1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    vraagje aan de jongens

    hallo allemaal
    wat vinden jullie van maroc. meisjes die uitgaan of al het huis uit zijn.
    groetjes siedat

    [Dit bericht is aangepast door siedat (aangepast op 11 januari 2002).]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    sorry ik heb geen e-mail meer
    zodaar ik er een heb geef ik je die door oke
    groetjes

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    81
    30-11-2001

    ik vind het een cruciale situatie, hangt van de persoon af, maar ik vind dat de marokaanse meiden niet op de juiste manier met vrijheid om kunnen gaan, maar ja wie ben ik?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-01-2002

    hallo Suriboy,

    even een reaktie op jou verhaaltje.
    de islam is geen dwangbuis en geeft de mensen voldoende ruimte om zich te ontwikkelen als persoon.
    als jij onder vrijheid verstaat dat een moslim mag drinken. sex hebben voor het huwelijk, stelen en respectloos zijn tegen anderen, dan is de islam daar zeker tegen.
    voor mij staat de islam voor begrip wederzijds respect en vrijheid van ontwikkeling.
    een hyena als huisdier nemen is gevaarlijk!!!!!

    je mag zelf de laatste zin uitleggen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.388
    14-01-2002

    Vreemd

    Bij Fatima gebruik je wel een hoofdletter
    en bij Ali en Achmed niet


    Ik voel me hierdoor onderdrukt

    En ik sta op het punt om mijn rebelse gedrag te gaan tonen

    Ga dus maar snel je post aanpassen


    P-

    Plaoh!!!!
    (Nas Escobar)

  6. #6
    Imaad

    Reacties
    79
    14-10-2001

    Hoi siedat

    Wat ik van vind. ieder mens heeft zijn lief stijl.

    Dus. => (li ma3jbo halo intah elhit)

    Mvg
    Imaad

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20
    19-10-2001

    oke dan jongens
    ik heb dit bericht geplaats puur om het feit dat jullie maroc.jongens ook best wel gewoon een meinig kunnen geven zonder het woord H*** er bij.
    groetjes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    18-01-2002

    hai siedat,

    in een mand zit altijd wel een rotte appel.
    het zelfde geldt voor markkaanse jongens.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-12-2003

    hey siedat , ga je soms voor het eerst uit , ik zie zovaak marokkaanse meisjes in de discotheek, das gee probleem zolang ze zich maar niet alhoertjes daarbinnne gedragen, je weet tog wat ik bedoel, dus dat die meisjes nietalsof ze zo zileige netalsof ze nooit zijn uitgeweest...


    de meeste mocros die ik ontmoet hebben stijl en zijn mooie en leuk en zijn apart, respect, tot nu toe alleen aparte mocros gezien , alhoewel ze een beetje mfallace (slechte dingen doen)zijn, jongens doen het ook dussss..........

  10. #10
    Goois Goudstuk

    Reacties
    1.312
    14-12-2003

    K geef gewoon me mening en k vind dat niet kunnen k vind het gewoon asociaal maja het is hun leven. Maar bij mij thuis is het al gebeurt weglopen en die komt ook de deur niet meer binnen eenmaal weg blijf dan weg

    Lâ hawla wa lâ quwwata illâ billâh

    Liefde; is totale overgave aan elkaar
    Liefde; niet met woorden maar met het hart als gebaar


  11. #11
    Soebhan Allah

    Reacties
    371
    19-11-2003

    Origineel gepost door
    Hoi rkajed,ain zora

    Het is niet dat ze er niet mee om kunnen gaan,
    de reden is heel simpel,als je mensen in het algemeen allerlei regels oplegt, en strak houd
    op veel gebieden,kortom een dwangbuis leven
    oplegt zowel psychisch als lichamelijk.
    En als ze even zonder toezicht zijn;

    Dan krijg je uitspattingen,overdreven omgang met vrijheid,schijnheiligheid want ze moeten anders voor doen dan ze eigenlijk willen zijn
    want ze worden dan uitgescholden en verbannen,schaamte omdat de gemeenschap
    ze het gevoel geeft dat ze slechte mensen zijn of erger,

    Mensen zijn vrij geboren,laat ze vrij leven en
    vrij denken en handelen ze zijn persoonlijk verantwoordelijk voor hun handelen en daden.

    Vrij zijn betekent niet onverantwoordelijk leven of geen respect hebben voor je ouders of voor je achtergrond.

    Vraag aan allen; Is het moslim geloof een geloof dat mensen een dwangbuis leven op legt op welk gebied dan ook.
    of hebben die gwangbuis regels nix te maken
    met de islam;zijn het alleenmaar curturele en
    traditionele verzinsels.

