1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Medina, bedankt voor de antwoorden op mijn vragen. Wie is hier nu eigenlijk de analfabeet?

    Je blijft er maar elke keer maar weer omheen draaien, geef eens een keer antwoord op mijn vragen, of durf je zelf niet in de spiegel te kijken omdat je bang bent dat wat je gaat zien je niet gaat bevallen? Die dag komt toch wel en dan kun je het beter nu maar achter de rug hebben, garnalenpeller.

    Ik had al een antwoord gegeven op je vraag maar door de combinatie van dyslexie en de overbeharing op je gezicht heb je daar waarschijnlijk over heen gelezen.>>>

    "Medina een islamitische naam ben jij zeker niet waard. Ik ben zeker niet perfect..."

    Ik zou volgens jou niet geintegreerd zijn maar waarom dan niet? Omdat ik de islamitische waarden en normen hoog in het vaandel hou?
    Ben je pas geintegreerd als je, net als Sara22 en jij Medina, je tagna aan Sjitan hebt verkocht?
    Sorry maar ik pas als je het niet erg vindt, dan maar ouderwets blijven.

    Jij zegt dat jij je islamitische naam wel waard bent maar ik heb enkele reacties van je gelezen en die zijn niet echt wat je noemt Leddeb-waardig. Je lijkt wel een losgeslagen feminist die alle kritiek op de huidige ontwikkeling van de schaamteloze vrouw de kop wil ind****** ongeacht of deze kritiek op de waarheid berust. Mijn advies is daarom doe je ogen eens open en wees eens kritisch tegenover jezelf in plaats van mij erop wijzen wat voor een sukkel ik wel niet ben en je op deze manier de zelfkritiek heel sluw ontwijkt.

    doeidoei

    NB: Het feit dat ik de Koran citeer is omdat ik in tegenstelling tot enkele losgeslagen naar "vrijheid" beluste vrouwen mij wel verdiep in de Islam in plaats van mijn dijen te bewegen voor bezwete mannen in de discotheek en mijn lichaam verkoop zonder enkele eer- en schaamtegevoel te hebben.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    Dat is dus precies wat ik bedoel. Die domme reacties van jouw. Je verdraait elke keer in deze topic mijn woorden dus wie zit hier nu wat te ontwijken???

    Anyway, denk maar wat je wil denken, van jouw interesseert het me geen.....

    Ik weet voor mezelf wat ik waard ben

    Groetjes Medina

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Kijk nu maar gewoon even in die spiegel en geef eens een antwoord op mijn vragen. Tsjongejonge is dat nou zo moeilijk?

    Nee hoor zij blijft mijn vragen gewoon stug ontwijken. Wat doe je hier dan nog op deze topic? Geef eens een antwoord of een mening t.a.v. de oproep van Siedat in plaats van mij alle schuld te geven van het onrecht op deze site.

    Wie verdraait hier nu alles? Ik geef een mening ten aanzien van het onderwerp vrouw en discotheek.
    Waar is jou mening t.a.v. dit onderwerp, interieurverzorgster? Ik bedoel het feit dat jij aan Sara22 haar kant staat daar mag ik dan toch uit concluderen dat jij het met haar eens bent? Nee? Wat is jou mening dan? .......tot op heden geen antwoord.

    Stilzwijging is voor mij een bevestiging dat jij net zo onzedelijk en onislamitisch bent als Sara22.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    alhoceimagirl, "wat is er zo erg aan als een meisje opzichzelf woont en naar de discotheek gaat"?

    antwoord: Het is in strijd met de Islam.

    En nu een vraagje aan jou: Maakt het wat uit voor jou dat het in strijd met de Islam is?


  5. #35
    Getrouwde Tangawia

    Reacties
    510
    19-12-2001

    SALAAMOEALAIKOEM

    Ik kan niks meer zeggen dan wat chokran zegt ,want ik vindt dat hij groot gelijk heeft ,en tegen medina en sara22 :alaah jehdiekoem!!!dat is de enigste wat ik kanzeggen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    Aan Chokran:

    Hum, je Nederlands is niet echt goed he???

