Poll resultaten: Wie gaat de Cl winnen??

Stemmers
20. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Arsenal (ja DUHHHH)

    2 10,00%
  • Chelsea

    1 5,00%
  • Real Madrid

    4 20,00%
  • AS Monaco

    1 5,00%
  • Deportivo la Coruna (ofzo)

    8 40,00%
  • AC Milan

    4 20,00%
  • FC porto

    0 0%
  • Olympique Lyon

    0 0%
  1. #1
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Wie denk je dat de CL gaat winnen?????

    Nou wie gaat volgens jullie de CL winnen????
    ik denk dat ik dat ben en ben ook van planom topscoorSTER te worden
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  2. #2
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    en vertel gelijk waarom????

    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    250
    25-10-2002

    Origineel gepost door luisvuitton
    en vertel gelijk waarom????


    AC MILAN

    Dat noem ik pas een dreamteam, een team met topspelers die ook nog eens iedere keer goed presteren niet alleen maar in de italiaanse competities maar zo zie je maar ook de CL


    Jammer dat mijn speler niet zo vaak meer speelt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    24
    21-03-2004

    arsenal!! dat is pas een dreamteam, de manier waarom ze spelen is niet normaal gewoon.
    MOCRO 4-ever
    and anti-ISRAEL!!!

  5. #5
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door sweetlady-casa
    AC MILAN

    Dat noem ik pas een dreamteam, een team met topspelers die ook nog eens iedere keer goed presteren niet alleen maar in de italiaanse competities maar zo zie je maar ook de CL


    Jammer dat mijn speler niet zo vaak meer speelt
    nee arsenal blijft voor mij de beste!!wat ze dit jaar presteren!! ze zijn vindt ik momenteel de beste in europa
    maar wie is jou speler dan??

    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  6. #6
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door elmocro_delcasa
    arsenal!! dat is pas een dreamteam, de manier waarom ze spelen is niet normaal gewoon.

    juist
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    24
    21-03-2004

    de manier waarop ze samen spelen is gewoon magisch!!
    egt te errugg..
    MOCRO 4-ever
    and anti-ISRAEL!!!

  8. #8
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door elmocro_delcasa
    de manier waarop ze samen spelen is gewoon magisch!!
    egt te errugg..
    heb je net gezien??man united tegen arsenal, wajoo gevaarlijk doelpunt van Henry...........alleen jammer dat saha er weer in moest komen!!
    mooie wedstrijd
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    24
    21-03-2004

    nee nog niet . maar ze worden wel kampioen dit jaar.
    MOCRO 4-ever
    and anti-ISRAEL!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    250
    25-10-2002

    Origineel gepost door luisvuitton
    nee arsenal blijft voor mij de beste!!wat ze dit jaar presteren!! ze zijn vindt ik momenteel de beste in europa
    maar wie is jou speler dan??

    Arsenal is zeker ook een goed team..

    Henry is TOP...(nice picture )

    Maar Rui Costa (zie foto) vindt ik een goede Portugese speler..hopelijk speelt hij ook met het EK, anders reis ik voor niets af naar Portugal

  11. #11
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Arsenal is de laatste jaren net niet. Ook dit jaar zullen ze het niet halen Ze bereiken nog wel de halve finale, maar daarin treffen ze AC milan geloof ik.

    Ik voorspel de volgende halve finales

    Porto-Real Madrid
    Arsenal-AC Milan

    Finale Real tegen AC Milan en AC Milan gaat het winnen
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  12. #12
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    Arsenal is de laatste jaren net niet. Ook dit jaar zullen ze het niet halen Ze bereiken nog wel de halve finale, maar daarin treffen ze AC milan geloof ik.

