1. #6496
    MVC Lid

    Reacties
    4
    04-10-2017

    beste broeder,

    ik heb last van psoriasis, ik heb bijna alles geprobeerd, mischien weet jij iets , laat het me weten, alvast bedankt

  2. #6497
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    ECZEEM

    Salama3likom,

    ik wordt helemaal gek van mijn eczeem onder mijn oog. Het betreft geen bleferatis.

    Ik heb een allergietest ondergaan. Hier is uit naar voren gekomen dat ik allergisch ben voor benzophenones. Dit zit bijna in ieder cosmetica product. OOk ben ik getest op mijn eigen make up en dagcreme en oog make up. Daar ben ik allen niet allergisch voor.

    Ik zou enige lactose intolerantie hebben en lichtelijk reageren op kiwis en ananas etc , Geen verdere voedsel allergie. Ik probeer alle suikers te vermijden en zo gezond mogelijk te leven. Ik heb wel non stop ijzer tekort door zeer zware menstruaties en vitamine d en magnesium te kort.

    Ondanks dat ik cosmetica producten probeer te vermijden met benzophenones en zo gezond mogelijk probeer te leven blijf ik sinds een half jaar non stop een oogontsteking hebben aan mijn linker oog zonder enige verklaring.

    Pleaseeeeee HELP ME OUT.

    artsen kunnen me namelijk niet verder helpen. zij geven aan dat ik er aanleg voor hem en dat ik hormonenzalven die ik niet in de buurt van mijn oog mag gebruiken. Gewoon moet smeren.... Kortom mijn zicht wordt niet serieus genomen. Tevens wordt de huid zeer dun van hormonenzalf. Derhalve weiger ik deze zalven te gebruiken
    Salaam alaykum

    Probeer die tekorten die je hebt op te vullen ,magnesium vit d ,ijzer naast het gezond leven.
    Misschien veel extra groente /fruit wat goed is voor je huid en ogen.
    Geen make up gebruiken .
    Misschien deppen met thee zakje kamille thee voorzichtig.
    Of misschien levertraan capsules proberen ,het is goed voor het gezichtsvermogen.
    Ik probeer beetje mee te denken

    Moge Allah swt de Genezer jou en alle moslims genezen Allahouma ameen.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #6498
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Salamaleikum broeders en zusters,

    Broeder massin ik vroeg me af of je nu wel af en toe kijkt op de topic en is er een manier om in contact te komen voor een vraag. Ik heb je ooit advies zien geven aan een lid over het bestrijden van helicobacter met natuurlijke middelen. Je hebt haar als het goed is iets gestuurd. En ik wilde het ook graag lezen.

    Hopelijk lees je dit in challah
    Allah ye3awen

  4. #6499
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum broeders en zusters,

    Broeder massin ik vroeg me af of je nu wel af en toe kijkt op de topic en is er een manier om in contact te komen voor een vraag. Ik heb je ooit advies zien geven aan een lid over het bestrijden van helicobacter met natuurlijke middelen. Je hebt haar als het goed is iets gestuurd. En ik wilde het ook graag lezen.

    Hopelijk lees je dit in challah
    Allah ye3awen
    Ja dit wil ik ook graag weten..


    Wat ik lees is dat knoflook heel goed werkt.. maar of dit nou goed is voor je ( al zwakke ) maag weet ik niet

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #6500
    Aseb7aan

    Reacties
    5.487
    05-06-2002

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Ja dit wil ik ook graag weten..


    Wat ik lees is dat knoflook heel goed werkt.. maar of dit nou goed is voor je ( al zwakke ) maag weet ik niet
    Assalamoe alikom beste broeder,

    Als iemand maagbacterie heeft en hij neemt knoflook dan doet hij meer kwaad dan goed.
    Hij zal te maken hebben met helse pijnen en kan escaleren tot ernstige zweertjes terwijl de bacterie hierdoor niet vergaat.

    Fi amani Allah,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  6. #6501
    Aseb7aan

    Reacties
    5.487
    05-06-2002

    Citaat Geplaatst door MamaVanM Bekijk reactie
    Salamaleikum broeders en zusters,

    Broeder massin ik vroeg me af of je nu wel af en toe kijkt op de topic en is er een manier om in contact te komen voor
    een vraag. Ik heb je ooit advies zien geven aan een lid over het bestrijden van helicobacter met natuurlijke middelen.
    Je hebt haar als het goed is iets gestuurd. En ik wilde het ook graag lezen.

    Hopelijk lees je dit in challah
    Allah ye3awen
    Wa alikom Assalaam,

    Ik ben op vakantie zuster.

    De meeste vragen die ik kreeg zijn persoonlijk, dan antwoord ik ze privé.
    En omdat ik andere sites zag die mijn teksten letterlijk hebben overgenomen en hun webshop hebben geplaatst zonder
    eerst mij toestemming te vragen.

    Er zijn meerdere ( geslaagde en natuurlijke) behandelingen voor maagbacterie.

    Fi amani Allah,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  7. #6502
    Aseb7aan

    Reacties
    5.487
    05-06-2002

    Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

    Wegens lange afwezigheid kon ik niet op jullie berichten reageren, het spijt mij hiervoor.

    Door mijn drukke / privé omstandigheden is het mij niet gelukt om deze site te bezoeken als jaren terug.

    Heb daarom besloten om deze topic op non-actief te zetten.
    Maar omdat de topic succesvol is...wil ik in de toekomst het anders
    doen, in sha Allah. De kans is klein dat ik nog op deze site terugkom.

    Voor mensen met zeer belangrijke vragen die mij hebben gevraagd zal ze niet teleurstellen.
    Ze krijgen mijn reactie wel, bi idni Allah.

