1. #1
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    wat doe je na het eten in de ramadan?

    zodra wij hebben gegeten krijgen we altijd bezoek van zussen en nichten en tante's en dan gaan we het heel gezellig maken.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ik tv kijken naar de arabische series...in de ramadan zitten er heel goeie tussen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    na het eten,ga ik nog meer eten.

  4. #4
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door lady_moi
    ik tv kijken naar de arabische series...in de ramadan zitten er heel goeie tussen
    dat doen wij ook en dan lekker samen comentaar leveren op marokkaanse programma's

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    hehe ja wij krijgen dan ook meestal bezoek

    whahahahah ebntghatar whahahahahahha meer eten lol zenne
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door lady_moi
    hehe ja wij krijgen dan ook meestal bezoek

    whahahahah ebntghatar whahahahahahha meer eten lol zenne
    is toch normaal.je moet de volgende dag weer vasten dus je maag moet wel vol zitten

  7. #7
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    is toch normaal.je moet de volgende dag weer vasten dus je maag moet wel vol zitten

    helemaal mee eens

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  8. #8
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    jah toch!!!!

  9. #9
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    en veel drinken natuurlijk vooral zelf gemaakte milkshake's
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  10. #10
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    AFWASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!




    Onder andere......

    Maar meestal kijk ik ook naar die arabische serie's...Want in de ramadan zijn er veel komedies tussen!!

  11. #11
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmmmmm lekker hoor.
    maar ik eet liever,dat vult je maag.dat drinken gaat er na een uurtje weer eruit;(

    wajoow als ik klaar ben met eten ,dan ben ik helemaal van de wereld.ik moet eertss een half uurtje rusen voordat ik weer kan gaan lopen.
    heb jij daaar ook last van.

  12. #12
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    hmmmmm lekker hoor.
    maar ik eet liever,dat vult je maag.dat drinken gaat er na een uurtje weer eruit;(

    wajoow als ik klaar ben met eten ,dan ben ik helemaal van de wereld.ik moet eertss een half uurtje rusen voordat ik weer kan gaan lopen.
    heb jij daaar ook last van.
    een uurtje ik ben een paar uur knock out.
    maar helaas moet er opgeruimd worden en de vaatwasser meteen gevuld worden van mama en dan pas gaan we luieren.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  13. #13
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door beppie_truus
    een uurtje ik ben een paar uur knock out.
    maar helaas moet er opgeruimd worden en de vaatwasser meteen gevuld worden van mama en dan pas gaan we luieren.

    helaas wel,maar je moet niet zeuern man,je heb een vaatwasser,wij moeten het helemaal zelf doen.jij kan gewoon de pannen in de vaatwasser stoppen en dan gaan luieren

  14. #14
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door BENTGHATAR
    helaas wel,maar je moet niet zeuern man,je heb een vaatwasser,wij moeten het helemaal zelf doen.jij kan gewoon de pannen in de vaatwasser stoppen en dan gaan luieren

    oke

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  15. #15
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door beppie_truus
    oke