    Ik voorspel de volgende halve finales

    Porto-Real Madrid
    Arsenal-AC Milan

    Finale Real tegen AC Milan en AC Milan gaat het winnen
    arsenal is het net niet ??
    ze staan in de finale met de FA cup,
    ze staan eerste in de premier league en
    staan in de kwart finales van de CL, waarschijnlijk ook de halve finales inshallah
    dat vindt ik toch wel meer dan net niet!!en wie weet of ze het halen, klopt AC Milan is zeer sterk en ik denk ook dat ze de CL gaan winnen, maar ontken niet dat Arsenal niet veel bereikt heeft dit jaar, vooral henry mijn god kreeg gister hartaanval bij dat doelpunt!!
    maar nee arsenal is zeker beter gewordenen zal nog beter worden met hun goede jonge spelers die in aantocht zijn
    dus niet teveel lullen kneusje
    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  13. #13
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door luisvuitton
    arsenal is het net niet ??
    ze staan in de finale met de FA cup,
    ze staan eerste in de premier league en
    staan in de kwart finales van de CL, waarschijnlijk ook de halve finales inshallah
    dat vindt ik toch wel meer dan net niet!!en wie weet of ze het halen, klopt AC Milan is zeer sterk en ik denk ook dat ze de CL gaan winnen, maar ontken niet dat Arsenal niet veel bereikt heeft dit jaar, vooral henry mijn god kreeg gister hartaanval bij dat doelpunt!!
    maar nee arsenal is zeker beter gewordenen zal nog beter worden met hun goede jonge spelers die in aantocht zijn
    dus niet teveel lullen kneusje
    In de CL zijn ze altijd net niet
    De laatste jaren presteren ze idd heel goed maar in de CL zijn ze net niet. Ook dit jaar zal je het weer zien. Ik bedoel ze hebben geluk dat ze Chelsea hebben geloot, omdat ze dat soort voetbal gewend zijn. Als ze Deportivo bijvoorbeeld zoals vorig jaar hadden geloot dan waren ze weer uitgeschakeld aangezien de perfectie in continentaal voetbal nog niet in de mate is dat ze van de echte Europese top kunnen winnen.

    En dat is niet lullen maar een constatering. Ik kan mij voorstellen dat jij Arsenal als favoriet ziet maar je moet ook eens je Arsenalbril afdoen en realistisch zijn

    PS: Trouwens Arsenal is nog voor drie prijzen in de race (Landskampioensscahp bijna 100%, FA cup en CL) en dat vreet echt energie en dat is van elementair belang.
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  14. #14
    the best!!!!!!!!!!

    Reacties
    406
    31-07-2003

    Origineel gepost door Kneusje
    In de CL zijn ze altijd net niet
    De laatste jaren presteren ze idd heel goed maar in de CL zijn ze net niet. Ook dit jaar zal je het weer zien. Ik bedoel ze hebben geluk dat ze Chelsea hebben geloot, omdat ze dat soort voetbal gewend zijn. Als ze Deportivo bijvoorbeeld zoals vorig jaar hadden geloot dan waren ze weer uitgeschakeld aangezien de perfectie in continentaal voetbal nog niet in de mate is dat ze van de echte Europese top kunnen winnen.

    En dat is niet lullen maar een constatering. Ik kan mij voorstellen dat jij Arsenal als favoriet ziet maar je moet ook eens je Arsenalbril afdoen en realistisch zijn

    PS: Trouwens Arsenal is nog voor drie prijzen in de race (Landskampioensscahp bijna 100%, FA cup en CL) en dat vreet echt energie en dat is van elementair belang.


    bla bla bla ik ben heel objectief


    PS: Trouwens Arsenal is nog voor drie prijzen in de race (Landskampioensscahp bijna 100%, FA cup en CL) en dat vreet echt energie en dat is van elementair belang. [/B][/QUOTE]


    juist dat is wat ik zeg


    you are born alone and you will inshallah die alone but remember only allah swt is always with you with his angels on your shoulders

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    250
    25-10-2002

    Origineel gepost door Kneusje
    Arsenal is de laatste jaren net niet. Ook dit jaar zullen ze het niet halen Ze bereiken nog wel de halve finale, maar daarin treffen ze AC milan geloof ik.

    Ik voorspel de volgende halve finales

    Porto-Real Madrid
    Arsenal-AC Milan

    Finale Real tegen AC Milan en AC Milan gaat het winnen
    Kijk met kneusje kan ik praten...

    Die is in de ban van AC MILAN en Nesta..

    Zijn voorspellingen durf ik dan ook niet tegen te spreken