Poll resultaten: Wie is de beste marokaanse keeper

Stemmers
32. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Fouhami

    14 43,75%
  • Zaza

    8 25,00%
  • Sinouh

    3 9,38%
  • Khadili

    2 6,25%
  • Benzekri

    5 15,63%
  1. #1
    AFCA

    Reacties
    4.811
    27-01-2004

    Top 5 beste marokaanse keepers.

    Dag mede voetballiefhebbers. Het gaat weer goed met het marokaans voetbal. Na een dip van ongeveer 4 jaar is het elftal weer helemaal opgeleefd. Het gaat ook steeds beter met de keepers. Het leek me leuk om eens een disscusie te plaatsen , en een top 5 samen te stellen van de beste marokaanse keepers die op het moment nog actief zijn. Dus geen Badoe Zaki, ondanks dat dat veruit de beste was die we ooi gehad hebben.

    De top 5 moet naar mijn mening zijn...

    1- Khalid Fouhami. - Ik vindt hem de beste , eigenlijk vooral omdat ik Zaza nooit heb zien keepen, en ik wil Fouhami vanwege die reden niet in Discredit brengen. De meeste wedstrijden dat ik Fouhami zag keepen waren uitstekend. De fout in de Finale van de Africa cup vindt ik niet veel zeggen over de kwaliteiten van deze doelman. Dat kan ook de Beste keeper van de wereld gebeuren op zo een belangerijk moment.
    Het afgelopen wk bv (2002) haalde Duitsland de Finale. De doelman van de duitsers was Oliver Khan. Khan keepte een uistekend toernooi, en werd als de beste man van de Duitsers beschouwt. Maar Uitgerekend in de Finale tegen Brazilie ging het mis. Rivaldo schoot richting doel van Khan, Khan kon in eerste instantie redden, maar inplaats van de bal te klemmen liet ie de bal los , en kon Ronalde de 1-0 voor Brazilie intikken. Een 100% blunder van de beste keeper van de wereld wat Duitsland de wk titel koste. Heel erg vergelijkbaar met Fouhami tijdens de A-cup. Zo zie je maar,, het kan ieder gebeuren.

    2-Zaza- Zoals ik al zei weet ik niet veel van Zaza. Ik weet wel van vele dat ie als de beste keeper van Denemarken beschouwt wordt. Ik denk dat ie redelijk gelijk loopt met Fouhami en dat ie met straat lengte 2e is.



    3-Khalid Sinouh- Deze keeper van RKC had de kwaliteiten om de nieuwe keeper van het marokaans elftal te worden, en ik vondt het in eerste instantie raar dat ie nooit werd opgeroepen. Maar zoals ie de laatste tijd keept bij RKC , vindt ik het nu terecht dat ie het Marokaans doel niet verdedigt. Hij keept zeer onzeker , en in sommige wedstrijden kun je de blunders op 2 handen tellen . Met name in de 0-1 verloren thuis wedstrijd tegen Ajax van dit seizoen maakt hij het erg bond. Blunder na blunder maakte ie, en dat het slechts 0-1 geworden was , was nog een groot meevaller. Sinouh verdedigt ook het doel van de Marocprofs tijdens de benefietduel op 21 April tegen Ajax. Ik hou me hart vast.


    4- Khadili.- Deze keeper van Raja Casablanca was de held van het team , toen Raja een aantal jaar geleden de Afrikaanse Champions Leuqe door in de Finale Esperance Tunins te verslaan in een spannend finale in Tunis. Die wedsrijd moest beslist worden na het nemen van strafschoppen en Khadili stopte er 2 waardoor Raja de Titel in de wacht kon slepen. Raja mocht naar het wk voor clubteams in Brazilie. Maar dit toernooi werd een debakel voor Raja, en ook Khadili was in alle wedstrijden op een aantal fouten betrappen. Al met al een redelijk doelman en tercht nummer 4.


    5- Benezkri- Waarschijnlijk zijn er wel 30 marokaanse keepers die voor de 5e plek in aanmerking komen, maar ik kon geen betere naam bedenken dan Benzekri, ook wel onzekri genoemd. De zwakste schakel tijdens het Wk 98 in Frankrijk. Een zeer matig tot slechte doelman voor wie de 5e plek mischien nog te veel eer is.

  2. #2
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    jij bedoelt CHADLI maar er zijn nog meer keepers in marokko zoals de keeper van elwydad Hicham Laarej hij is reserve bij het marokkaanse elf

  3. #3
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    FOUHAMI!!!!!
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Fouhaima...Maar waarom staat zaki er niet bij...Maar Dan Moet Er staan...Beste Marokaanse keeper ooit

  5. #5
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb m nooit zien spelen, maar kheb gehoord dat Zaki een hele goede keeper was

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  6. #6
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door hayete
    Fouhaima...Maar waarom staat zaki er niet bij...Maar Dan Moet Er staan...Beste Marokaanse keeper ooit
    khad je berichtje nog niet gelezen...........

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Whahahaha...Zelfde gedachten

  8. #8
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    KhaleD Fouhami....
    ...

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Sooo Die Is Nieuw (ik bedoel fouhami he)...Die heeft nog niemand gezegt

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    6.076
    06-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik stem Zaki.....en de rest ken ik niet zoo god...alleen kan ik me wel herinneren dat Benzakri heeeeel slecht was.... Maar als ik moet kiezen tussen die daar staan dan maar fouhaimi...hij is echt goed...

  11. #11
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Benzakri :melig: grapje zeker! Ik kies voor Fouhami, de andere ken ik niet eerlijk gezegd.
    ........

  12. #12
    BORN TO BIATCH!!!!!

    Reacties
    663
    15-02-2004

    sinou is toch de keeper voor de benfiet wedstrijd tegen ajax
    [GLOW=darkred]mijn Cu2
    Oujda_Lady{A}{K}{A}Farah en Alhoceimachaima{A}{K}{A}Chaimaa sammy_boeffie{A}{K}{A}Samira ONSCHULDIGG{A}{K}{A}Salim mokhtarilover{A}{K}{A}Ilhame Sammy333{A}{K}{A}Samira Keltoem{A}{K}{A}Ibtisame nadorlady15{A}{K}{A}Hallima Dont Mess With My Friends:blauwkus:
    [/GLOW]

  13. #13
    TanGer.!

    Reacties
    1.391
    26-10-2003

    Benzekri Is Egt Waardelooss.....Wk '98
    ...

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    3.951
    18-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ja dat d8 ik al

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    654
    22-10-2003

    ik weet niet wat sinouh en benzekeri doen in dat rijtje maarja..
    mijn top 5 is
    -fouhami
    -jarmouni
    -zaza
    -el mijarghri
    -le3redj