1. #391
    ♡♡♡♡♡

    Reacties
    553
    18-02-2015

    Citaat Geplaatst door Geweldigleven Bekijk reactie
    Ik vind dat wel sexy hoofddoek en strakke kleding
    Wat is daar sexy aan?

  2. #392
    Verbannen

    Reacties
    3.573
    02-07-2013

    Citaat Geplaatst door Maybelline81 Bekijk reactie
    Wat is daar sexy aan?
    Niks!

  3. #393
    teenvirgo

    Reacties
    98
    08-04-2019

    Citaat Geplaatst door goodlifeo1o Bekijk reactie
    Ze dragen dat omdat jij dat oh zo geil vindt.
    Ik ga stuk
    AESTHETIC • FORNICATION • VINTAGE • INNUENDO • POLAROIDS • BOHEMIAN RHAPSODY • FEMINISM

  4. #394
    MVC Lid

    Reacties
    55
    11-03-2012

    Weet je wat ik ook niet fijn vind om te zien: de vele jongens die met die skinny-jogging broeken rondlopen waarbij ook datgene te zien is wat je liever NIET wilt zien. Vooral bij de wat gezette jongens is het geen gezicht, en al helemaal als ze een lichte kleur aan hebben. Dus jongens: doe ons een plezier en draag gewoon een ruim zittende (spijker)broek, is veel beter

  5. #395
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    of een khamis ben je helemaal veilig

  6. #396
    MVC Lid

    Reacties
    28
    18-03-2018

    Ik ga brokko ahahahahhaahah

  7. #397
    MVC Lid

    Reacties
    5
    07-05-2019

    Laat mensen in hun waarde.
    Het is jouw verantwoordelijkheid niet te kijken als je je daaraan stoort.

  8. #398
    MVC Lid

    Reacties
    61
    14-07-2019

    Jij moet gwn je ogen neerslaan, of iemand nou een hijab of niet draagt. En overdrijven is een vak, jullie mannen raken opgewonden van alles wat maar een kut heeft. Als jullie in the mood zijn of geil zijn of lang droog staan worden jullie zelfs opgewonden van een 80 jarige bejaarde vrouw. So shut the crap please oke..

  9. #399
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door RELATIE-EXPERT Bekijk reactie
    Kan iemand me in Allahsnaam uitleggen wat het doel is van een hoofddoek, met een broek/rok waar duidelijk je kont uitsteekt, of een blousje waar de borsten zowat uitpuilen?

    Ik raak eerder opgewonden van de vormen van borsten/billen (vrouwenbillen) dan van een bos haar? Wie o wie kan me dit fenomeen eens verklaren.

    Ik heb zelf het idee dat de dames maar wat aan het rommelen zijn. Van beide walletjes willen eten. Dat kan niet ladies. Het is het een of het ander. Ik moet zelfs bekennen dat ik een dame met hoofddoek en strakke kleren sexueel aantrekkelijker vind dan een dame zonder hoofddoek met strakke kleren.
    Tja heel veel mensen denken dat hijab alleen hoofdoek is, maar dit klopt natuurlijk niet. Hijab is het bedekken van je lichaam/vormen, er zijn heel veel hoofdoekjes met strakke kleding die spugen op meiden zonder hoofdoek, terwijl die meiden zonder hoofdoek wel hun vormen en lichaam bedekken met weide of lange kleding, kort.

  10. #400
    MVC Lid

    Reacties
    180
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Chick Bekijk reactie
    Jij moet gwn je ogen neerslaan, of iemand nou een hijab of niet draagt. En overdrijven is een vak, jullie mannen raken opgewonden van alles wat maar een kut heeft. Als jullie in the mood zijn of geil zijn of lang droog staan worden jullie zelfs opgewonden van een 80 jarige bejaarde vrouw. So shut the crap please oke..
    Mannen moet hun ogen neerslaan dat klopt helemaal.

  11. #401
    voorgoed weg

    Reacties
    9.872
    26-07-2011

    It’s a struggle

  12. #402
    Verbannen

    Reacties
    702
    07-07-2019

    Meestal hebben zulke meiden een gouden tand. Daar wil je toch niet mee gezien worden?