1. #1
    ja..nee

    Reacties
    131
    13-09-2002

    Jamal Akachar wil weg bij Ajax

    Vier clubs uit de Gouden Gids Divisie hebben belangstelling getoond voor Jamal Akachar van Jong Ajax. Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van de 21-jarige spits, is benaderd door HFC Haarlem, Cambuur Leeuwarden, De Graafschap en Emmen. "Jamal wil weg uit Amsterdam. Met twee clubs heeft hij al een gesprek gehad", aldus Slimani in Voetbal International.

    Akachar, die een aflopend contract heeft, maakte gedurende het seizoen 2002/2003 de overstap van het eerste amateur-elftal van Ajax naar de selectie van John van 't Schip. Als speler van Jong Ajax baarde hij vervolgens opzien door te scoren tegen Willem II (2-1) in de tweede ronde van de Amstel Cup, waarna Ajax hem een contract voor anderhalf jaar voorlegde. Akachar gaf zijn baan als taxichauffeur op en ging op de aanbieding in. Dat seizoen scoorde hij nog in het bekerduel met Excelsior en in april maakte hij tegen RBC Roosendaal zelfs zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht. Dit seizoen deed trainer Ronald Koeman geen beroep meer op de aanvaller.
    Ik veeg de vloer met jullie aan stelletje bezems

  2. #2
    don't worry be happy

    Reacties
    13.106
    31-01-2004

    het is een hele goede spits
    A, is my favorite place when i need to get away

    I have committed no crime. A crime has been committed against me.
    it's not us it's the media

    allah yehdiek kbel ma yediek

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    ik ken hem :boogie: ik ken hem :boogie: hij zat bij mij in de klas
    bij gym gaf hij me altijd panas shit hij was echt goed.
    nu denk ik beter

    wie wil handtekening nu van mij :boogie: niet allemaal tegelijk niet allemaal te gelijk :melig netjes in de rij staan please
    f uck alle haters :melig: :melig:

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Hij is egt goed tog??

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    Origineel gepost door hayete
    Hij is egt goed tog??
    hij is matig
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    haha juist hamadi MOET!!

  7. #7
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Origineel gepost door the_utrechter
    hij is matig
    Wij vinden tegenwoordige ieder Marokkaan goed die een beetje een bal kan trappen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    174
    03-04-2004

    Ik ken hem heel goed...
    hij voetbalde namelijk samen met mij...
    heb m gister toevallig gesproken...
    Fc Utrecht is een mogelijke keuze...!
    dus....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    748
    03-03-2004

    Origineel gepost door Rayan21
    Ik ken hem heel goed...
    hij voetbalde namelijk samen met mij...
    heb m gister toevallig gesproken...
    Fc Utrecht is een mogelijke keuze...!
    dus....
    denk niet dat fc utrecht hem wil ze asen op boutahar mocht die niet komen dan word het oulida
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    ewa we hopen de beste voor hun..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    4
    15-06-2004

    Thumbs up

    detes mouloud akachar
    [/AR]
    Citaat Geplaatst door morpheus Bekijk reactie
    Vier clubs uit de Gouden Gids Divisie hebben belangstelling getoond voor Jamal Akachar van Jong Ajax. Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van de 21-jarige spits, is benaderd door HFC Haarlem, Cambuur Leeuwarden, De Graafschap en Emmen. "Jamal wil weg uit Amsterdam. Met twee clubs heeft hij al een gesprek gehad", aldus Slimani in Voetbal International.

    Akachar, die een aflopend contract heeft, maakte gedurende het seizoen 2002/2003 de overstap van het eerste amateur-elftal van Ajax naar de selectie van John van 't Schip. Als speler van Jong Ajax baarde hij vervolgens opzien door te scoren tegen Willem II (2-1) in de tweede ronde van de Amstel Cup, waarna Ajax hem een contract voor anderhalf jaar voorlegde. Akachar gaf zijn baan als taxichauffeur op en ging op de aanbieding in. Dat seizoen scoorde hij nog in het bekerduel met Excelsior en in april maakte hij tegen RBC Roosendaal zelfs zijn debuut in de Amsterdamse hoofdmacht. Dit seizoen deed trainer Ronald Koeman geen beroep meer op de aanvaller.