1. #6586
    MVC Lid

    Reacties
    156
    19-12-2018

    Assalaam alaikum broeder, ik heb een vraag over het volgende;

    Mijn moeder heeft een lange tijd zoveel klachten en ziektes, graag zou ik adviezen voor haar willen krijgen zodat ze niet meer zoveel zal lijden dagelijks. Ze kampt met de volgende problemen;

    - Diabetes: Altijd hele hoge bloedsuikerspiegel, boven de 16 tot 24

    - Fibromyalgie: Ze heeft zoveel pijn dat ze nauwelijks kan staan, lopen of überhaupt iets kan doen. Ze moet zichzelf echt dwingen om iets te ondernemen

    - Artrose/Slijtage

    - Ze is pas nog aan haar hart geopereerd voor een ontstoken hartklep. Iets wat ballondilatie wordt genoemd. Want ze had dagelijks last van hartritmestoornissen.

    Vergeef me als ik teveel heb genoemd maar het zou echt helpen als je wat adviezen kon geven zodat ik de pijn van mijn moeder kan verlichten, want ze huilt elke dag van de pijn. De artsen hebben bijna elke pijnstiller uitgeprobeerd bij haar voor de pijnklachten, maar subhanAllah niets helpt.

  2. #6587
    Aseb7aan

    Reacties
    5.489
    05-06-2002

    Citaat Geplaatst door Ninja1 Bekijk reactie
    Assalaam alaikum broeder, ik heb een vraag over het volgende;

    Mijn moeder heeft een lange tijd zoveel klachten en ziektes, graag zou ik adviezen voor haar willen krijgen zodat ze
    niet meer zoveel zal lijden dagelijks. Ze kampt met de volgende problemen;

    - Diabetes: Altijd hele hoge bloedsuikerspiegel, boven de 16 tot 24

    - Fibromyalgie: Ze heeft zoveel pijn dat ze nauwelijks kan staan, lopen of überhaupt iets kan doen. Ze moet zichzelf echt
    dwingen om iets te ondernemen

    - Artrose/Slijtage

    - Ze is pas nog aan haar hart geopereerd voor een ontstoken hartklep. Iets wat ballondilatie wordt genoemd. Want ze
    had dagelijks last van hartritmestoornissen.

    Vergeef me als ik teveel heb genoemd maar het zou echt helpen als je wat adviezen kon geven zodat ik de pijn van
    mijn moeder kan verlichten, want ze huilt elke dag van de pijn. De artsen hebben bijna elke pijnstiller uitgeprobeerd bij
    haar voor de pijnklachten, maar subhanAllah niets helpt.
    Wa alikom Assalaam beste broeder,

    Ik wil eerste de volgende info: gewicht, leeftijd en welke medicatie zij gebuikt.

    Neem prive contact met mij.
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  3. #6588
    MVC Lid

    Reacties
    100
    03-03-2022

    Citaat Geplaatst door Ninja1 Bekijk reactie
    Assalaam alaikum broeder, ik heb een vraag over het volgende;

    Mijn moeder heeft een lange tijd zoveel klachten en ziektes, graag zou ik adviezen voor haar willen krijgen zodat ze niet meer zoveel zal lijden dagelijks. Ze kampt met de volgende problemen;

    - Diabetes: Altijd hele hoge bloedsuikerspiegel, boven de 16 tot 24

    - Fibromyalgie: Ze heeft zoveel pijn dat ze nauwelijks kan staan, lopen of überhaupt iets kan doen. Ze moet zichzelf echt dwingen om iets te ondernemen

    - Artrose/Slijtage

    - Ze is pas nog aan haar hart geopereerd voor een ontstoken hartklep. Iets wat ballondilatie wordt genoemd. Want ze had dagelijks last van hartritmestoornissen.

    Vergeef me als ik teveel heb genoemd maar het zou echt helpen als je wat adviezen kon geven zodat ik de pijn van mijn moeder kan verlichten, want ze huilt elke dag van de pijn. De artsen hebben bijna elke pijnstiller uitgeprobeerd bij haar voor de pijnklachten, maar subhanAllah niets helpt.

    Pf hartverscheurend dit. Lijkt me echt heftig om je moeder elke dag te zien huilen van de pijn. Moge Allah swt yshfiha.

    Over artrose. Ik zou ook wel willen weten wat je er beste tegen kan doen. Mijn moeder heeft ook atrose. Zij heeft gehoord dat kamelenvet heel goed helpt voor gewrichtspijn. Ze heeft kamelenvet gehaald uit marokko en dat gecombineerd met olijfolie. En hiermee smeert zij haar knieën mee in.