1. #16
    praat MONEY met me

    Reacties
    1.123
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    heilige maria? hahaha lieve schat, ik ben getrouwd en ik heb de behoefte niet mijn seksleven te publiceren op m.nl en ben zeker niet zo zielig om een topic te openen dat als je onderop ligt niet zo eel pijn doet hahahaha.

    dag lieve schaat

    soooo je raakt er maar niet over uitgesproken hoe lkkr ik het vind als ik onder hem lig of niet?

    dit is al de 3e keer dear lord
    tieven bitch

  2. #17
    superwoman

    Reacties
    426
    05-03-2007

    Citaat Geplaatst door Glamorous_ Bekijk reactie
    soooo je raakt er maar niet over uitgesproken hoe lkkr ik het vind als ik onder hem lig of niet?

    dit is al de 3e keer dear lord
    dat komt ervan als mensen je heilige maria noemen
    ik wijs je der op dat jij allesbehalve heilige maria bent
    Ik mis het land waar je het verschil tussen nep & echte merk niet ziet.Het land waar ze ruiken dat je uit Europa komt. Het land van zwarte boodschappentasjes. Het land van harira en te zoete marokkaanse thee.Het land waar iedereen droomt over Gariezj.Het land waar iedereen aan je plakt, van mens tot vlieg.Het land waar niets een vaste prijs heeft. Het land waar je schoenen het niet langer uithouden dan 1 week.Het land waar ik ondanks alles toch naar verlang, Marokko (L) Gun me groen 

  3. #18
    praat MONEY met me

    Reacties
    1.123
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    dat komt ervan als mensen je heilige maria noemen
    ik wijs je der op dat jij allesbehalve heilige maria bent
    huhhh
    heb ik ergens beweert van niet dan???

    ik kom er voor uit ben niet schijnheilig like you baby
    tieven bitch

  4. #19
    superwoman

    Reacties
    426
    05-03-2007

    maaar zoals je al zei, ik ga niet met je in discussie wens je veeel succes met je zoektochten naar doggy's enzovoort,
    Ik mis het land waar je het verschil tussen nep & echte merk niet ziet.Het land waar ze ruiken dat je uit Europa komt. Het land van zwarte boodschappentasjes. Het land van harira en te zoete marokkaanse thee.Het land waar iedereen droomt over Gariezj.Het land waar iedereen aan je plakt, van mens tot vlieg.Het land waar niets een vaste prijs heeft. Het land waar je schoenen het niet langer uithouden dan 1 week.Het land waar ik ondanks alles toch naar verlang, Marokko (L) Gun me groen 

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Glamorous_ Bekijk reactie
    AHHAAH echt he

    en btw ht ziet er ook totaaaaaal niet uit

    hoofddoek daarna skinny broek etc

    Ik denk dat bij jou alles wel goed zal staan

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-03-2009

    Dames geen ruzie maken, ik zoek alleen een verklaring voor dit fenomeen.

  7. #22
    praat MONEY met me

    Reacties
    1.123
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    maaar zoals je al zei, ik ga niet met je in discussie wens je veeel succes met je zoektochten naar doggy's enzovoort,
    gwn 1 kk dissss

    ciaoo honeyy
    tieven bitch

  8. #23
    gizoe batata tinifin

    Reacties
    2.068
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door RELATIE-EXPERT Bekijk reactie
    Vertel eens wat meer over die outfits?
    vorige week..ik lekker rustig rijden van werk naar huis. komt er een meisje voorbij lopen( ze straalde zogenaamde kapsonesheid, waar ze veel moeite voor moest doen) ze had aan: een skinny met uggs. boven wahed blousje met inkijk
    en de topper van alles was...niet shie lange jas maar een kleine leren jackje en haar hoofddoek ook heel strak over dr hoofd.
    ik werd spontaan nog vermoeiender voor diegene die dit doet en zich aangesproken voelt. get your shit together. lheshma!
    2 gebruikers!
    ...::: Liefde is een vreemd verschijnsel.
    Iedereen is ernaar op zoek.
    Niemand weet precies wat het is.
    Ze is aanleiding tot misverstanden, werkt ongelijkheid en machtsstrijd in de hand, maakt jaloers en eenzaam, wekt onbegrip en heeft geheimen.... Dat is liefde ::::....

