1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    vraagje aan de meiden

    hallo allemaal
    zijn er meisjes hier die uitgaan
    en al het huis uit zijn
    ik bedoel hier alleen meiden die zonder problemen of trouwen het huis uit gaan.
    groetjes

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9
    22-11-2001

    HALLO SIEDAT HOE GAT HET MET JE NOU IK BEN NOG NOOIT UITGEWEEST EN IK MAG OOK NIET UITGAAN VAN MIJN OUDERS OOK AL MOCHT HET DAN ZOU IK TOCH NIET GAAN WAT GAAN DE MAROKKANEN DAN WEL NIET OVER JE DENKEN ZE OORDELEN TE SNEL METEEN ALS JE UITGAAT DAN BEN JE OPEENS EEN ELKHBA HE EN IK WOON NOG GELUKKIG MET MIJN OUDERS HE MAAR WAT VIND JIJ ERVAN DAT MEISJES UITGAAN ????????

  3. #3
    ^^***Zitoena***^^

    Reacties
    554
    06-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam Alaikoem meiden,


    uitgaan... wat is dat..
    uitgaan is niet alleen naar de disco, wat de meeste marokkaanen denken...
    uitgaan is.. . winkelen... bios... uit eten... en het hoeft niet tot en met 1/2/3 uur (nacht) maar het kan ook tot 10 uur..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    ik ben veel uit geweest dan wel met mijn broer die 4 jaar ouder is dan mij, zelf alleen ga ik niet maar na een tijd heb je het ook al gezien, wat ik nu vind van uitgaan is niet positief wat die w*** allemaal doen maar ja wie ben om dat te zeggen.
    groetjes

  5. #5
    Moderator

    Reacties
    24
    11-12-2001

    heeeeee whahahaha uitgaan op me oog
    ik ga wel winkelen en bio maar in de ochtend of middag in de avond zit ik lekker thuis uitgaan van disco enzo dat mag ik niet en wil ik ook niet
    mensen gaan raar over het meisje denken en ze krijgt slechte naam en hamdoelah ben ik ook blij dat ik niet uit mag want je ouders beschermen je alleen toch


    heeee groetjes en kuzzzzz

  6. #6
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Semya,

    heb je broers?? Zo ja, zitten die 's avonds ook netjes thuis net als jij?

    Gr. Roy

    [Dit bericht is aangepast door Roy (aangepast op 11 januari 2002).]

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    18
    26-12-2001

    KLASSE ZORRO
    dat zijn de juiste woorden
    you have showed them the MASK

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12
    21-10-2001

    wat ik me afvraag is waarom men zo fel doet tegen meisjes die uitgaan...als je weet hoe je je gedraagt dan is er toch niks aan de hand.En dat er meisjes zijn die het niet doen omdat ze bang zijn wat andere mensen over hen zal denken dat vind ik al helemaal erg ik bedoel als je ouders het verbieden ok dat is dan een goede reden maar de buren nee ik zou tenminste m'n leven niet aan hen aanpassen.
    Ik vind het jammer dat marokaanse meisjes die uitgaan worden gezien als iemand die van het rechte pad af is...ik vind dat het allemaal met houding te maken heeft en je gedrag neem je overal mee, of je nou om 19:00 uur ergens aan het feesten ben of na middennacht het maakt in principe helemaal niks uit....het is ook treurig dat die gasten die wel uitgaan het hardst roepen dat meisjes niet uit mogen ik zie niet in waarom jongens
    uitzonderingen zijn....nou dit is mijn mening hierover.

    Groetjes

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-11-2001

    Hey siedat,

    uitgaan kan inderdaad vanalles zijn. Disco's, café's en al die andere rotzooi: hoef ik en wil ik niet naar toe. Inderdaad niet om wat de Marokkanen of de buren zouden zeggen (die praten sowieso, is het niet over uitgaan dan zal het wel over iets anders zijn), maar omdat het geen gedrag is voor een moslima en Moslim.

    Maar mijn vraag is waarom wordt het van de jongens wel geaccepteerd en niet als een grote schande gezien als hij een nachtje niet thuiskomt? Waarom worden WIJ enkel zo in het oog gehouden? Deels omdat we het zwakkere geslacht zijn en meer bescherming nodig hebben, MAAR vooral omdat de mensen zouden gaan roddelen.
    Ik hoop dat de volgende generatie op een gelijke manier zal behandeld worden, zo zouden er ook minder 'lost cases' zijn in de toekomst.

    P.S: ik ga wel winkelen, op stap, eten, heel af en toe filmpje maar alles in beperkte mate.

    groetjes,
    Sana

  10. #10
    Getrouwde Tangawia

    Reacties
    510
    19-12-2001

    SALAAMOE ALAIKOEM

    Zorro waalah ,echt je hebt gelijk.Nou ik ga ook niet uit omdat dat niet mag van mn ouders EN omdat ik een MOSLIM ben.Ik ben nooit alleen naar de stad gegaan en zo ....
    en daar ben ik blij mee,laat staan met jongens uitgaan!!!Nou...dit is mijn mening!!!!

    sissi

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    dus de meiden hier gaan niet uit of zijn nooit uitgegaan.
    groetjes

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    12
    21-10-2001

    Ik ga ook gewoon uit hoor vind er niks mis mee...heb m'n mening al in m'n vorige bericht gegeven...

    groetjes

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.079
    11-01-2002

    hoooii,

    ja ik ga ook uit met mijn man..vaak gaan we uit eten naar de bios.. of naar de discotheek niet zo vaak maar gaan wel af en toe maar ff ik vind winkelen niet uitgaan hoor??winkelen is heel wat anders dan uitgaan...anyway..maar toen ik nog thuis woonden mocht ik niet uitgaan van mijn ouders..ik mocht wel naar de bios..maar verder niet..

    groetjes

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    oke nu komt mijn echte vraag.
    disco mag niet
    waarom : er wordt alcohol geschonken,
    is mij verteld
    maar sorry hoor de bios of ergens wat drinken word ook vaak alcohol geschoken
    wat ik eigenlijk wil zeggen is uitgaan is heel breed of je nou om 18:00 of 05:00 thuis komt het ligt totaal aan je gedrag.
    Groetjes

    [Dit bericht is aangepast door siedat (aangepast op 13 januari 2002).]

  15. #15
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    helemaal waar meid
    anyway ik ga wel eens uit
    of je nou naar bio gaat of naar een disc voor mij is het zo een beetje allebij gelijk
    alleen in een bio zit je te kijken en in een disc zit je te dansen
    maar hoe leila al zei zei gaat naar disco couzina
    elke vrouw gaat er nu of later er in, of niet

    gr