    Dieren in een hok stoppen en net doen of ze vrij en gelukkig zijn,worden alleen gevaarlijk
    en onberekenbaar eenmaal ze los worden gelaten of loskomen.
    Dit geld ook voor mensen.

    Mensen die houden van een dwangbuis leven,
    zouden terug moeten gaan naar hun dwangbuis land en hier niet mensen oordelen,
    veroordelen,bekrietiseren.

    Als een meisje op zichzelf wil wonen,zou zij
    vrij moeten zijn om dat zonder nare reacties te doen.

    ga ga fietsen ga,,.................

  12. #12
    Soebhan Allah

    Reacties
    371
    19-11-2003

    Origineel gepost door RAchid19
    Ik ben het niet met de stelling eens, dat meisjes voor sex de deur uitgaan (weglopen).

    Meisjes zijn hele gevoelige wezens op aarde en een jongen met de juiste babbels kan een meisje helemaal door laten draaien.
    Je hoort iedereen zeggen van, tzzzzz ik zal nooit weglopen voor een jongen of een meisje, maar zodra zich zo een dergelijke situatie voordoet kijken ze anders uit hun ogen en zullen zij zich nog een keer buigen over de vraag of je (toekomstige) man of vrouw het waard is om je buiten te sluiten van de hele wereld.

    Mensen moeten niet oordelen over anderen en bekritiseren. Zij moeten elkaar uitleg geven en advies.
    Maar zien jullie tegenwoordig nog marokkanen die elkaar helpen in nood, elkaar te eten geven als de ander niets heeft, goed praten over zijn vrienden en vriendinnen. Nee.

    De Marokkanen hebben een aparte positie ingenomen, hier in Nederland. MArokkanen kunnen hier niet normaal met elkaar omgaan zonder dat de een de ander uitscheld en of besteelt.
    Ik weet het niet meer en de islam wordt steeds minder serieus genomen onder de jongeren. Ik wil niet zeggen dat ik all that ben of iets dergelijks, want ik bid zelf ook niet, en dat zeg ik met rode wangen van schaamte. Ik hoop hiermee te beginnen en dat vele andere mij zullen volgen.
    Heb Allah lief en verkracht elkaar niet zo, a marokkanen.
    En nogmaals oordeel niet te snel over meisjes die in een val trappen van een jongen, scheld haar niet uit, sluit haar niet uit, maar probeer haar te helpen uit die val te komen. Marokkaanse meisjes doen mij echt wat.
    Aan de ene kant heb ik veel medelijden met ze en de andere kant veel respect voor ze.

    [Dit bericht is aangepast door RAchid19 (aangepast op 29 januari 2002).]
    soebhan Allah

    masha Allah

    ben t met je eens

  13. #13
    Goois Goudstuk

    Reacties
    1.312
    14-12-2003

    Karimainou,

    2 woord: Fî amânillâh en Djazâkallâh

    Liefde; is totale overgave aan elkaar
    Liefde; niet met woorden maar met het hart als gebaar


  14. #14
    Soebhan Allah

    Reacties
    371
    19-11-2003

    Origineel gepost door karimainou
    Hoi dames en heren,

    Ik zeg heel eerlijk dat het me pijn doet over het beeld en de gedachten die marokkaanse jongens en meisjes hebben over weggelopen meisjes/ of meisjes die niet thuis wonen.
    Ik woon zelf al bijna 4 jaar niet meer thuis en bijna elke marokkaan die mij leert kennen gaat respectvol met mij om, maar wanneer ik ze vertel dat ik ben weggelopen is al het respect weg. Ik snap die reacties niet. Ik ben niet zomaar uit huis, ik ben altijd zwaar mishandeld geweest door me broers. Zoerg dat ik meerdere malen in het ziekenhuis belandde. het werd steeds erger en voor mij was het kiezen leven of dood.
    Ik woon nu wel alleen maar wie zegt dat ik slecht ben. Ik ken meisjes die nog thuis wonen die tegen hun moeder zeggen dat ze bij mij komen slapen en die gaan daarna helemaal los in discotheken terwijl ik thuis zit. Ik bedoel niet dat ik heilig ben ofzo maar ik zit gewoon nog op school en ik werk en sport en ik ga niet uit. Ik bid ook nog terwijl me eigen zusjes en die thuis wonen niet eens bidden. Groetjes
    ik heb een vraagje, je hoeft niet te antwoorden natuurlijk als je niet wilt, maar waarom sloegen je broers je dan, soebhan Allah