1. #6481
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Dhikra Bekijk reactie
    Salam alaikoum ik heb de laatste tijd erg last van een koorts lip gewoon niet normaal vaak bijna om de twee weken ik slik momenteel antibiotica maar wil toch liever iets natuurlijks wellicht of jij iets weet inshallah wa shokran
    Salaam alaykum

    Ik smeer altijd olijfolie pure en het is zo weg (koortslip) en vooral veel blijven drinken .Want weinig vocht innemen kan koorts lip veroorzaken.
    FiamaaniAllah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #6482
    MVC Lid

    Reacties
    115
    09-12-2008

    Salam wahlaikom wa rahmatoe lahoe wa barakatoehoe beste broeder,

    Ik heb een ontzettend lieve schoonzusje en ben heel erg close met haar moeder ( ze is nog maar 48 jaar) en onlangs heeft ze gehoord dat ze borstkanker heeft dat nog niet is uitgezaaid. Ik ben enorm verdrietig en zou erg veel dua nodig hebben voor haar en t ergste is zij heeft haar man verloren aan kanker en nu heeft zij t. Mijn schoonzusje is 7 maanden zwanger en we hebben haar niets verteld en zullen dat voorlopig niet doen ivm gevolgen zwangerschap
    Weet je broeder of er een genezing is voor dit aandoening of wat we eventueel met de wil van Allah subhana wa tahala kunnen doen.
    Moge Allah subhana wa tahala je rijkelijk belonen, je hassanaats vermeerderen , je imaan vergroten en je de hoogste rang van jennat firdaws geven amien. Mijn hart is echt gebroken maar moge Allah subhana wa tahala ons veel sabr geven voor deze beproeving amien.

    Djazzak allahu ghairan
    moge allah onze allen vergeven amien

  3. #6483
    Liefdevol

    Reacties
    320
    02-07-2013

    Oke ik heb me rot gezocht naar je antwoord die je me ergens in 2013 geven hebt over acne, ik zou het graag willen herlezen. Ik wil zo graag afkomen van acne door gezonde voeding etc.

    When someone comes into your life Allah sent them for a reason, either to learn from them or to be with them till the end.


  4. #6484
    sP/rebelle

    Reacties
    2.842
    27-08-2010

    Citaat Geplaatst door universum Bekijk reactie
    Salam mo3likoem.
    Ik heb G6PD met als gevolg vaak bloedarmoede. Ik vermijd al jaren slechte enummers en eet best gezond. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ijzerwaarde stabiel blijft. Alvast bedankt
    Dagelijks ijzer tabletje nemen, magnesium ook verhogen, dit voor een maand, dan bloedwaarden laten meten.

  5. #6485
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door F22RAPTOR Bekijk reactie
    Salam alaikum Massin,

    Ik ben nu even de war wat betreft habba sawda.

    Welke is habba sawda?

    1

    2


    Op internet wordt gezegd dat veel mensen denken dat het plaatje 2 Habba sawda is, maar in werkelijk gewoon Shanoezj en dat niet hetzelfde is als Habba sawda.

    Over plaatje 1 wordt op internet gezegd dat dat habba sawda/ habba el barakah is dus het zaad met de therapeutische eigenschappen.

    Dus ik snap het zelf ook niet meer.
    Ik dacht altijd dat plaatje 2 Habba Sawda is.

    M3a salama
    Ik heb een Marokkaanse voedsingsdeskundige horen zeggen, dat sanoej de Marokkaanse habbat sawdah is en dat het beter is dan het ander soort. Wallaho a3lam. Als je Marokkaans verstaat kun je het eventueel zelf volgen hier

    https://www.youtube.com/watch?v=wj1YmpmIxZI

  6. #6486
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-03-2017

    Gezondheidskwalen

    Assalaamoe 3alaikoem
    Mijn moeder heeft diabetes type 2. Ze moet 4× daags insuline spuiten. Graag had ik geweten welke natuurlijke producten ze kan gebruiken om deze suikerziekte te genezen indien mogelijk zodat ze niet meer afhankelijk is van insuline. Of wat kan ze innemen of doen zodat haar lichaam opnieuw zelf insuline zal aanmaken. Kan haar pancreas of alvleesklier terug werken na jaren van medicatie en nu sinds 4tal jaren insuline spuiten?
    Ook heeft mijn moeder last van een te hoge bloeddruk. Hiervoor moet ze ook verschillende medicatie innemen echter zonder al te veel succes. Haar bloeddruk blijft aan de hoge kant. Welke tips of natuurlijke kruiden kan ze hiervoor innemen zodat ze deze chemische brol niet meer hoeft in te nemen of kan afbouwen.
    Mijn moeder heeft ook last van haar rug. Pijn aan haar onderrug ten gevolge van artrose. Kan er hier iets aan gedaan of gegeven worden zodat dit probleem wat verholpen kan worden?
    Moge Allah u belonen voor uw hulp en raad. Djazakka Allah ghairan.

