1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Recepten

    Citaat Geplaatst door Rachida21
    Hallo alemaal,

    Het is wel leuk zo met al die recepten, maar om lekker te kunnen koken is er een zekere feeling in de vingers nodig voor het koken. Kan iemand mij een recept geven voor die feeling ( ), want ik ben namelijk een persoon die probeert te koken maar er steeds niks van bakt ( ).... zal het wel nooit leren ( ), maarja ik doe nog een laatste poging en dan wordt het afhalen...


    Thalla

    R.
    .

  2. #2
    La illaha ilallah...

    Reacties
    97
    03-10-2004

    waar hou je van

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    24
    13-08-2004

    Citaat Geplaatst door Rachida21
    Hallo alemaal,

    Het is wel leuk zo met al die recepten, maar om lekker te kunnen koken is er een zekere feeling in de vingers nodig voor het koken. Kan iemand mij een recept geven voor die feeling ( ), want ik ben namelijk een persoon die probeert te koken maar er steeds niks van bakt ( ).... zal het wel nooit leren ( ), maarja ik doe nog een laatste poging en dan wordt het afhalen...


    Thalla

    R.
    Oh Gelukkig, er loopt er nog zo één als ik. Ik dacht namelijk dat ik de enige was, die niet kon koken. Echt alles brandt aan gewoon. Maar ik ga net zolang door totdat ik iets eetbaars kan vervaardigen.
    Internet maakt de wereld kleiner, maar vergroot de afstand tussen de mensen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    553
    04-01-2005

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey weet iemand marokkaanse recepten met fotos aub wil iemand mij helpen ??????
    Trying to forget someone you loved is like trying to remember someone you never knew...