    Met mijn reactie op jouw bericht zeg ik dat ik je erg schijnheilig vind. Omdat: jij hier ONISLAMITISCHE woorden gebruikt in verschillende topics MAAR je zegt wel van anderen dat zij ONISLAMITSCH zijn omdat ze naar de disco gaan.

    Alleen dat heb ik gezegd. Mijn conclusie hieruit: wat maakt jouw dan een betere moslim??

    En dit heeft niet te maken of ik naar een disco gaan goed of afkeur, enkel met jouw scheinheilige gedrag. En ojaaa, het hoeft niet te betekenen dat als jij zo sluw in elkaar zit dat iedereen zo is.

    Bye bye groetjes Medina

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002


    Dag Siedat.

    IK ben vroeger( terwijl ik bij mijn ouders woonde) wel een aantal keren naar een discotheek geweest, maar eerlijk gezegd ik vind er geen reet aan.

    Sinds een paar jaar woon ik op me zelf en mijn ouders vinden dat goed, beter nog, ik heb gewoon goed contact met ze, ze komen gewoon bij mij op bezoek en dan maak ik lekkere marmita voor ze klaar.

    De meeste Marokkanen denken meteen als je op je zelf woont dat je meteen ook de **** uit gaat hangen, wat een onzin.

    Sinds ik op me zelf oon ga ik juist helemaal niet uit, heb er geen behoefte aan.

    Tuurlijk zijn er Maroc meisjes die er meteen goed gebuik van gaan maken als ze op zich zelf wonen, maar die komen zichzelf nog wel een keer tegen.

    Woon jij zelf nog thuis? Of ben je juist van plan om op je zelf te gaan wonen?

    Groet, S

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Waarom moet een meisje perse wachten totdat ze getrouwd is om het huis uit te kunnen.

    Wist je dat..... er heel veel jonge meisjes zijn die zo graag "vrijheid" wilden en dan maar gingen trouwen om niet meer thuis te wonen en nu doooooodongelukkig zijn.

    Groet, S

    [Dit bericht is aangepast door sabrinat (aangepast op 17 januari 2002).]

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    De mensen die mij goed kennen, die weten hoe ik ben en die praten al helemaal niet slecht over mij, zelfs ouders van vriendinnen die vinden mij nog steeds "normaal".

    Ze vinden juist dat ik het goed voor mekaar heb, mijn eigen huisje, mijn baan en dat allemaal zonder man.

    Alleen zitten ze nu wel een beetje op die man te wachten, want die moet er uiteindelijk toch een keer komen.

    Groet, S

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.560
    15-01-2002

    Mira,

    Ben het helemaal met je eens.


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Medina, op je eerste vraag kan ik onmogelijk een serieus antwoord geven.

    Op je tweede vraag had ik al een antwoord gegeven, ik ben niet perfect. Maar het is mijn plicht als moslim om mensen die dwalend zijn op de woorden van Onze Profeet te wijzen.
    Omdat ik niet kan geloven dat er nog mensen zijn die beweren dat naar een discotheek gaan best binnen de Islam moet kunnen lever ik kritiek hierop. Deze kritiek wordt mij niet in dank afgenomen en daarom ben ik wat groffer in mijn woorden want iemand die onzedelijk wil blijven moet je ook als zodanig behandelen vind ik.

    Het feit dat jij Medina geen kritiek/commentaar levert op de berichten van Sara22 maar juist een doorzichtige en aandoenlijke strijd voert tegen mij geeft aan dat jij het niet oneens bent met Sara22 en daarom maakt dit jou net zo onzedelijk en onrein als haar. Kun je deze redenering begrijpen?


    Sara22, ik moest wel even lachen om je reactie. Het is namelijk niet alleen inhoudelijk gezien een kinderachtige reactie maar je schrijft ook als een kind van 6.
    Iets anders ik vind dat een meid die naar de discotheek gaan goed probeert te praten zo ver heen is dat het onmogelijk is om die nog op het goede pad te brengen. Wees maar lekker gelukkig met het bewegen van je billen maar spreek geen woord meer over Allah, iemand die zich zo op een extraverte manier uit en zo onrein is als jij moet geen woord over Allah spreken. Als jij de Islam echt zou respecteren en echt in Allah en onze profeet Mohammed zou geloven dan zou je niet eens een seconde erover peinzen om alleen al aan het woord discotheek te denken. Ach ja maar jij bent dan ook niet bang voor Allah.