  7. #6487
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    salamoe3alikoem Masine,
    me dochter heeft sinds 3 jaar vlekken op haar hoofd huid,schilferige,lijkt op roos maar echt veel,jeukt heel erg soms tot bloeden an toe,en is nu verspreid en de vlekken worden maar groter.
    ben uiterraad naar huis arts geweest maar ze is niet beter van geworden.
    eerst had ze een kuur gekregen heeft niet geholpen daarna seba med shampoo ook zonder resultaat.
    is het hoofdchimmel?maar we zijn niet besmet.
    ik hoop dat jij iets weet.
    gair insallah

  8. #6488
    Aseb7aan

    Reacties
    5.489
    05-06-2002



    Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

    Wegens lange afwezigheid kon ik niet op jullie berichten reageren, het spijt mij hiervoor.

    Door mijn drukke / privé omstandigheden is het mij niet gelukt om deze site te bezoeken als jaren terug.

    Heb daarom besloten om deze topic op non-actief te zetten.
    Maar omdat de topic succesvol is...wil ik in de toekomst het anders
    doen, in sha Allah. De kans is klein dat ik nog op deze site terugkom.

    Voor mensen met zeer belangrijke vragen die mij hebben gevraagd zal ze niet teleurstellen.
    Ze krijgen mijn reactie wel, bi idni Allah.

    Ik stel voor om dan GEEN nieuwe vragen te ontvangen.
    Bid voor mij...want ik bid voor jullie zo vaak als ik kan.
    Vraag Allah om hulp, kennis en al het goede, want Hij is in staat tot alles, zelfs zonder middel.
    Hij is voldoende middel voor ons. Een mens zonder Allah, is als een verdwaald kind dat niet weet terug te keren naar
    zijn warme, liefdevolle thuis.

    Wassalamoe alikom,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

  9. #6489
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    wa3alikoem salaam,
    ik hoop dat je ons vragen nog kan beantwoorden.
    moge Allah je rijkelijke belonen.

  10. #6490
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-03-2017

    Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie


    Assalamoe alikom beste broeders en zusters,

    Wegens lange afwezigheid kon ik niet op jullie berichten reageren, het spijt mij hiervoor.

    Door mijn drukke / privé omstandigheden is het mij niet gelukt om deze site te bezoeken als jaren terug.

    Heb daarom besloten om deze topic op non-actief te zetten.
    Maar omdat de topic succesvol is...wil ik in de toekomst het anders
    doen, in sha Allah. De kans is klein dat ik nog op deze site terugkom.

    Voor mensen met zeer belangrijke vragen die mij hebben gevraagd zal ze niet teleurstellen.
    Ze krijgen mijn reactie wel, bi idni Allah.

    Ik stel voor om dan GEEN nieuwe vragen te ontvangen.
    Bid voor mij...want ik bid voor jullie zo vaak als ik kan.
    Vraag Allah om hulp, kennis en al het goede, want Hij is in staat tot alles, zelfs zonder middel.
    Hij is voldoende middel voor ons. Een mens zonder Allah, is als een verdwaald kind dat niet weet terug te keren naar
    zijn warme, liefdevolle thuis.

    Wassalamoe alikom,

    Moge Allah u helpen met al uw zaken. Moge Hij u rijkelijk belonen voor al de moeite die u fisabillilah doet voor de mensen. Moge Hij u belonen met djenat firdaws omdat je zo lief en behulpzaam bent en tracht de mensen te helpen door hen de natuurlijke geneeswijze en kruiden te leren gebruiken.
    Moge Allah u genadig zijn... allahouma amien

  11. #6491
    MVC Lid

    Reacties
    578
    22-10-2014

    Massin,
    kunnen we je ergens volgen? heb je een eigen site?
    zo'n iemand met deze kennis willen we echt niet missen.

  12. #6492
    La illaha illa ALLAH

    Reacties
    8.092
    06-07-2008

    Noti
    Moge ALLAH subhanawatahala je beloven amin
    ALLAH OU AKBAR!!!!!

  13. #6493
    MVC Lid

    Reacties
    10
    25-12-2016

    Chifa insch'Allah

  14. #6494
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Assallaamo ailikom,

    Zijn er broeders en zusters met ongeneeslijke ziektes ?...

  15. #6495
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Moge Allah swt de Enige je bijstaan masin Allahouma amien
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