1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    24-03-2003

    waarom een hoofddoek

    salaam ou3alakoem je draagt een hoofddoek om je haren te bedekken zodat je niet verleidelijk bent voor de mannen.
    en met een hoofddoek vind ik ook dat je je identificeert als een moslima

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    62
    25-09-2003

    hahahahahah hanif je bent gestoord

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    286
    16-02-2003

    Een vrouw draagt een hoofddoek omdat ze kostbaar is.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    63
    09-03-2004

    salaam alikom wr wb,

    Een hoofddoek is een verplichting voor elke moslima. Als moslima zijnde moet je je bedekken voor de boze blikken. Zoals we weten een vrouw is fietna. Ze moet haar schoonheid bedekken. Kijk maar hoe het gaat bij de ongelovige ze lopen letterlijk met hun lichaam te verkopen, waardoor ze zelfs getrouwde mannen in verleiding brengen.
    En zoals we weten zina (overspel) word tegenwoordig zo gedaan, terwijl het de tweede grootste zonden is. Dit zijn allemaal problemen die door de naaktheid komen.
    Probeer er wat meer aandacht aan te geven, want allah swt verplicht ons niet zo maar iets, daar zit altijd at achter.
    moge allah swt ons allemaal inshallah vergeven.
    wa alakiom salaam wr wb.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    63
    09-03-2004

    salaam alikom wr wb,

    maar wat heb je eraan als je een hooddoek draagt en roddelt en n vriendje hebt heel veel meisjes niet allemaal maken misbruik van de hoofddoek om heilig over te komen daar hebben ze in marokko zelfs een gezegde over ze bedekt haar hoofd en haar ............ geeft ze bloot

    ik wilde hier even op terug komen.
    Wat je zegt zuster is niet verkeer, helaas is het de waardheid.
    Maar aan de ene kant vind ik het verkeer, want een hoofddoek is een verplichting ookal roddel je. Als je roddelt daar word je wel voor geboet maar je moet het niet als excus zien om niet een hoofddoek te dragen. En als moslima zijnde weet je dat als je ongesteld word een hoofddoek moet gaan dragen. Dus niks ik moet erg ze3maaaaaaaaa klaar voor zijn.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Re: waarom een hoofddoek

    [QUOTE]Origineel gepost door karima4
    Omdat Allah Het Zegt..

  7. #7
    jhb

    Reacties
    934
    11-10-2002

    Allah SWT oordeelt...
    [GLOW=deeppink]Wees in de wereld alsof je een vreemdeling
    of reiziger bent... Als het avond word verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt... En als het ochtend word verwacht dan niet dat het weer avond word... Gebruik je gezondheid voordat je ziek bent en je leven voordat je ziek bent en je leven voordat je dood gaat...
    [/GLOW]