Aseb7aan

Reacties
    5.516
    05-06-2002

Citaat Geplaatst door Nadornr1 Bekijk reactie
    Een ware saytaan ben je.

Tot Allah is de terugkeer.

Onthou dat hypocriet.
    Ik zag je veel moslims letterlijk kuffar verklaren, dus mij zien als hypocriet is voor jou een fluitje van een cent.
    Terwijl bij Allah dit een gigantische zonde is, die je op de Dag der Opstandig zwaar op je rug zult dragen....en daarmee
    Allah ontmoet om je te verantwoorden voor de schade die jij hebt aangericht bij mij en je vele broeders.

Ik behandel mensen met gezondheidsklachten en ik kan je verzekeren dat hartenziekten
    waar jij vol van zit, de ergste ziekten zijn op deze aardbol waar geen medicijn voor bestaat
    in apotheken noch in de natuur behalve door je in lijn met de Sunna en de Koran te gedragen.
    Voordat je kennis gaat vergaren dus, begin met het Tazkiya van jezelf. Dat gaat voor...

Vermijd bespioneren zoals jij doet,

Vermijd jaloezie zoals jij doet alsof je leven van afhangt,

Vermijd wrok, haat en denk niet dat jij beter bent dan anderen....werk aan jezelf!

Vermijd vloeken ( verbanning van de rahma van Allah) en takfier ( iemand kafir of munafiq verklaren) want daar ben je de kampioen in,
    terwijl je niet beseft hoe gevaarlijk dit voor jouw geloof en eindbestemming kan zijn!

Onze Profeet vrede zij met hem zei: ...."een dienaar
    kan een uitspraak doen waarmee hij de Boosheid en de Toorn van Allah op zich neemt zonder dat hij er naar omkijkt
    , en Allah laat hem door deze uitspraak een grote afstand neerdalen in het hellevuur."
    ( Sahih hadith)

Een van de voorwaarden van Tauba is vergeving vragen van je broeder bij wie jij zijn eer in het openbaar of in het geheim hebt
    aangetast, als jij met een blanco blad je leven wilt voortzetten. Dit is een wijze les van jou om af te blijven van de eer van je broeders
    en zusters,
    want ik vergeef je niet totdat je je woorden terugneemt of anders
    gaat dat af van je Hasanaat op Yaum al qiyama!
    Zelfs respect voor deze maand al Haraam heb je niet eens! Zondigen op deze maand telt zwaar, zwaar bij Allah...

.
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

El Pulpo de Badia

Reacties
    23.344
    18-02-2007

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nadornr1 Bekijk reactie
    Een ware saytaan ben je.

Tot Allah is de terugkeer.

Onthou dat hypocriet.
    Je wilt mensen exposen met een spiksplinternieuw account... zegt genoeg toch