    Ik stel voor om dan GEEN nieuwe vragen te ontvangen.
    Bid voor mij...want ik bid voor jullie zo vaak als ik kan.
    Vraag Allah om hulp, kennis en al het goede, want Hij is in staat tot alles, zelfs zonder middel.
    Hij is voldoende middel voor ons. Een mens zonder Allah, is als een verdwaald kind dat niet weet terug te keren naar
    zijn warme, liefdevolle thuis.

    Wassalamoe alikom,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  8. #6503
    Ing.

    Reacties
    175
    11-10-2007

    ik wil ook graag weten wat te doen tegen helicobacter

  9. #6504
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie
    Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

    Wegens lange afwezigheid kon ik niet op jullie berichten reageren, het spijt mij hiervoor.

    Door mijn drukke / privé omstandigheden is het mij niet gelukt om deze site te bezoeken als jaren terug.

    Heb daarom besloten om deze topic op non-actief te zetten.
    Maar omdat de topic succesvol is...wil ik in de toekomst het anders
    doen, in sha Allah. De kans is klein dat ik nog op deze site terugkom.

    Voor mensen met zeer belangrijke vragen die mij hebben gevraagd zal ze niet teleurstellen.
    Ze krijgen mijn reactie wel, bi idni Allah.

    Ik stel voor om dan GEEN nieuwe vragen te ontvangen.
    Bid voor mij...want ik bid voor jullie zo vaak als ik kan.
    Vraag Allah om hulp, kennis en al het goede, want Hij is in staat tot alles, zelfs zonder middel.
    Hij is voldoende middel voor ons. Een mens zonder Allah, is als een verdwaald kind dat niet weet terug te keren naar
    zijn warme, liefdevolle thuis.

    Wassalamoe alikom,
    Wa alaikoum asalam,

    Moge Allah je belonen voor je goede daden en je leven vruchtbaar maken, succes!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #6505
    MVC Lid

    Reacties
    66
    16-08-2018

    Moge Allaah je belonen voor alle informatie en adviezen in deze topic. Zo nuttig!!!

  11. #6506
    Fuggedaboutit

    Reacties
    146
    02-01-2015

    Voor heliobacter:

    - Probiotica
    - Medicinale Honing
    - Olijf olie
    - Thee zoals Gotu Kola, Moringa, Olijf bladeren en Sarsaparilla

    En voor het grote werk bestaat er MMS. Goed voor allerlei kwalen en aandoeningen, wel door de onzin heen lezen en zelf goed onderzoek doen.

    MMS (Master Mineral Supplement) is chemisch gezien een heel eenvoudig product. Het is echter zeer divers inzetbaar met een verbazingwekkend krachtige werking. MMS stimuleert het immuunsysteem, ontgiftigd en doodt pathogenen (ziekmakende bacteriën, gisten, parasieten, schimmels en virussen) , maar laat de goede bacteriën en cellen onaangetast.
    Denk niet te licht over een ‘MMS kuurtje‘. De detox verschijnselen (Herxheimer reacties) kunnen heftig zijn. Gedurende het opbouwen van de dosering kan er lichte misselijkheid ontstaan. Diaree in wisselende maten hoort daar ook vaak bij. Allemaal logische reacties van het lichaam, maar houd er wel rekening mee. Daarom is het ook zo belangrijk om de dosering heel langzaam op te bouwen zodat je lichaam eraan kan wennen. Ook heel belangrijk is het om door te zetten, maak je kuur echt af. Bij genoemde verschijnselen 2 druppels terugschakelen in dosering en weer gaan opbouwen.



  12. #6507
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb net iets ontdekt tegen die maagbacterie, broccolikiemen !!

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #6508
    Aseb7aan

    Reacties
    5.487
    05-06-2002

    Citaat Geplaatst door Nadornr1 Bekijk reactie
    Deze gast is een oplichter en is te vinden in meiden hun inbox.
    Assalamoe alikom beste broeder,

    Als ik naar jouw reacties terugblik, dan zie ik dat je niemand met rust laat & jij kent me niet eens!
    Zo iets is te verwachten van jou, want een gelovige tot kafir verklaren daar ben je kampioen in!
    Jouw hart is vol van haat en afgunst. Je hebt me waarlijk onrecht aangedaan.
    Je bent sha7ie7; wil zeggen ( je wil niet dat anderen het goede doen voor anderen)


    ربي إني مظلوم فانتصر

    اللهم اكفيني شر هذا الرجل بما شئت، يا جبار يا ذا الانتقام ..آمين
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  14. #6509
    Soufiane.

    Reacties
    9.623
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Nadornr1 Bekijk reactie
    Deze gast is een oplichter en is te vinden in meiden hun inbox.
    ik getuig dat de broeder juist van nut is op deze site
    Lam yansahu Lmalakaani hiena nasietahu, bal athbataahu wa anta laahin tal3abu.

  15. #6510
    MVC Lid

    Reacties
    1.127
    29-03-2010

    Citaat Geplaatst door Nadornr1 Bekijk reactie
    Zweer bij Allah dat jij niet in meiden hun inbox te vinden bent?
    Doe normaal jij! Laat hem met rust.

    Ook ik getuig dat broeder massin zuivere intenties heeft. Hij is er niet om te versieren. Als je contact met hem op zoekt voor advies, dan vraagt hij alles goed uit. En hij vertelt je eerlijk als die je niet kan adviseren.
    Smeekbede voor wanneer u iets te moeilijk wordt:
    '' O Allah, er is niets makkelijker dan hetgeen wat U vergemakkelijkt.
    Als het u behaagt, dan maakt U zelfs moeilijkheid makkelijk''.