  9. #24
    praat MONEY met me

    Reacties
    1.123
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door RELATIE-EXPERT Bekijk reactie
    Ik denk dat bij jou alles wel goed zal staan
    wat staat mij niet
    tieven bitch

  10. #25
    superwoman

    Reacties
    426
    05-03-2007

    Citaat Geplaatst door Glamorous_ Bekijk reactie
    gwn 1 kk dissss

    ciaoo honeyy
    ahahahaha dus ik bne schijheilig als ik mijn sexleven niet op m.nl zet?
    soorry hoor nu klinkt het net alsof je er trots op bentt. ahahahahahaha


    Ik mis het land waar je het verschil tussen nep & echte merk niet ziet.Het land waar ze ruiken dat je uit Europa komt. Het land van zwarte boodschappentasjes. Het land van harira en te zoete marokkaanse thee.Het land waar iedereen droomt over Gariezj.Het land waar iedereen aan je plakt, van mens tot vlieg.Het land waar niets een vaste prijs heeft. Het land waar je schoenen het niet langer uithouden dan 1 week.Het land waar ik ondanks alles toch naar verlang, Marokko (L) Gun me groen 

  11. #26
    praat MONEY met me

    Reacties
    1.123
    26-04-2008

    Citaat Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    ahahahaha dus ik bne schijheilig als ik mijn sexleven niet op m.nl zet?
    soorry hoor nu klinkt het net alsof je er trots op bentt. ahahahahahaha



    draai er niet omheen dom wijf

    Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    dat komt ervan als mensen je heilige maria noemen
    ik wijs je der op dat jij allesbehalve heilige maria bent
    huhhh
    heb ik ergens beweert van niet dan???


    ik kom er voor uit ben niet schijnheilig like you baby

    begrijpend lezen is niet voor iederereen weggelegd
    tieven bitch

  12. #27
    superwoman

    Reacties
    426
    05-03-2007

    Citaat Geplaatst door Butterfly_B Bekijk reactie
    vorige week..ik lekker rustig rijden van werk naar huis. komt er een meisje voorbij lopen( ze straalde zogenaamde kapsonesheid, waar ze veel moeite voor moest doen) ze had aan: een skinny met uggs. boven wahed blousje met inkijk
    en de topper van alles was...niet shie lange jas maar een kleine leren jackje en haar hoofddoek ook heel strak over dr hoofd.
    ik werd spontaan nog vermoeiender voor diegene die dit doet en zich aangesproken voelt. get your shit together. lheshma!
    wollahila je hebt gelijk, een dame met een hoofdoek moet zichzelf bedekken, gewoon te beginnen met lange jas in plaats van zon korte, en ik zelf vind jurkjes leuker staan dan blousjes
    Ik mis het land waar je het verschil tussen nep & echte merk niet ziet.Het land waar ze ruiken dat je uit Europa komt. Het land van zwarte boodschappentasjes. Het land van harira en te zoete marokkaanse thee.Het land waar iedereen droomt over Gariezj.Het land waar iedereen aan je plakt, van mens tot vlieg.Het land waar niets een vaste prijs heeft. Het land waar je schoenen het niet langer uithouden dan 1 week.Het land waar ik ondanks alles toch naar verlang, Marokko (L) Gun me groen 

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    60
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Glamorous_ Bekijk reactie
    wat staat mij niet
    Een bontkraag.

  14. #29
    superwoman

    Reacties
    426
    05-03-2007

    Citaat Geplaatst door Glamorous_ Bekijk reactie
    draai er niet omheen dom wijf

    Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    dat komt ervan als mensen je heilige maria noemen
    ik wijs je der op dat jij allesbehalve heilige maria bent
    huhhh
    heb ik ergens beweert van niet dan???


    ik kom er voor uit ben niet schijnheilig like you baby

    begrijpend lezen is niet voor iederereen weggelegd
    je hebt gelijk safi? get over it.
    Ik mis het land waar je het verschil tussen nep & echte merk niet ziet.Het land waar ze ruiken dat je uit Europa komt. Het land van zwarte boodschappentasjes. Het land van harira en te zoete marokkaanse thee.Het land waar iedereen droomt over Gariezj.Het land waar iedereen aan je plakt, van mens tot vlieg.Het land waar niets een vaste prijs heeft. Het land waar je schoenen het niet langer uithouden dan 1 week.Het land waar ik ondanks alles toch naar verlang, Marokko (L) Gun me groen 

  15. #30
    gizoe batata tinifin

    Reacties
    2.068
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door YSMNN Bekijk reactie
    wollahila je hebt gelijk, een dame met een hoofdoek moet zichzelf bedekken, gewoon te beginnen met lange jas in plaats van zon korte, en ik zelf vind jurkjes leuker staan dan blousjes
    ja idd..ik ook hoor. maar wat voorbeeld alleen al krijgen de ongelovigen over de islaam? als ze miss een lange jas had aangedaan. dan zou het minder zo opvallen als toen ze die korte leren jack aan had. en meid ze was maar al te trots op zichzelff
    2 gebruikers!
    ...::: Liefde is een vreemd verschijnsel.
    Iedereen is ernaar op zoek.
    Niemand weet precies wat het is.
    Ze is aanleiding tot misverstanden, werkt ongelijkheid en machtsstrijd in de hand, maakt jaloers en eenzaam, wekt onbegrip en heeft geheimen.... Dat is liefde ::::....