nee die hoeven niet te vasten...

    Toen zei ze ... ooh dan kan je beter suiker ziekte hebben hoef je ook niet mee te doen met de Ramadan...

    Maar ze schrok wel van haar opmerking wat ze gezegd heeft en werk helemaal rood...


    Welke opmerkingen heb je vandaag gehad??

  2. #2
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    mag je wel water drinken??????

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    06-10-2002

    iemand vroeg aan mij mag je nagellak zetten in de ramadan.........ik zei nee want als je dan loedoe gaat doen dan worden je nagels niet schoon en geld de loedoe dus niet....
    Een Moslim Gelooft In Allah,Zoals Een Blinde In De Zon Gelooft...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Iemand vroeg me vanmiddag of je echt niets mocht drinken, ook niet een glaasje melk...

  5. #5
    don't mess with the best

    Reacties
    983
    25-10-2001

    TEGEN MIJ ZEIDEN ZE OOO MAG JE OOK NIET MET MANNEN PRATEN..

    DE ANDER ZEI HEE RACHIDA ZIN IN TOSTI ....
    O SHIT JE HEBT RAMADAN ... O HELEMAAL VERGETEN.....

    MOET ER IEMAND IETS VAN DE SNACKBAR ....

    ECHT DOODGAAN!!
    DIE VRAGEN STELLEN ZE NOOIT!!!!! PAS WANNEER IK RAMADAN HEB!
    = Onthoud: Alle nakomelingen van Adam zijn foutenmakers en de beste foutenmakers zijn zij die berouw tonen...=

  6. #6
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    iemand vroeg aan mij... Als je ongesteld ben dan mag je toch wel eten?
    Ik zeg : ja
    toen zij diegene: Oh nou dan zeg je toch dat je de hele maand ongesteld bent!!!

  7. #7
    don't mess with the best

    Reacties
    983
    25-10-2001

    AHHAHAHHA NADIA.....

    TEGEN WIE MOET JE DAN ZEGGEN DAT JE DE HELE MAAND ONGESTELD BENT ECHT EEN BLONDJE
    = Onthoud: Alle nakomelingen van Adam zijn foutenmakers en de beste foutenmakers zijn zij die berouw tonen...=

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    981
    15-04-2002

    een leraar zei: het lijkt me toch wel erg moeilijk.. vooral dat je geen water mag drinken vind ik erg raar hoor, dat is toch hartstikke moeilijk...
    het enige wat ik dacht is... god please get me out of here!!!!!

  9. #9
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel geplaatst door rachidasA
    HHAHAHHA NADIA.....

    TEGEN WIE MOET JE DAN ZEGGEN DAT JE DE HELE MAAND ONGESTELD BENT ECHT EEN BLONDJE
    Ja tegen mijn ouderz ofzo.. Maar hun snappen niet dat je het voor jezelf doet..

    Ohja en vorig jaar toen ik ook ramadan deed en ik helaas ziek werd en dus stopte. Zei een meisje tegen mij.. Ja maar ij bent toch geen moslim want jij hebt geen ramadan gedaan..

    Sommige mensen denken alleen dat de Islam uit ramadan bestaat...

    Nadia

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    555
    11-09-2002

    ooh wat erg dat je een maand lang niks mag eten.....
    Vrees allah en weet dat allah ( swt) alles ziet wat jij doet

  11. #11
    Most Shy Member

    Reacties
    533
    11-09-2002

    Heb je nu geen honger???
    * Liefde zal komen en gaan...alles zal ooit ophouden met bestaan...behalve mijn gevoelens voor jou...een ding is zeker...in mijn hart blijf ik je altijd trouw...hoe het leven ook zal lopen...ook al zal ik op niks meer hopen...je naam staat gegraveerd in mijn hart...ook al is dit nu het einde...het is altijd al zo geweest, al vanaf de eerste start...volg je hart en leef je leven...maar vergeet nooit hoeveel ik van je heb gehouden en om je heb gegeven! *

    * Er is een tijd van komen en gaan...*

  12. #12
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    origineel geplaatst door lelahamka
    ooh wat erg dat je een maand lang niks mag eten.....

    haha maand lang.. tuurlijk

  13. #13
    Sistersaccount

    Reacties
    3.275
    08-10-2002

    mag je helemaal niets eten? nee
    ook niet drinken? nee ook niet
    dan neem je toch een kaugom!!
    When you compare yourself with others in matters of wealth, position, and health, you should look at people less favored than yourself. When you compare yourself with others in matters of religion, knowledge and virtue, look at people who are better than yourself. - Ibn Hazm

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    195
    25-12-2001

    Ahlan,

    Nou ik had vandaag een duscussie met mijn zogenaamde moslima zuster ( een turkse meisje ). We hadden het over Make up tijdens het ramadan. Zij had zich helemaal opgemaakt behalve haar lippen tijdens het vasten, ze zij tegen mij ja bij ons zit het heel anders bij ons mag het wel je mag je opmaken, behalve geen lippenstift.

    Ik zij luister meid onthoud dit heel goed, ten eerste make up is helemaal verboden en ten tweed weet je wel dat ISLAM 1 is.

    Maar echt zulke mensen zijn gewoon dom, dan zeggen ze nog Macha allah wij zijn moslim.

    xxxjes Ouarda

  15. #15
    ...

    Reacties
    3.258
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    mag je niks drinken?? ik zeg zo nee. Maar water mag toch wel,anders droog je uit
    wejooo 3la domme hollandian