1. #18076
    Ik ben zoals ik ben.

    Reacties
    14.987
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door OemAbdoellah Bekijk reactie
    tjah.. veranderen dan maar.. 2 autos voortaan
    jij bent gek...
    **LIKE** **LIKE** **LIKE** als je opzoek bent naar een leuk kado, voor jong en oud...
    http://www.facebook.com/specialdaysz.nl


    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

  2. #18077
    Ik ben zoals ik ben.

    Reacties
    14.987
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MissLoulou Bekijk reactie
    Bedoel je onderweg naar marokko of gewoon op stap ergens naar toe
    Ik ben daar best wel hard in,waar we ook gaan, als er geen plek is dan is er geen plek dan moet die andere maar kijken met wie die gaat, maar tarik blijft in zijn auto stoel, vind ik vele veiliger
    Lahfied behda als je een ongeluk maakt waar je niet van uit gaat maar alles kan gebeuren dat hij niet naar voor schiet door de voorruit omdat je je evenwicht verliest
    Het is niet naar Marokko, gewoon hier in Nederland/belgie... er zijn dagen dat ik me 2 zusjes en moeder meeneem...
    **LIKE** **LIKE** **LIKE** als je opzoek bent naar een leuk kado, voor jong en oud...
    http://www.facebook.com/specialdaysz.nl


    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

  3. #18078
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Citaat Geplaatst door fatt Bekijk reactie
    jij bent gek...
    iwa ik heb de reglementen verkeersregels... nie opgesteld ken ze helaas wel uit mn hoofd
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  4. #18079
    Ik ben zoals ik ben.

    Reacties
    14.987
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Wat jij doen???

    Mv2, besaha!!
    ik was ze3ma aan het koken, en heb gegeten el7amdolah en nu effe wat tijd voor mezelf, en dan weer effe wat tijd aan me kleintje en mannetje schenken, en na tienen is het weer m.nl tijd voor me
    **LIKE** **LIKE** **LIKE** als je opzoek bent naar een leuk kado, voor jong en oud...
    http://www.facebook.com/specialdaysz.nl


    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

  5. #18080
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    trisinti, ben je er nog??
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  6. #18081
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Citaat Geplaatst door fatt Bekijk reactie
    ik was ze3ma aan het koken, en heb gegeten el7amdolah en nu effe wat tijd voor mezelf, en dan weer effe wat tijd aan me kleintje en mannetje schenken, en na tienen is het weer m.nl tijd voor me
    Ik heb nog niks gemaakt! Het scheelt dat mijn man pas laat thuis is. Ik heb net broodjes gegeten met rauwkost en garnalen. En ga voor mijn man die tortia van opr proberen.
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  7. #18082
    Verbannen

    Reacties
    4.001
    22-11-2007

    Sow papalief is even wandelen met de kids, Mooimaima en ik gaan lekker tv kijken en languit liggen op de bank, heb helaas wel weer chocolade ingeslagen

  8. #18083
    Verbannen

    Reacties
    9.046
    22-08-2008

    Nu op NL1 zijn 2 gastarbeiders aant woord

  9. #18084
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Citaat Geplaatst door OemPowerRangers Bekijk reactie
    Sow papalief is even wandelen met de kids, Mooimaima en ik gaan lekker tv kijken en languit liggen op de bank, heb helaas wel weer chocolade ingeslagen
    jij ook al.. hier ook de hele bende met paps mee
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  10. #18085
    Verbannen

    Reacties
    4.001
    22-11-2007

    Citaat Geplaatst door aylock Bekijk reactie
    stomme kutwijven dat jullie zijn!!!
    Pardon!?!?!?

  11. #18086
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Citaat Geplaatst door OemPowerRangers Bekijk reactie
    Sow papalief is even wandelen met de kids, Mooimaima en ik gaan lekker tv kijken en languit liggen op de bank, heb helaas wel weer chocolade ingeslagen
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  12. #18087
    De kluts kwijt..

    Reacties
    6.195
    02-01-2002

    Citaat Geplaatst door OemPowerRangers Bekijk reactie
    Pardon!?!?!?
    wah wah... iemand heeft niet meteen antwoord gekregen.
    Every day I go on, but life is just not the same. I'm so empty inside and my tears I can't hide.. But I'll try to face the pain.. Ina Lilahi Wa Ina Ilayhi Raji3oen. Ina Allah Ma3a Sabirien.

  13. #18088
    Afwezig

    Reacties
    6.627
    28-09-2008

    Citaat Geplaatst door Savannah_ Bekijk reactie
    Een simpel en snel gerecht.

    Citaat Geplaatst door IslamiaWoman Bekijk reactie
    Koekjes:
    Citaat Geplaatst door zonneschijn2006 Bekijk reactie
    Gisteren hebben wij spaghetti gegeten.
    Vandaag chili con carne.
    [IMG][/IMG]
    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Citaat Geplaatst door noha_tanger Bekijk reactie
    nieuwe broodjes gemaakt


    Ziet er allemaal heerlijk uit dames. Bsahtkoum allemaal en als ik iemand vergeten ben door al dat tetteren van de dames hier, je m'excuse

  14. #18089
    MVC Lid

    Reacties
    2.110
    18-11-2007

    Citaat Geplaatst door riffia1978 Bekijk reactie
    Werkt jouw man ook vaak in de avond?

    لا إله إلا الله‎


  15. #18090
    Verbannen

    Reacties
    4.001
    22-11-2007

    Citaat Geplaatst door OemAbdoellah Bekijk reactie
    jij ook al.. hier ook de hele bende met paps mee
    Ja heerlijk is dat, heb je even rust in huis en kunnen zij zich uitleven buiten.

    Ik heb wel heel wat strijkwerk waar ik deze avond aan zou beginnen maar ik vertik het nu, kga nu chillen. Ik doe het morgen wel als ik weer nieuwe energie heb, het loopt toch niet weg