+ Reageer
Pagina 435 van 435 EersteEerste ... 385 410 425 433 434 435
6.511 tot 6.517 van 6517
    MVC Lid

Reacties
    4.151
    31-12-2014

Moge Allah swt de Enige je bijstaan masin Allahouma amien
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.

MVC Lid

Reacties
    4
    04-10-2017

beste broeder,

ik heb last van psoriasis, ik heb bijna alles geprobeerd, mischien weet jij iets , laat het me weten, alvast bedankt

MVC Lid

Reacties
    4.151
    31-12-2014

Citaat Geplaatst door lieverd87 Bekijk reactie
    ECZEEM

Salama3likom,

ik wordt helemaal gek van mijn eczeem onder mijn oog. Het betreft geen bleferatis.

Ik heb een allergietest ondergaan. Hier is uit naar voren gekomen dat ik allergisch ben voor benzophenones. Dit zit bijna in ieder cosmetica product. OOk ben ik getest op mijn eigen make up en dagcreme en oog make up. Daar ben ik allen niet allergisch voor.

Ik zou enige lactose intolerantie hebben en lichtelijk reageren op kiwis en ananas etc , Geen verdere voedsel allergie. Ik probeer alle suikers te vermijden en zo gezond mogelijk te leven. Ik heb wel non stop ijzer tekort door zeer zware menstruaties en vitamine d en magnesium te kort.

Ondanks dat ik cosmetica producten probeer te vermijden met benzophenones en zo gezond mogelijk probeer te leven blijf ik sinds een half jaar non stop een oogontsteking hebben aan mijn linker oog zonder enige verklaring.

Pleaseeeeee HELP ME OUT.

artsen kunnen me namelijk niet verder helpen. zij geven aan dat ik er aanleg voor hem en dat ik hormonenzalven die ik niet in de buurt van mijn oog mag gebruiken. Gewoon moet smeren.... Kortom mijn zicht wordt niet serieus genomen. Tevens wordt de huid zeer dun van hormonenzalf. Derhalve weiger ik deze zalven te gebruiken
    Salaam alaykum

Probeer die tekorten die je hebt op te vullen ,magnesium vit d ,ijzer naast het gezond leven.
    Misschien veel extra groente /fruit wat goed is voor je huid en ogen.
    Geen make up gebruiken .
    Misschien deppen met thee zakje kamille thee voorzichtig.
    Of misschien levertraan capsules proberen ,het is goed voor het gezichtsvermogen.
    Ik probeer beetje mee te denken

Moge Allah swt de Genezer jou en alle moslims genezen Allahouma ameen.

Fi amaani Allah
    He who created death and life to test you (as to) which of you is best in deed ,and he is the Exalted in Might ,the Forgiving.
    Surah al Mulk 67 aya 2.