    Ik denk dat ik vanavond maar bier ga drinken en lekker een varkenshaasje nuttig want geloof moet je toch op je eigen manier beleven, Sara22? Als ik maar lekker gelukkig ben en het is verder niet belangrijk dat ik hierbij alles doe wat in strijd is met de Islam.

    doeidoei

    [Dit bericht is aangepast door Chokran (aangepast op 18 januari 2002).]

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    Hej Chokran leg mij geen woorden in de mond ok?? Als Sarah naar de disco wil of whatever, dat is haar zaak. Wie ben ik om anderen te beoordelen, trouwens dat recht heb jij ook niet. Dus ga me niet vertellen met wie ik het over wat eens ben.

    Maar zoals jij het noemt "wat groffer in de mond"?? Dat is natuurlijk heel normaal en een goede moslim jongen hoort zoiets ook echt te doen. Ja, ok, kun je hiervan de logica uitleggen???

    Nee want die is er niet, dus nog ein mahl voor meneer chokran. Roep wat je wil, lees de Quran nog 1000 x en bid voor mijn part 20 keer per dag WANT jouw kakakter VERPEST alles...

    Bye bye groetjes guesss who

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    sorry chokran, karakter moet het zijn, maar woooww, wie leg ik nu wat uit als je zoiets niet hebt.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    73
    18-09-2001

    Jij bent niet echt de intelligentste thuis he?
    Doe je met opzet zo dom of kan je er gewoon echt niets aan doen? Heb je wel eens eerder een discussie gevoerd met mensen en dan je klasgenoten van de school voor moeilijk opvoedbare kinderen? En zo ja, kwam je nog ergens met deze discussie?

    Onnozelheid, onzedelijkheid, onreinheid, schaamteloos, respectloos en daar komt nu ook nog eens woordblindheid bij. En maar er omheen draaien..en maar draaien...en maar draaien, het houdt gewoon niet op.
    Kan niet eens een antwoord geven op mijn bovenstaande vragen, waarschijnlijk omdat zij bang is dat zij door de mand valt door haar ho.erige persoonlijkheid.
    Ik geef het op. Medina weigert voor de verandering een keer een reactie te plaatsen met inhoud en argumenten en niet onbelangrijk ANTWOORDEN.

    Medina, ga maar lekker bubblin dansen met Suriboy die hier ergens op deze site op zoek is naar een Marokkaanse tagna die voor weinig inspanning op haar buik gaat liggen.
    Misschien een triootje samen met Sara22 in de ondergepieste WC van discotheek Escape.
    Tfoe!



    [Dit bericht is aangepast door Chokran (aangepast op 18 januari 2002).]

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    49
    19-11-2001

    Chokran dat jij je bericht 20 x moest aanpassen laat maar weer eens zien wie hier de slimste thuis is (niet jij dus).

    En jij beweert dat ik geen antwoorden geef op jouw vragen?? Uhum, volgens mij geef jij geen antwoord op mijn vraag. Ik bedoel ik heb maar één simpele vraag : die luidt als volgt: waarom beoordeel jij mensen (en dan meestal op een negatieve manier) terwijl je zelf voor geen meter deugt???
    En waarom durf je dan nog te zeggen dat je een goede moslim bent???

    Ok dat waren twee vragen Mij zie je niet van die gore taal uitslaan in tegenstelling tot jouw,en dat zegt maar weer genoeg over jouw persoonlijkheid en niet bestaande karakter (remember) EN jouw geloofsovertuiging betreffende de islam.

    Dus Chokran, ik hoop dat je als je dit bericht leest er een vertaler bij hebt zitten, want blijkbaar heb je een of andere leesstoornis aangezien je alsmaar over hetzelfde zit te malen.


    Gr Medina